شاتل‌لند - گیم‌سنتر
فروشگاه گیفت کارت
 
فروشگاه اورجینال کی فروش محصولات MSI
کوری بارلوگ مبارزات God of War را با FIFA مقایسه می‌کند

کوری بارلوگ مبارزات God of War را با FIFA مقایسه می‌کند

استودیوی Santa Monica اخیرا در رابطه با مبارزات و عدم وجود Quick-Time Events یا دکمه‌زنی‌های لحظه‌ای در گیم‌پلی صحبت کرده و آن را با FIFA مقایسه نموده است. به گزارش پردیس گیم و به نقل از PSU، کوری بارلوگ به عنوان کارگردان God of War، طی مصاحبه اخیر خود با جدیدترین شماره از مجله OPM بریتانیا، گفت حتی اگر پسر کریتوس هم شخصیت جدید بازی نبود، آن‌ها همچنان از QTE اجتناب می‌کردند، این در حالی است که QTE در نسخه‌های قبلی GOW جایگاه مهمی داشت اما در این نسخه کمرنگ‌تر شده است. آقای بارلوگ درباره علت اتخاذ این تصمیم گفته است:

"حتی در صورت عدم حضور پسر کریتوس، من همچنان از QTE دوری می‌کنم. من معتقدم این حالت برای برخی نوستالژیک است اما برای من این‌طور به‌نظر می‌رسد که چیزهای بسیار بیشتری وجود دارند که می‌توانیم به آن‌ها اهمیت بدهیم ولی آتیروس قطعا راهی برای ما است تا ارتباطی میان یک شخصیت ایجاد کنیم که همیشه حاضر است."

او در ادامه صحبت‌های خود به مقایسه با FIFA پرداخت و گفت:

"مسابقه‌های FIFA همیشه در ظاهر به یک شکل به‌نظر می‌رسند ولی اتفاقات آن‌ها غیرقطعی است. منظور من چنین است با این وجود که هر بازی ظاهری یکسان دارد، اما در تجربه متفاوت هستند. شما حتی اگر تیم‌های یکسانی را برای هر بازی انتخاب کنید، همچنان این موضوع را در آن‌ها می‌بینیم. اما اگر شما در بازی بر پایه دکمه‌زنی‌های از پیش تعیین شده بخواهیم عمل کنید، دیگر خبری از این عمق و تنوع نیست.

جادویی در بازی‌های ویدیویی وجود دارد که حتی اگر من فقط سعی بر گفتن یک داستان داشته باشم، هرگز نمی‌خواهم بازنده شوم و ما این شخصیت‌ها را توسعه می‌دهیم تا شما احساس آزادی کنید و این مورد لذت‌بخش بازی‌هاست."

به طور کلی منظور اقای بارلوگ این است که عدم وجود QTE، این اجازه را به آن‌ها می‌دهد که کشتن هر دشمن به شکل متفاوتی شکل گیرد و هیچ‌وقت بصورت یکسان نباشند.. Sony بازی God of War را به عنوان انحصاری PS4 در E3 2016 معرفی کرد و قرار است در نیمه اول سال 2018 منتشر شود.

بازی به نوعی یک ریبوت برای این فرانچایز محبوب به حساب می‌آید و کریتوس حالا به جای دشمنان یونانی، با موجوداتی براساس اساطیر نورث مبارزه می‌کند. گفته می‌شود God of War "خشن‌ترین" بازی این سری خواهد بود و از تمام قدرت فنی PS4 استفاده می‌کند.

نوشته شده در: 23 شهريور 1396
دسته: مطلب متفرقه، God Of War
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • God Of War - E3 2016
  • God Of War - Soundtrack
 

آموزش آنریل انجین 4آموزش آنریل انجین 4

آموزش یونیتی سه بعدیآموزش یونیتی سه بعدی

آموزش یونیتی دو بعدیآموزش یونیتی دو بعدی

آموزش سی شارپ در یونیتیآموزش سی شارپ در یونیتی

آموزش واقعیت مجازی در یونیتیآموزش واقعیت مجازی در یونیتی

آموزش گیم میکر استودیو آموزش گیم میکر استودیو GameMaker
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه باید سه روز از ثبت نام شما گذشته باشد.
 

ببینید کوری بارلوگ چی زده که می خواد سیستم مبارزه god of war رو مثل fifa بسازه. مخش تاب داره. یعنی خدای جنگ به فنا رفت

من اگه بازیش میکردم بخاطر این بود میشد با یه ضربه همه رو نابود می کرد منم افتخار میکردم
ولی خب اگه qte صحنه های پر ابهتی و حماسی بودن اگه اینجوری باشه خب میان پرده و سینماتیک هم باید حذف بشن تا تجربه متفاوت باشه
اینجوری که معلومه داره میشه دارک سولز یعنی باید با غول های صد برابر خودت بدون هیچ نیرویی بجنگی پس ابهت کریتوس چی میشه
خدايى خودت فهميدى چى گفتى؟؟؟
مگه تريلر ها رو نديدى كجا شده دارك سولز ؟؟؟ مگه نديدى كريتوس تو تريلر چجورى اون ترول رو با خاك يكى كرد !!
اينجورى هم گيم پلى متنوع شده هم بازى چالش برانگيز تر شده و در اين صورت هم خشونت كريتوس هم تا حدودى حفظ شده
با تشكر
|:
بابا بیخیال خبر عگسو نگاه کنین دگ چی میمونه آخه این چه بازیه لعنتی که انقدر قشنگه
خدمت جناب آقای کوری بارلوگ باید عرض کنم که اشتباه می فرمایید حتی EA در بازی فیفا هم قابلیت QTE رو قرار داده :(منبع ویکی پدیا QTE)
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Quick_time_event
لطفا بهاین قسمت توجه فرمایید
"Quick-time events have also appeared in some sports games, such as the Wii version of 2010 FIFA World Cup South Africa, where they are used to save penalty shots and free kicks aimed towards the goal, or win possession of the ball after it is punted or corner-kicked. Failure to execute the quick-time event in time would result in the opposing team scoring a goal or claiming possession of the ball."
كارى كه راكستار و ناتى داگ چندين سال با بازياشون ميكردنو كم كم دارن استديو هاى مطرح ازش استفاده ميكنن
درس اخلاقی این پست: سنتی و صنعتی رو هیچ وقت همزمان مصرف نکنیم
تا حالا فک کنم ۵۰بار تریلرارو دیدم عاشقشم خداخدا میکنم موفق شه...
از دیشب که خبر رفتن بروس و دیدم اصن حالم بده روزمم خراب شد کلا...
حالا درسى كه از نظر شما زير اين پست ميگيريم:
تا خبرو كامل نخونديد هيچوقت ... نزنيد
يه خسته نباشيدم به خبرنگار ميديم بابت تيتروش كه تونستن باهاش خبرشون رو تو دستبندى اخبار داغ قرار بدن
زیبای خفته نخونده بودم نظر واسه چی بدم...
امروز من فكر مى كنم يك رويايى بيش نباشه و همش فكر مى كنم اين يك خوابه از رفتن كريس از ناتى داگ
تا مقايسه fifa با god of war (دوستان مى دونم اين مقايسه انچنانى نكرده ولى به هر حال مقايسه مقايسه است )
بنظر من كه اين نسخه تغييرات خوبى رو نسبت به نسخه قبل داشته .
فكر كنم خبر بعدى اينه كه فيلم اسپنسر به سونى پيوست
با تشكر
مجيد ، دلبندم اون بروس بود
دقیقا با حرفش موافقم که تجارب مختلف باشد
اما انسافا زدن به وقت دایره یا مربعو مثلث یه جو و اکشن نابی میتونه به کشتن باس فایت بدهد
کلا هایپم شدید و مطمعن این بازی همون چیزی خواهد شد که همه انتظارشو داریم صد البته با کلی سوپرایز
اين بازى عالى ميشه شك نكن