فروشگاه گیفت کارت
 
خرید گیفت کارت
از زبان بازیساز: کارگردان فنی عنوان Dirt 5 در رابطه با کنسول XSX صحبت می‌کند
  از زبان بازیساز: کارگردان فنی عنوان Dirt 5 در رابطه با کنسول XSX صحبت می‌کند "ترجمه شده توسط محمد جواد منجزی"   به تازگی کارگردان فنی عنوان Dirt 5 از استودیوی سازنده‌ی این با...
  • 28 خرداد 99 - 19:02
  • بازدید: 1706
  • نویسنده: Player unk...
  • دیدگاه ها: 0
مصاحبه با یوکو تارو خالق مجموعه‌ی NieR: خودم هم دلیل انتخاب لوگوی بازی را نمی‌دانم!
بازی NieR Automata یکی از زیباترین عناوین سال ۲۰۱۷ بود که باعث شد نام یوکو تارو(Yoko taro) بر سر زبان‌ها بیفتد. تارو، خالق سری NieR و تهیه کننده‌ی این مجموعه یوسوکه سایتو(Yosuke Saito) اخی...
  • 14 خرداد 99 - 22:54
  • بازدید: 969
  • نویسنده: ReMoDaBo
  • اخبار: NieR: Automata
مصاحبه‌ی بزرگ: جیسون رونالد، رهبر تیم توسعه Xbox Series X، درباره‌ی قیمت، قدرت و سرعت این کنسول صحبت می‌کند
"ترجمه شده از وبسایت Eurogamer توسط محمد جواد منجزی" اخیرا آقای جیسون رونالد (Jason Ronald) مصاحبه‌ای بزرگ در رابطه با قیمت، قدرت و سرعت کنسول Xbox Series X داشته است، برای دانستن نکات گفته شد...
  • 29 ارديبهشت 99 - 18:51
  • بازدید: 2644
  • نویسنده: Player unk...
  • اخبار: Halo Infinite
توضیحات کوجیما درباره پروژه بعدی Kojima Productions
هیدئو کوجیما مشغول فکر کردن درباره پروژه بعدی کوجیما پروداکشنز است، پروژه ای که می تواند یک مانگا با یوجی شینکاوا باشد، یک فیلم، و یا چیزی عجیب تر از Death Stranding. این مصاحبه توسط فامیتسو ان...
  • 4 بهمن 98 - 21:43
  • بازدید: 1776
  • نویسنده: Survivour
  • اخبار: Death Stranding
مصاحبه با نویسنده The Last of Us Part II درباره داستان و موضوعات بازی: داستانی درباره چرخه خشونت
ترجمه شده از GamesRadar هالی گراس یکی از نویسندگان The Last of Us: Part II است و شخصیتی دارد که باعث می‌شود به یکدفعه از او بخواهید دوست جدید شما باشد. وی پیش از ملحق شدن به استودیوی ناتی داگ ...
مصاحبه خواندنی با کوجیما: از ایجاد استانداردهای جدید برای تعاملات آنلاین تا نظریه‌های مطرح شده در Death Stranding و علت اهمیت ندادن کوجیما به درک نشدن بازی
هیدئو کوجیما هفته گذشته پس از انتشار تریلرهای Death Stranding و تلاش برای توضیح ماهیت بازی، بالاخره در Tokyo Game Show دوبار حضور یافت تا بیش از یک ساعت از گیم‌پلی را نشان دهد. اکنون ما چیزهای ...
  • 28 شهريور 98 - 18:07
  • بازدید: 3000
  • نویسنده: ninjask
  • اخبار: Death Stranding
مصاحبه با فیل اسپنسر در مورد مسائل داغ این روزهای صنعت بازی: از Xbox Scarlett و xCloud تا Game Pass و رقابت با Sony و Nintendo
رئیس بخش Xbox آقای فیل اسپنسر به تازگی در مصاحبه‌ای مفصل با وبسایت Giant Bomb جزئیاتی جالبی را در مورد آینده این پلتفرم گیمینگ به اشتراک گذاشته است. Microsoft اخیر...
  • 24 خرداد 98 - 19:15
  • بازدید: 1813
  • نویسنده: crysis75
  • اخبار: Halo Infinite
مصاحبه‌ای خواندنی با رئیس استودیوهای Xbox در مورد موضوعاتی نظیر Project Scarlett، بازی Halo Infinite و عدم حضور Fable در E3
Microsoft چند روز پیش اولین کنفرانس E3 2019 را برگزار کرد و با حضور "کیانو ریوز" و اتوموبیلی پوشیده‌ شده از Lego توانست مراسمی به یاد ماندنی در تاریخ E3 ثبت کند. و خب البته در کنار این موضوع اط...
  • 26 خرداد 98 - 01:59
  • بازدید: 1339
  • نویسنده: slender
  • اخبار: Halo Infinite
مصاحبه‌ای جذاب و خواندنی با هیدتاکا میازاکی: از نحوه شروع همکاری با جورج مارتین تا مفهوم Elden Ring
همان‌طور که دیروز در کنفرانس Microsoft در E3 2019 مشاهده کردید، سرانجام پس از چندین شایعه‌ی مختلف دو تن از بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین افراد ژانر فانتزی در زمان حال، از بازی Elden Ring ...
  • 20 خرداد 98 - 13:33
  • بازدید: 1469
  • نویسنده: slender
  • اخبار: Elden Ring
مصاحبه خواندنی با هیدئو کوجیما؛ مرز بین دنیای سینما و بازی در حال ناپدید شدن است؛ به آینده خوش آمدید!
آقای هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) خالق افسانه‌ای سری بازی محبوب Metal Gear که هم اکنون در حال کار بر روی بازی انحصاری کنسول PS4 یعنی Death Stranding می‌باشد، به تازگی مصاحبه‌ای جذاب و ...
  • 5 ارديبهشت 98 - 23:42
  • بازدید: 2808
  • نویسنده: eb1381
  • اخبار: Death Stranding