فروشگاه گیفت کارد
 
مرکز پلی استیشن پانا: نماینده محصولات لاجیتک در ایران
فروشگاه اورجینال کی گیفت گیفت: فروشگاه معتبر انواع گیفت کارت
مصاحبه با طراح ارشد مراحل بخش چند‌نفره بازی Call of Duty Infinite Warfare
  بتازگی وبسایت God is a Geek مصاحبه‌ای با آقای "اسکات کارپنتر" (Scott Carpenter)، طراح ارشد مراحل بخش چند‌نفره Call of Duty Infinite Warfare‌ داشته است و محوریت آن بر مبنا ط...
مصاحبه اختصاصی پردیس‌گیم با "ریانا پرچت" نویسنده و طراح شاخص بازی‌های ویدیویی
"ریانا پراچت" (Rhianna Pratchett) تنها فرزند تری پراچت بزرگ (Terry Pratchett 2015-1946) پیش از آن که به واسطه نام پدر فانتزی‌نویسش برای ما گیمرها آشنا باشد به سبب نقشی که در نگارش بازی‌نام...
  • 18 بهمن 95 - 11:58
  • بازدید: 3553
  • نویسنده: Woody Alle...
  • دیدگاه ها: 0
گفتگویی با مدیر شرکت بتسدا: از چرایی کنسل شدن بازی‌ها تا خط مشی کاری و علت گسترش شرکت
  شرکت Bethesda Softworks از سال 1986 تاکنون در صنعت گیم بوده است و هر سال قدم‌های بلندپروازانه‌ای برداشته است. بعد از عرضه دو بازی نقش‌آفرینی  عالی در نسل هفتم (Fallout 3 و ...
  • 26 دي 95 - 21:47
  • بازدید: 1677
  • نویسنده: shayan_48
  • اخبار: DOOM
مصاحبه با "بانی راس" مدیر 343 Industries و سازنده بازی Halo
بانی راس (Bonnie Ross)، رییس 343 Industries می‌باشد. ایشان رهبری فرنچایز Halo را به عهده دارد. خانم "راس" در آکادمی علوم و هنرهای تعاملی امریکا حضور پیدا کرده و در یک جلسه پرسش و پاسخ، توضیحات ...
  • 22 دي 95 - 12:51
  • بازدید: 1385
  • نویسنده: shayan_48
  • اخبار: Halo 5 : Guardians
مصاحبه اختصاصی پردیس‌گیم با Jeppe Carlsen طراح سابق استدیو Playdead
"یپ کارلسن" (Jeppe Carlsen) به واسطه نقشی که در طراحی و کارگردانی گیم‌پلی اثر شاخصی همچون لیمبو "Limbo" داشته برای همه ما غریبی آشناست، او بعد از تجربه لیمبو راهش را از استدیو Playdead جدا کرد ...
  • 29 آذر 95 - 22:06
  • بازدید: 1450
  • نویسنده: sawanti
  • اخبار: 140
مصاحبه با برنامه‌نویس ارشد ARK: Survival Evolved: عملکرد PS4 Pro برابر با یک کامپیوتر 900 دلاری است
بعد از موفقیت اولیه بازی ARK: Survival Evolved برروی Steam و Xbox One Game Preview، اکنون Studio Wildcard به گسترش این بازی ادامه می‌دهد. این بازی Survival  بسیار محبوب این هفته برروی PS4 ...
حکایت Xbox Scorpio، مقایسه با PS4 Pro، جنگ کنسولی، آینده گیمینگ و اهمیت رزولوشن 4K از زبان فیل اسپنسر
 مصاحبه اختصاصی وبسایت Gamespot با آقای فیل اسپنسر مدیر XBOX "فیل اسپنسر" (Phil Spencer) بیست و هشت سال پیش به شرکت مایکروسافت پیوست و هم‌اکنون تیم جهانی اکس‌باکس را رهبری می‌کن...
  • 27 مهر 95 - 22:28
  • بازدید: 2553
  • نویسنده: Crysis75
  • دیدگاه ها: 0
مصاحبه Gamespot با ایده‌پرداز For Honor: بخش داستانی عنوان For Honor یک تجربه‌ی کامل خواهد بود
عنوان For Honor به‌دلیل بخش چندنفره‌ی خود مورد توجه زیادی قرار گرفته است، اما سازنده‌ی بازی عنوان کرده‌ است که بخش تک‌نفره‌ی بازی یک "تجربه‌ی کامل" است. در مصاحبه ...
  • 23 مهر 95 - 15:32
  • بازدید: 908
  • نویسنده: SMB2VF
  • اخبار: For Honor
PS4 و HDR: مصاحبه با اعضای تکنیکی ناتی داگ
یکی از بهترین نکات مراسم رونمایی از PS4 Pro خودمانی بودن آن بود. کنفرانس از چیزی که همگان فکر می‌کردند کوچک‌تر و خاکی‌تر بود و بعد از آن در مراسم اجازه داده شد تا توسعه‌دهند...
  • 10 مهر 95 - 21:48
  • بازدید: 1622
  • نویسنده: shayan_48
  • دیدگاه ها: 0
مصاحبه اختصاصی پردیس گیم با Mateusz Tomaszkiewicz، طراح ارشد مراحل The Witcher 3 Wild Hunt
  اثر ماندگار The Witcher 3: Wild Hunt پس از حدود یک سال و نیمی که از انتشارش می‌گذرد، هنوز هم فوق العاده است. چه چیز این بازی را گرم و جذاب کرده است؟ حتما تصدیق می‌کنید که طراحی مراحل...