شاتل‌لند - گیم‌سنتر
فروشگاه گیفت کارت
 
فروشگاه اورجینال کی فروش محصولات MSI
فروش جدیدتری اکانت‌های PS4 با قیمت عالی فروش بازی‌های PS4 و Xbox One
قدرت اصلی بازی‌های Sony در چیست؟
اگر قدرت اصلی Nintendo در به وجود آوردن بازی‌هایی با مکانیک عالی و مولتی‌پلیر جذاب و قدرت Microsoft در ارائه بازی‌هایی با بهترین سرویس باشد، Sony در چه چیزی قدرت نمایی می‌کند؟ فس...
  • 31 خرداد 96 - 10:33
  • بازدید: 2834
  • نویسنده: Retro88
  • دیدگاه ها: 0
تصویر نهایی شبیه‌سازی The Last of Us با Unreal Engine 4 منتشر شد
چندی پیش از بازسازی اتاق خواب Ellie در موتور Unreal Engine 4 خبر دادیم. به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGAMING، این تصویر مربوط به یکی از صحنه‌های عالی بازی است و شخصی تحت نام "ajester" در...
  • 28 خرداد 96 - 11:42
  • بازدید: 2111
  • نویسنده: ninjask
  • دیدگاه ها: 0
مایکل پکتر: سونی یک عنوان جدید برای PS4 رونمایی خواهد کرد اما تمرکز بر روی بازی‌های چندپلتفرمی است
E3 برای همه‌ی ما بازیکنان ارزش بسیار زیادی دارد و بسیار هیجان‌انگیز است چرا که بزرگ‌ترین رویداد بازی‌های‌ویدیویی می‌باشد و همه‌ی عناوین مهم و بزرگ در آن جا رونمایی...
  • 18 خرداد 96 - 00:30
  • بازدید: 811
  • نویسنده: Slayerica
  • دیدگاه ها: 0
تماشا کنید: شبیه‌سازی فوق‌العاده The Last of Us در موتورگرافیکی Unreal 4
همزمان با انتشار ورژن جدید موتورگرافیکی Unreal 4، یک طراح تصاویر سه بعدی تصمیم گرفت که یکی از مناطق معنوی و زیبای بازی The Last of Us را درون این موتور گرافیکی شبیه‌سازی کند. به گزارش پردیس&...
  • 8 خرداد 96 - 16:09
  • بازدید: 1910
  • نویسنده: Sina_R
  • دیدگاه ها: 0
تماشا کنید: اگر "تِس" شخصیت اصلی The Last of Us بود!
اگر طرفدار The Last of Us هستید و بازی را تجربه کرده‌اید این سوال را بخوانید! تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که اگر اوایل بازی به جای شخصیت "تِس" شاهد کشته شدن "جوئل" بودیم، بازی چطور پی...
  • 7 خرداد 96 - 09:26
  • بازدید: 2382
  • نویسنده: Sina_R
  • دیدگاه ها: 0
خداحافظی غم‌انگیزِ "کریستوف بالسترا" با "ناتی‌داگ" پس از 15 سال
به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، استودیوی ناتی‌داگ (توسعه‌دهنده‌ی عناوینی همچون Uncharted و The Last of Us) امروز اعلام کرد که "کریستوف بالسترا (Christophe Balestra)" از ...
  • 19 اسفند 95 - 13:42
  • بازدید: 1058
  • نویسنده: devaxiv
  • دیدگاه ها: 0
چطور بازیکن را درگیر داستان کنیم؟
چطور بازیکن را درگیر داستان کنیم؟ پنج عنصر اصلی داستان‌گویی تعاملی "به قلم Thomas Grip" "این مقاله در راستای سلسله همکاری‌های پردیس‌گیم و مجله بازینامه منتشر می‌شود" در سال&zw...
  • 26 بهمن 95 - 11:44
  • بازدید: 2035
  • نویسنده: مجله بازین...
  • دیدگاه ها: 0
موسس ناتی‌داگ: The Last Of Us و Uncharted هیچگاه ساخته نمی‌شدند اگر ...
اگر حدود یک دهه پیش استودیو Naughty Dog موافقت خود برای فروش و ادغام در سونی را نمی‌پذیرفت احتمالا هیچگاه شاهد ساخت بازی‌هایی نظیر Uncharted و The Last Of Us نمی‌بودیم. به گزارش...
  • 30 آذر 95 - 12:50
  • بازدید: 2319
  • نویسنده: Sina_R
  • دیدگاه ها: 0
10 مرحله آغازینِ برتر در تاریخ بازی‌های ویدیویی
"10 مرحله آغازینِ برتر در تاریخ بازی‌ها"  "ترجمه شده از وبسایت WhatCulture" هدف اولین مرحله، منطقه، مبارزه و اولین دسته دشمنان در بازی، نمایان ساختن حس و حال بازی و فراهم کردن یک بازخ...
  • 19 آذر 95 - 10:15
  • بازدید: 5441
  • نویسنده: alirezasc
  • دیدگاه ها: 0
هفت رویکرد خلاقانه در درجه‌های سختی بازی‌ها
"هفت رویکرد خلاقانه در درجه‌های سختی بازی‌ها" "به قلم Michael Leri از وبسایت GameInformer" درجه‌ی سختی "Normal" (متوسط) همیشه همه‌ی توجه‌‌ها را به خود جلب می&zwn...
  • 2 آبان 95 - 01:28
  • بازدید: 2969
  • نویسنده: alirezasc
  • دیدگاه ها: 0