شاتل‌لند - گیم‌سنتر
فروشگاه گیفت کارت
 
فروشگاه اورجینال کی فروش محصولات MSI
صندلی های گیمینگ dxracer TGF
تیم کوجیما در ابتدا Death Stranding را درک نمی‌کرد

Death Stranding

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، هیدئو کوجیما می‌گوید هنگامی که او برای اولین‌ بار طرح و مفهوم کلی Death Stranding و کاری که می‌خواهد با بازی با انجام دهد را برای تیم خود توضیح داد، هیچ کس وی را درک نکرد. 

در یکی از پنل‌های E3 که کوجیما و کارگردان فیلم Metal Gear Solid یعنی جوردن وگت رابرتز (Jordan Vogt-Roberts) با یکدیگر راجع به فیلم‌هایی که برروی وی به عنوان یک بازی‌ساز تاثیرگذار بوده‌اند صحبت می‌کردند، کوجیما توضیح داد که چگونه تیمش را متوجه بازی جدید خود نمود و واکنش آن‌ها را هم اعلام کرد:

"هر زمان که من راجع به یک نقشه فکر می‌کنم، سیستم بازی را شرح می‌دهم. اولین کسانی که بازی را برای آن‌ها توضیح دادم، تیم من بود. در یک سال گذشته به آن‌ها گفتم که چه چیزی می‌خواهم با Death Stranding بسازم اما هیچ‌کس متوجه نشد! زیرا من قصد ساخت یک چیز جدید و متفاوت را داشتم بنابراین من شخصا معتقدم اگر مردم با شما مخالف باشند، پس راه درستی را در پیش گرفته‌اید. بازی‌سازی برای من اینگونه است."

البته نمی‌توان تیم کوجیما را سرزنش کرد. ما تاکنون 2 تریلر از بازی دیده‌ایم و به غیر از این تریلر‌ها، کوجیما راجع به بازی جدید خود کم حرف بوده و همچنان نمی‌توانیم درک کنیم که با چه عنوانی روبه‌رو هستیم.

نوشته شده در: 29 خرداد 1396
دسته: خبر، Death Stranding
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • Death Stranding | The Game Awards 2017
  • PardisCast - The Game Awards
  • Death Stranding: Test Scene for Kojima Production's Height Fog System
 

آموزش آنریل انجین 4آموزش آنریل انجین 4

آموزش یونیتی سه بعدیآموزش یونیتی سه بعدی

آموزش یونیتی دو بعدیآموزش یونیتی دو بعدی

آموزش سی شارپ در یونیتیآموزش سی شارپ در یونیتی

آموزش واقعیت مجازی در یونیتیآموزش واقعیت مجازی در یونیتی

آموزش گیم میکر استودیو آموزش گیم میکر استودیو GameMaker
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه باید سه روز از ثبت نام شما گذشته باشد.
 

ما که دو تا تریلر ازش دیدیم تموم تنمون داره میلرزه ، چیه این کوجیما اصلن

eb1381 دستیار مدیر انجمن 9 امتیاز 29 خرداد 96، 16:03

خوب وقتی تیمش نمی فهمه از ما چه انتظار.
من خودم واسه MGS V TPP من 100 ساعت وقتمو پاش گذاشتم و 5 برابر اون زمان رو پای یوتیوب و یا سلیتای دیگه گذاشتم هنوزم چیزی نفهمیدم.
خیلی از این حرفش خوشم اومد به شخصه فکر می کنم که موفقیت های بزرگ از کارای غیر معمول که به دید دیگران اشتباهه به وجود میاد
اصلا هنوز ما نفهمیدیم این بازیه یا کلا سرکاریم؟
یه دو دقیقه از گیم پلیش نیومده که بفهمیم چه سبکیه حداقل
ببین چی بوده که اوناییم که باهاش کار می کنن هنگ کردن