شاتل‌لند - گیم‌سنتر
فروشگاه گیفت کارت
 
فروشگاه اورجینال کی فروش محصولات MSI
صندلی های گیمینگ dxracer
بروس استرلی، کارگردان The Last of Us و Uncharted از استدیو ناتی‌داگ جدا شد

به گزارش پردیس‌گیم، دقایقی قبل استدیو مشهور ناتی‌داگ با انتشار اطلاعیه‌ای، اعلام کرد که بروس استرلی، کارگردان و یکی از ارکان مهم موفقیت‌های ناتی‌داگ طی دهه گذشته از این استدیو جدا شده است. آقای استرلی در اوج دوران کاری خود بخاطر کارگردانی عناوین بزرگی نظیر The Last of Us و Uncharted 4: A Thief's End و Uncharted 2: Among Thieves به شهرت و اعتباری فوق‌العاده دست یافت.

بدون هیچ توضیح و مقدمه اضافی، از شما دوستداران ناتی‌داگ دعوت می‌کنیم که نامه خداحافظی "بروس" را مطالعه نمایید:

...............................................................................

این غیرممکن است که بتوانم 18 سال از بهترین دوران زندگی‌ام را در این متن خلاصه کنم اما اکنون با قلبی آکنده از غم اعلام می‌کنم که من از استدیو "ناتی‌داگ" جدا شده‌ام.

این سخت‌ترین تصمیمِ زندگی من است، ناتی‌داگ مانند خانه و خانواده‌ی من بود و من از کار کردن با این تیم فوق‌العاده چیزهای بسیاری را آموختم و و با آن‌ها رشد کردم. اما بعد از رهبری سه پروژه بزرگ، پرفشار و چالش‌برانگیز و البته دور بودن از دفتر کاری‌ام طی مدتی طولانی، متوجه شدم که انرژی‌ام را باید روی مسیر‌های دیگری متمرکز کنم و آرام آرام به این حقیقت رسیدم که وقت آن است به جلو بروم و به آینده نگاه کنم.

من در سال 1999 به عنوان طراح بافت‌ها به ناتی‌داگ پیوستم، در دورانی که استدیو بسیار نوپا بود و حتی یک قهوه‌ساز هم درونش یافت نمی‌شد. من کارمند شماره‌ی 15 استدیو بودم! از همان روز اول می‌دانستم که توسط یک سری از ماهرترین، باانگیزه‌ترین و مصمم‌ترین افراد این صنعت احاطه شده‌ام. آن‌ها خود را برای انجام دادن کارهایی که فراتر از چیزی بود که به نظرشان امکان‌پذیر است، تحت فشار قرار می‌دادند و طبیعتا مرا نیز تحت این فشار می‌گذاشتند اما من واقعا این شرایط را دوست داشتم! منظورم این است که شرایط شاید ترسناک و سخت بود اما انرژی ناشی از عزم و اراده برای خلق چیزی بزرگ، چیزی که همه ما بتوانیم به آن افتخار کنیم دقیقا به مانند ویروسی واگیردار به همه ما سرایت کرده بود و حاضر بودیم برای خلق این بازی ماندگار، تمام توان خود را بگذاریم و حقیقت این است که این مسیر تا به امروز در ناتی‌داگ ادامه داشته و در آینده نیز ادامه خواهد یافت.

من ناتی‌داگ را با بهترین تیمی که تاکنون همراهم بوده ترک می‌کنم و حرف‌های زیادی برای گفتن هست اما بیشتر از هر چیزی، من دلم برای افرادی که اینجا بودند، تنگ می‌شود. فرهنگ کاری ناتی‌داگ به این شکل است که شما باید جایگاه و قدرت خود در استدیو را کنار بگذارید و با کمک هم مشکلات را از بین ببرید. چنین چیزی شرایطی را برایم مهیا کرد که روابط دوستی زیادی را تجربه کنم و البته احترام زیادی بخاطر کار با این دسته از افرادی که همه‌شان ستاره بودند، بدست بیاورم.


می‌دانم که "این فقط یک کار است" ولی وقتی زمان زیادی را در کنار یکدیگر می‌گذرانید، شما در حین فشار فراوانی که ناشی از کارها دارید، به شناخت حقیقی همکارانتان می‌رسید. اجازه دیدن رشد قابلیت‌های همکارانم، فراتر از دیدگاه آن‌ها در ابعاد فنی و شخصیتی، چیزی بود که باعث شد کار در ناتی‌داگ بهترین شغل برای من باشد و بسیار مفتخرم که برای 18 سال بخشی از این تیم بوده‌ام و نمی‌توانم برای تجربه و دیدن پروژه‌های بعدی آن‌ها صبر کنم!

من با عمیق‌ترین شکل ممکن از تمام کسانی که طی این سال‌ها با من کار کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم. من حقیقتا شما و انرژی مثبت شما را از دست دادم. من از "اندی" و "جیسون" (موسسان ناتی‌داگ) بخاطر اینکه فرصت کار در ناتی‌داگ را به من دادند تشکر می‌کنم. من از "امی" و "نیل" بخاطر اینکه همکارانی خلاق و فوق‌العاده برایم بودند تشکر می‌کنم. من از کریستوفر بخاطر تمامی حمایت‌هایی که از من داشت تشکر می‌کنم ... و البته بگذارید من یک تشکر ویژه از "ایوان ولز" بکنم، ایوان تو حقیقتا اولین شخصی بودی که بعد از آشنایی به من الهام بخشیدی و به من کمک کردی تا به "قدرتِ بازی‌ها" ایمان بیاورم، اگر بخاطر تو نبود من شاید هرگز خودم را در ناتی‌داگ نمی‌یافتم و تشکر من از تو فراتر از کلماتیست که می‌توانم بر زبان بیاورم.

و یک تشکر صادقانه و بزرگ را از طرفدارانم می‌کنم، نمی‌توانید باور کنید که آگاهی از اینکه بخشی از ساخت چیزهایی بودم که می‌توانست شما را تحت تاثیر قرار دهد و برای شما لذت‌بخش باشد، چقدر برای من مهم بود و حالا من در کنار شما هستم و باید با هم منتظر شاهکار بعدی "ناتی‌داگ" باشیم!

در حالی که این فصل بزرگ از زندگی‌ام را با ناراحتی و البته قدردانی فراوان می‌بندم، بخاطر تمام کارهایی که "ناتی‌داگ" برای من کرده، من با هیجان فراوانی سعی می‌کنم که این مسیر را برای خلق چیزهای ارزشمند ادامه دهم. البته من اکنون هیچ چیز برای اعلام کردن ندارم اما دید و نگرش من به سوی کشف چیزهای جدید و به اشتراک گذاشتن آن‌ها با شماست.

شما می‌توانید برای جویا شدن از آینده‌ی من و تمامی کارهای بعدی‌ام، مرا در توئیتر دنبال کنید: @bruce_straley

,Dog for life

Bruce Straley

.................................................................................................................

نوشته شده در: 22 شهريور 1396
دسته: مطلب متفرقه، The Last of Us
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • The Last Of Us - OST
  • The Last of Us - Unreal Engine 4
  • The Last of Us
 

آموزش آنریل انجین 4آموزش آنریل انجین 4

آموزش یونیتی سه بعدیآموزش یونیتی سه بعدی

آموزش یونیتی دو بعدیآموزش یونیتی دو بعدی

آموزش سی شارپ در یونیتیآموزش سی شارپ در یونیتی

آموزش واقعیت مجازی در یونیتیآموزش واقعیت مجازی در یونیتی

آموزش گیم میکر استودیو آموزش گیم میکر استودیو GameMaker
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه باید سه روز از ثبت نام شما گذشته باشد.
 

یعنی از کامنتا معلومه نصف بر و بچ اصن خبر ندارن که بروس از همون اول هم روی tlou2 کار نمی کرد!!!
قرار بود 1 سال استراحت کنه و ببینه چه ایده هایی واسه یه عنوان جدید داره.....
که حالا هم رفت


خدا کنه بره تو یه استدیو دیگه از استدیو های سونی
چقدر بد
تمام صحنه های خوب اکشن و گیم پلی جذاب عناوین ناتی داگ در دهه اخیر شدیدا وابسته و سرچشمه گرفته از خلاقیت و هنر استرلی بودن! حتی من شدیدا از همون اول وقتی فهمیدم بروس روی tlou2 کار نمیکنه نگران گیم پلی tlou2 بودم و هستم ، ولی من خیلی هیجان زده بودم واسه عنوان بعدی ناتی داگ که قرار بود استرلی روش کار کنه ولی حالا عنوان بعدی ناتی داگ چ خواهد بود؟؟؟؟......
رفت....؟
به درک...
مگه موندنش چقدر اهمیت داشت برام...
دوستان خواستم یه حرف خفنی گفته باشم و الا منو چه به این حرفا
)شوخی بودا به دل نگیرینی)
خیلی ناراحت شدم به ولا بدترین خبری بود که امسال از صنعت گیم شنیدم .
رفتش تا به جون ها راه بده بیان وسط، مث خود نیل دراکمن
استاد داری اشتباه میزنی
روزی در مقابل هینگ ایستادی و هم اکنون...
بگذریم بابا...
شبیه جدایی نیمار :/
سال بعد جلد بعدی اون کتابه اسمش چی بود پیکسل میکسل میاد بیرون میگه اینم با نیل دراکمن سر Tlou به مشکل خورده اینم انداختن بیرون. سر چند شرط میبندید؟
آره دیگه استرلی مثل هنینگ طرفدار حقوق مردم مظلوم کرانه باختری رود اردن و فلسطین اشغالی و غزه هستند به نشانه اعتراض به دادن منصب و پست های مهم و حساس به نیل دارکمن از ناتی داگ استعفا دادن(اخراج شدن ولی پول دادن بهشون که بگن استعفا دادیم)نیل هم چون یک رگش اسراییلی هست کل نظام استکبار پشتشنحتی ممکنه شان لیدنم اخراج کنن دراکمن بشه مدیر ارشد سونی آمریکا:D
با اجازه از آقای علی مرادی مبدع و طراح طرح هشتگ در سایت و البته زیرپا گذاشتن حقوق کپی رایت ایشان)
#ژن_خوب
#david_david_o.s.a
البته قبل از ايشون من تو يكي از كامنتام از هشتگ استفاده كردم ..

اما ايشون فراگير كردن
دیشب وسط بازی سویا لیور خبر شنیدم شوکه شدم! در حدی که بیخیال فوتبال شدم و باور کنید بسختی میتونستم خبر ترجمه کنم ...

نمیدونم فیلم های توسعه Tlou دیدید یا نه اما هر چقدر که نیل دراکمن در حوزه داستانسرایی و کارگردانی کات سین ها نقش مهمی داشت، بروس هم در زمینه ابعاد فنی و گیم پلی فوق العاده ادم مهمی بود و اصلا دست کمش نگیرید و حتی پایینتر از نیل دراکمن هم قرار ندیدش. هر کدوم از اینارو پایینتر از اون یکی بزارید واقعا ظلمه در حق زحماتی که کشیدن.

ناتی داگ استدیو خیلی قوی و با استعدادیه اما به نظر من جدا شدن امثال بروس از هر استدیویی یک جدایی جبران ناپذیره و فقط میتونم بگم حیف شد و باید افسوس بخوریم که در Tlou 2 از نعمت چنین کارگردان بزرگی بی بهره هستیم.
سينا جان " جبران ناپذير " رو قبول ندارم ، فكر نكنم ناتي داگ كه الان بيشتر از ٢٠ ساله داره بازي هاي خيلي خوبي ميسازه با رفتن يه كارگردان به مشكل بخوره ، چون تو اين بيست ساب كارگردانان خيلي زيادي از اين كمپاني رفتن و اين كمپاني به مشكلي بر نخورده
همون بهتر که بازی لیورپولو نبینی
اخه لیورپول هم شد تیم
مشاهده 5 پاسخ دیگر