شاتل‌لند - گیم‌سنتر
فروشگاه گیفت کارت
 
فروشگاه اورجینال کی فروش محصولات MSI
استدیو جدید Ubisoft توسط مدیر سابق EA DICE اداره خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، ساعاتی پیش توسعه‌دهنده و ناشر بزرگ فرانسوی، Ubisoft اعلام کرد که به تازگی استدیو جدیدی در استکهلم پایتخت کشور سوئد تاسیس کرده است.

یوبیسافت در ادامه افزود که مدیریت استدیو جدید را آقای پاتریک باخ (Patrick Bach) بر عهده خواهد داشت. آقای پاتریک باخ کمتر از یکسال پیش و در ماه نوامبر سال گذشته استدیو سوئدی EA Dice را ترک کرد. وی بیش از 15 سال در آن استدیو مشغول به‌کار بود و در نهایت با سمت مدیر کل آنجا را ترک کرد. او علت اصلی استعفایش را، صرف زمان بیشتر با خانواده عنوان کرده بود.

(استدیو جدید Ubisoft در استکهلم)

بر طبق اطلاعات منتشر شده، استدیو تازه تاسیس یوبیسافت در استکهلم که احتمالا از این پس با نام Ubisoft Stockholm شناخته خواهد شد، همکاری نزدیکی با استدیو Ubisoft Massive (واقع در مالمو، سوئد) خواهد داشت و احتمالا به‌طور مشترک بر روی عناوین AAA کار خواهند کرد و البته نباید انتظار داشت که این عناوین تا قبل از سال 2020 منتشر شوند. این امکان نیز وجود دارد که توسعه بازی Avatar بر عهده این دو استدیو گذاشته شود.

باخ دلیل اصلی تصمیمش مبنی بر پیوستن به یوبیسافت را، وجود ارزش‌ها و اهداف مشترک بیان کرد. وی همچنین افزود که هر دو ایده‌های مشابهی در مورد " لزوم خلاقیت و تجربه" در ساخت بازی دارند. در ادامه نیز گفت:

" احساس میکنم که اکنون می‌توانم استعداد خود را در راه  جدید و متفاوتی همراه خانواده یوبیسافت صرف کنم. همچنین به‌دنبال این هستم که بتوانم در عرصه‌های جدید جهانی با دیگران رقابت کنم."

لازم به ذکر است که باخ کار برروی عناوینی همچون سری Battlefield، Star Wars Battlefront و Mirror Edge Catalyst را در رزومه کاری خود دارد. تجربه و استعداد باخ به‌طور حتم برای یوبسافت در ساخت عناوین جدیدی همچون Avatar مفید خواهد بود.

در آخر لازم است بگوییم استدیو استکهلم در دو سال آینده 100 فرصت شغلی جدید خواهد داشت و البته از لحاظ بزرگی نصف استدیو Massive خواهد بود، چرا که استدیو Massive در آینده نزدیک 200 جایگاه شغلی خواهد داشت.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا پیوستن باخ به یوبیسافت موجب بهبود کیفیت عناوین این ناشر فرانسوی خواهد شد؟

نوشته شده در: 18 مرداد 1396
دسته: خبر، Battlefield 1
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • E3 2017 - Battlefield 1 In the Name of the Tsar Official Teaser Trailer
  • Battlefield 1: Vehicles
  • Flamethrower Gameplay - Battlefield 1 Beta
 

آموزش آنریل انجین 4آموزش آنریل انجین 4

آموزش یونیتی سه بعدیآموزش یونیتی سه بعدی

آموزش یونیتی دو بعدیآموزش یونیتی دو بعدی

آموزش سی شارپ در یونیتیآموزش سی شارپ در یونیتی

آموزش واقعیت مجازی در یونیتیآموزش واقعیت مجازی در یونیتی

آموزش گیم میکر استودیو آموزش گیم میکر استودیو GameMaker
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه باید سه روز از ثبت نام شما گذشته باشد.
 

به امید تولید بازی های زیبا از این استودیوی زیبا
به به.یه استودیو خوشگل با مدیریت یک فرد با سابقه خوب. یوبی داره افراد خیلی خوبی رو استخدام میکنه. چند ماه پیش هم کارگردان های بزرگ تل تیل از جمله کارگردان ارشد فصل اول واکینگ دد (گوتی 2012 ) و the wolf among us و نویسنده ارشد این بازی ها رو در استودیو سن فرانسیسکو استخدام کرد.
مشکل کمبود کارگردان های باسابقه در یوبیسافت داره از بین میره. وقتی کارگردان AC2 رفت و پاتریک پلورد(کارگردان فارکرای 3 و CHILD OF LIGHT ) خودش رو وقف ساخت بازی های VR کرد یوبی دیگه کارگردان قدرتمند برای بازی هاش نداشت و کارگردان های بازی های اصلیش جوان بودن.
Clint Hocking رو میشناسی ؟
کارگردان بهترین بازی تاریخ یوبیسافت یعنی splinter cell chaos theory و کارگردان فارکرای 2.
2010 از یوبیسافت رفت و باز هم یوبیسافت دچار کمبود شد.
ولی 2015 برگشت.امیدوارم روی اسپلینتر سل بعدی کار کنه