شاتل‌لند - گیم‌سنتر
فروشگاه گیفت کارت
 
فروشگاه اورجینال کی فروش محصولات MSI
صندلی های گیمینگ dxracer
خالقِ سری‌ بازی‌های Mario به بازسازی بازی‌های گذشته علاقه‌ای ندارد

بعد از عرضه‌ی New Super Mario Bros و Super Mario 3D World حال عنوان Super Mario Odyssey قرار است مکانیزم و مسیر جدیدی را در پیش بگیرد و خلاقیت نوین و بیشتری را در این سری بازی‌ ایجاد کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt به تازگی در مصاحبه‌ای که از سوی وبسایت IGN با خالقِ سری‌ بازی‌های ماریو (Mario) آقای "شیگرو میاموتو" (Shigeru Miyamoto) صورت گرفته است ایشان در خصوص بازسازی عناوین قدیمی ذکر کرد:

" من واقعا احساس نمی‌کنم که علاقه‌ای به بازسازی آنها (عناوین قدیمی) داشته باشم، قطعا همیشه خلق آثار و مکانیزم‌های جدید بهتر و طبیعی‌تر است"

بهتر است که بدانید Super Mario 64 DS که در سال 2004 عرضه شد از بسیاری از ویژگی‌ها و مکانیزم‌های Super Mario 64 (محصول سال 1994) برخوردار بود و به نوعی یک بازسازی و پورت محسوب می‌شد، همچنین عنوان Super Mario Odyssey که قرار است در تاریخ October 27 (مصادف با 5 آبان) عرضه شود نیز از برخی از ویژگی‌های نسخه‌های دیگر این سری بازی الهام گیری کرده است و با ترکیب کردن این ویژگی‌‌ها با مکانیزم‌های جدید توانسته است به یک عنوان مورد انتظار تبدیل شود.

نوشته شده در: 8 تير 1396
دسته: خبر
 

آموزش آنریل انجین 4آموزش آنریل انجین 4

آموزش یونیتی سه بعدیآموزش یونیتی سه بعدی

آموزش یونیتی دو بعدیآموزش یونیتی دو بعدی

آموزش سی شارپ در یونیتیآموزش سی شارپ در یونیتی

آموزش واقعیت مجازی در یونیتیآموزش واقعیت مجازی در یونیتی

آموزش گیم میکر استودیو آموزش گیم میکر استودیو GameMaker
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه باید سه روز از ثبت نام شما گذشته باشد.
 

کاملا موافقم.
ساخت ایده های نو به نظرم خیلی بهتر از تجربه دوباره ایده های قدیمیه.
شاید در وحله اول به خاطر اون حس نوستالژی جذاب بیاد ولی باعث میشه وقت و انرژی و هزینه ای که میتونست یه اثر نو بسازه رو از بین ببره.
به نظر من هر دو باید باشن ، هر کدوم به اندازه خودشون .