شاتل‌لند - گیم‌سنتر
فروشگاه گیفت کارت
 
فروشگاه اورجینال کی فروش محصولات MSI
دانلود فیلم و سریال - مدیاسیتی
کارگردان Final Fantasy 15 از طرفداران تشکر کرد و قول داد که محبت‌های آنان را جبران کند
نویسنده:
User_image

2016 سالی بزرگ برای Square Enix و به خصوص برای کارگردان Final Fantasy 15، آقای Hajime Tabata ("هاجیمه تاباتا") بود- سالی که پروسه‌ی ده ساله‌ی ساخت Final Fantasy 15 بالاخره به پایان رسید و سرانجام این بازی بعد از روند ساخت پر پیچ و تاب خود در اقصا نقاط جهان منتشر شد.

برای تاباتا، این به معنای به سرانجام رسیدن تلاش‌های چند ساله‌ی او بعد از این است که برای نجات پروژه‌ای در حال سقوط انتخاب شد. به نقل از GamingBolt و به گزارش پردیس‌گیم، در پیامی برای تبریک گفتن سال نو، او از همگی برای حمایت‌های بی شائبه آنان در طی این سفر طولانی و طاقت‌فرسا تشکر کرد و افزود که او تنها به خاطر صبر زیاد طرفداران قادر به این بود که بتواند چیزی که واقعا می‌خواسته را بسازد و عرضه کند. او همچنین قول داد که در سال 2017، محبت‌های طرفداران را جبران کند.

او گفت: "من تصمیم گرفتم که 2017 سالی برای جبران محبت‌های طرفداران باشد. افراد زیادی به طرق مختلف در حال لذت بردن از FFXV هستند و هیچ چیز بیشتر از این ما را خوشحال نمی‌کند. ما برای اینکه FFXV تداوم بیشتری داشته باشد و حتی لذت بخش‌تر باشد، بازی را کماکان به‌روزرسانی خواهیم کرد و اقدام به انتشار DLC می‌کنیم."

با وجود اینکه ما از قبل می‌دانستیم که قرار است برای Final Fantasy 15 در سال آتی DLC منتشر شود، تائید شدن این خبر از زبان آقای تاباتا کماکان امری مطلوب است. Final Fantasy 15 در حال حاضر روی Xbox One و PS4 در دسترس است.

نوشته شده در: 14 دي 1395
دسته: خبر
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • Luminous Engine - قابلیت های گرافیکی
  • Final Fantasy XV - Episode Gladiolus PAX Trailer
  • Final Fantasy XV - Episode Prompto Teaser Trailer
 

آموزش آنریل انجین 4آموزش آنریل انجین 4

آموزش یونیتی سه بعدیآموزش یونیتی سه بعدی

آموزش یونیتی دو بعدیآموزش یونیتی دو بعدی

آموزش سی شارپ در یونیتیآموزش سی شارپ در یونیتی

آموزش واقعیت مجازی در یونیتیآموزش واقعیت مجازی در یونیتی

آموزش گیم میکر استودیو آموزش گیم میکر استودیو GameMaker
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه باید سه روز از ثبت نام شما گذشته باشد.
 

نباشد لواشک نیازی نیست جبران کنه :|
ما خودمون جبرانش میکنیم بگین راحت باشه :|
مشکل بزرگ این فرنچایز اینه که تنها پرچمدار JRPG تو غربه و در صورت نوآوری طرفدارای سنتی معترض میشن و اگه بخواد بی منطق به ریشه ها وفادار باشه نمیتونه بازار غرب رو بدست بیاره...
همین قضیه تو منتقدان بازی هم هست، اضافه شدن عناصر جدید تو بازی حتما با نمره ی خوب مواجه نمیشه و همیشه یه عده هستن که بگن بازی از ریشه هاش دور شد و نمره ی بازی رو خراب کنن!
همین قضیه باعث شد این فرنچایز تا مرز سقوط هم بره با گند کاریهاش...
ولی این نسخه واقعا تغییراتش عالی و بجا بود و بنظر من بدون توجه به نظر منتقدین دمدمی مزاج باید همین فرمون رو برن جلو...بازی تغییر کرده، تغییرات خیلی خوب که نه تنها از نسخه های قبلیش فاصله گرفته بلکه از خیلی بازیهای دیگه هم خلاق تر بود؛ با توجه به اینکه فرمول جدید دلچسب و مطابق معیارهای امروز بوده بنظر من نگران ریشه ها و از بین رفتن عناصر قدیمی بازی بودن مسخره ست دیگه...
بازی خیلی جذاب و سرگرم کننده ایه ...
واقعا XV یکی از بهترین فاینال هایی که میتونست شد و گندکاری نسخه های قبلی رو برطرف کرد
خوشحالم که پشتیبانی بلند مدت هم داره