شاتل‌لند - گیم‌سنتر
فروشگاه گیفت کارت
 
فروشگاه اورجینال کی فروش محصولات MSI
صندلی های گیمینگ dxracer
گزارش: اطلاعات و تصاویری از عنوان انحصاری و کنسل‌شده‌ی Xbox One توسط سازندگان Fallout: New Vegas

گزارش ویژه: اطلاعات و تصاویری از عنوان انحصاری و کنسل‌شده‌ی Xbox One توسط سازندگان Fallout: New Vegas

طرفداران Xbox One با انحصاری‌های کنسل شده غریبه نیستند. با اینکه عنوان Scalebound مشهورترین یا بهتر است بگوییم رسواشده ترین انحصاری Xbox One می‌باشد که به سرنوشت تاسف‌برانگیز عناوین کنسل شده‌ دچار شده است اما باید بگوییم که حتی Sacalebound نیز به عظمت و بزرگی عنوانی که استدیوی محبوب Obsidian (سازندگان Fallout: New Vegas و بسیاری از عناوین تحسین‌شده‌ی سبک نقش‌آفرینی کلاسیک) قصد داشت به طرفداران Xbox One هدیه دهد، نبوده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameZone، سایت مشهور Eurogamer به تازگی مصاحبه‌ای اختصاصی را با مدیرعامل استدیوی Obsidian آقای "فرگوس اورکارت" (Feargus Urquhart) ترتیب داده است که در آن اطلاعات و اسکرین‌شات‌هایی از عنوان بزرگ و کنسل‌شده‌ی این استدیو با نام Stormlands، را برای اولین بار به اطلاع عموم می‌رساند.

عنوان Stormlands قرار بود که عنوانی مانند Witcher در سبک اکشن-نقش‌آفرینی باشد که در آن هیولاهای عظیم می‌توانستند بصورت پویا در محیط ظاهر شوند و بازیکنان باید با هجوم و حمله به سمت آنها و همینطور با کمک بسیاری از بازیکنان دیگر آنها را از پای دربیاورند. نکته‌ی جالب توجه این است که تمام بازیکنان (تا 40 نفر)، این هیولاها را به طور همزمان و پویا در بازی خود مشاهده می‌کردند و به سمت آنها حمله‌ور می‌شدند و در نهایت با ملحق شدن به بقیه‌ی بازیکنانی که آن هیولا را در همان زمان و مکان مشاهده کرده‌ بودند، برای به زانو درآوردن آن تلاش می‌کردند. پس از آن ویدیویی از نبرد و مشارکت هر بازیکن، به سرور‌های ابری آپلود شده و بصورت هوشمندانه‌ای ادیت و ویرایش شده و سپس به حساب شخصی بازیکن موردنظر ارسال می‌شد.

"برای تصویری که 6 سال قدمت دارد و از روی دمویی بر روی کنسول Xbox 360 گرفته شده است، بسیار جذاب است"

عنوان Stormlands به عنوان یک عنوان انحصاری Xbox One در زمان عرضه‌ی کنسول، در نظر گرفته شده بود. اما همانطور که مدیرعامل Obsidian اعلام کرده‌ است، تصویری که از بازی به وجود آمده بود، روز به روز از  چیزی که شرکت مایکروسافت می‌خواست، دور می‌شد. این دلیل عمده‌ای برای کنسل شدن بازی بوده است، زیرا مایکروسافت ایده‌های بیشتری را به بازی وارد می‌کرد و توسعه‌دهندگان شرکت Obsidian خود را در موقعیتی می‌دیدند که انتظارات بزرگتر و بزرگتری را باید برآورده می‌کردند. آن هم در مدت زمان کوتاهی که تا زمان عرضه‌ی Xbox One مانده بود و روز عرضه‌ی کنسول، آخرین فرصت آنها تلقی می‌شد.

شرکت مایکروسافت به توسعه‌دهندگان Obsidian به طور مداوم اعلام می‌کرد که قابلیت‌ها و چیزهای بیشتری به بازی تزریق کنند اما گفتن آن بسیار آسانتر از انجام دادن آن است. همینطور به گفته مدیرعامل Obsidian، اضافه کردن تعداد توسعه‌دهندگان در واقع به معنی انجام شدن سریعتر کار نیست. توسعه‌ی بازیها بسیار سردرگم‌کننده‌تر از چیزی است که ما تصور می‌کنیم و اضافه کردن توسعه دهندگان به آشفته‌تر شدن آن اضافه می‌کرد. اگر بخواهیم ساده بگوییم؛ افراد بیشتر در توسعه‌ی بازیها به معنی پتانسیل بیشتر برای به مشکل خوردن پروژه است.

"دمویی که برای نمونه به مایکروسافت ارائه داده شده است، قابل بازی بوده است"

افسوس که سرنوشت پروژه، کنسل شدن بود و پس از مدتی در یک تماس تلفنی از شرکت مایکروسافت، به آقای "اورکارت" ابلاغ شد که پروژه کنسل شده است. در نتیجه‌ی این کار، استدیوی Obsidian مجبور شد که بسیاری از کارکنان خود را بیکار کند و به سرعت خود را به مسیر توسعه بازگردانند.

خوشبختانه استدیوی Obsidian در حال حاضر بصورت مستقل وضعیت بسیار خوبی دارد و به جز عنوان Pillars of Eternity 2 که در حال حاضر بزرگترین پروژه‌ی آنها می‌باشد، یک DLC برای عنوان Tyranny، یک عنوان کوچک کارتی Pathfinder و یک عنوان معرفی‌نشده‌ی برجسته را در راه دارد. با این حال اگر Stromlands کنسل نمی‌شد می‌توانست برای طرفداران Xbox عنوانی برجسته و عظیم را در روز عرضه به ارمغان بیاورد.

"عناصر نقش‌آفرینی با چاشنی استدیوی Obsidian...افسوس!"

نظر شما چیست؟ ایده و روند ساخت و همینطور تصمیماتی که برای عنوان Stormlands گرفته شده است را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

نوشته شده در: 20 شهريور 1396
دسته: مطلب متفرقه، ScaleBound
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • Scalebound - Co-Op
 

آموزش آنریل انجین 4آموزش آنریل انجین 4

آموزش یونیتی سه بعدیآموزش یونیتی سه بعدی

آموزش یونیتی دو بعدیآموزش یونیتی دو بعدی

آموزش سی شارپ در یونیتیآموزش سی شارپ در یونیتی

آموزش واقعیت مجازی در یونیتیآموزش واقعیت مجازی در یونیتی

آموزش گیم میکر استودیو آموزش گیم میکر استودیو GameMaker
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه باید سه روز از ثبت نام شما گذشته باشد.
 

تازه شروع به بازی کردن Pillars of Ethernity کردم که ساخته همین شرکته، تک تک دیالوگ ها توی بازی روش کار شده و انتخاب ها تو بازی وحشتناک تاثیر گذاره، به جرئت میتونم بگم تا به حال بازی ای ندیدم که در این حد از این نظر ها خوب کار کرده باشه
بدون شک این بازی اگه عرضه میشد، فقط به خاطرش حاضر بودم یه Xbox one بخرم
ببخشید دوستان من کلا یه دونه کامنت دادم تو این پنج سالی که عضو سایت هستم.
هیچکس خوشش از کنسل شدن نمیاد.شما متن کامل خبر رو بخونید این بازی بشدت برپایه ی سیستم ابری گسترش داده شده بود و بعد e3 2013 و مشاهده ی بازخورد ها فهمیدن cloud عملا واسه پردازشبازی ها قابل پیاده شدن نیست و بازی رو بدون معرفی کنسل کردند هرچند همین استودیو اسپنسر باهاش قرارداد بسته و دارن واسه مایکرو بازی میسازن.راجع به ریسک هم اینو در نظر داشته باشین از وقتی ندلا رییس مایکرو شده بودجه ی بخش اکس باکس رو نصف کرده و اسپنسر با یه فاجعه از تیم متریک روبرو بود و درطرف دیگه بودجه هم بشدت کم شده از یه طرفم فشار نادلا که اکس باکس رو میخواست تبدیل کنه به یه دیوایس جانبی واسه ویندوزش که خداروشکر حداقل اکس باکس کم کم داره احیا میشه بازم.مطمئن باشین اسپنسر تو این دو سه سال بیکار نبوده و e3 2018 و سالهای بعدش ثمره ی مدیریتش رو قاعدتا میبینیم.من بشخصه بشدت بهش اعتماد دارم
عنوان ScaleBound و Stormlands، کنسل شدن اینجور عناوین RPG مایکروسافت واقعا حیف هست. اگر Demo از این عناوین در دسترس عموم قرار می گرفت خوب می شد. حداقل از چیزی که تا به الان ساخته بودند استفاده می کردند.
Fable هم که رسما به قهقرا رفت...
واقعا صرفا میشه در این وضعیت کله رو کوبوند به دیوار
Ramimpanir
سونى شل گرفته اين حرفت واقا با كمال احترام مسخره بود شل گرفته پس اينا چيه اينا بازى نيست خوراكى ؟؟؟؟؟
بازى ها :
Death stranding
The last of us part 2
Spider man
Ni NO KUNI 2
Gran turismo sports
God Of War
بازى جديد ساكر پانچ يوشيدا گفته چندين بار بازى رو تست كرده و بزودى معرفى ميشه
Detroit become human كه به گفته ديويد كيج بازى بيار وسيع تر از هوى رين شده و انتخاب هاى بيشترى داره
اينا براى كل نسل بسه تازه ممكنه عناوين جديد ترى هم به اين ليست اضافه شن


#دقت_كنيم
#فكر_كنيم
عزیزم دقت کن ک شما تو نسل قبل سه نسخه انچارتد داشتی دو نسخه گاد ی نسخه لست سه نسخه کیلزون هوی رین بیوند و کلی انحصاریه دیگه ک بخوام بگم باید برم تو خاطرات ده سال پیش خیلی تعدادشون زیاد بود چون ایکس ۳۶۰عالی بود ولی این نسلو نگاه کن همش ریمستر ریمستر یدونه ورژن اصلی انچارتد یدونه فرعی ی آنتیل دان و اوایل نسل کیلزون شادو فال من با آینده کار ندارم با گذشته کار ندارم ولی قبول نداری انحصاریایی ک سونی میزد خیلی کم شده دلیلش میدونی چیه ...
وسعت بازیها قدرت بازیها درست ساخته شدن بازیا دی استرین چهار تا پنج سال کار میکنن روش لست۲ بازم چن سال ک اینا بازیای اختتامیه و افتتاحیه کنسول جدیدا من هنوزم میگم نه اندازه پی اس ۲ و۳ این نسل به ما چیزی نداده حتی یه بازیه شوتر امروزی فقط یه بت۴ هست تموم دیگه هیچی نداریم یا همش آینده یا تخیل یا اراجیف صنعت بازی به طرزه شدیدی داره مالی میشه پر از دی ال سیای پولی بازیهای بی کیفیت و خطی فقط انحصاریایی میمونن ک سونی داده دلمون به همونا خوشه دی
حیف این بازیا که یفته دست ماکروسافت بی لیاقت . کاش سونی امتیازشون رو میخرید و ساختشون رو تکمیل میکرد تا روی ps بتونیم تجربشون کنیم
از روزی X1 خریدم بازی های انحصاری ایش به نوبت دارن کنسل میشن :/
اینا برا مایکرو طبیعیه
کلا داداچ با انحصاری مشکل داره مایکرو سافت واقعا بازیهای بزرگیو از دست داد مثل رایز سان آف روم و اسکلبند و آلن ویک و و و خیلی زیاده کمپانی ک برای طرفداراش هیچ ارزشی قایل نیست بهتره ک همون بازیهای مشترک و چند گانه رو روی کنسولاش بفروشه ک آخرم میشه فروش ۲۴ میلیون واحد دستگاه در کل جهان ما داریم حد ۷۰ میلیون رو رد میکنیم هنوز به ۳۰ نرسیدن بعد ارمغان ۴k میدن به مردم من فن پی اس هستم ولی همیشه دوست دارم رغیبه قدرتمندی کنارمون باشه چون هرچقدر بازار قدرت رغیبا بالا باشه کیفیت بازی انحصاری و کنسولها بهتر وقتی رقابت نباشه یک تیم یکه تازی کنه مطمن از کیفیتش کم میشه به امید رقابت جدی با بقیه only god ps4
نمیدونم چرا مایکروسافت با سبک RPG مشکل داره
بگی چرا فقط با ریسینگ مشکل نداره بهتره !!
مشاهده 6 پاسخ دیگر