فروشگاه گیفت کارت
 
خرید گیفت کارت

BioShock: Infinite مطلب متفرقه

صفحه شخصی من - محمد حسین کریمی 21 ساله از سبک doom meta...
تصویر نویسنده
"کن لوین" برای یک بازی تیراندازی اول‌شخص جهان‌باز طراح مرحله استخدام می‌کند

ما از زمان انتشار Bioshock: Infinite در سال 2013 چیز زیادی در رابطه با سازنده‌ی بزرگ «کن لوین» نشنیدیم اما می‌دانیم که او استودیو خود را بازسازی کرده و نام جدیدی برای آن در نظر گرفته است. استودیو او Ghost Story Games نام دارد و مدتی می‌شود که درگیر پروژه‌ای جدید می‌باشد. تا به الآن می‌دانیم که پروژه‌ی جدید بسیار شبیه به دنیای Bioshock خواهد بود و موقعیت شغلی جدیدی که این استودیو خواستار آن است بر روی این موضوع تاکید می‌کند.

Bioshock: Infinite از نظر گرافیک‌هنری و رنگ‌بندی یکی از برترین عناوین چند سال اخیر بوده است و این‌ها در کنار یک گیمپلی هیجان‌انگیز و منسجم است. چیزی که بازی را کامل می‌کند داستان‌سرایی خارق‌العاده و فضای مفهوم‌گرای آن است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PCGamesN طبق اعلانات، بخش انیمیشن Ghost Story Games برای پروژه‌ی خود به یک طراح مرحله نیاز دارد. در ادامه مسئولیت‌ها و توانایی‌های مورد نیاز برای این موقعیت شغلی آمده است:

  • بتواند با محیط داستان عمیق و پرمعنی روایت کند.
  • تجربه‌ی کار با Unreal Engine 4 را داشته باشد، مخصوصا در بخش منظره و زمین.
  • در توسعه‌ی یک بازی اول‌شخص تیراندازی با دنیای نیمه‌باز(سندباکس) تجربه‌ داشته باشد.(مانند عناوین Borderlands و Shadow of Mordor)
  • در ژانر‌های شوتر‌ اول‌شخص/اکشن/نقش‌آفرینی/استراتژی و شبیه‌ساز‌های عظیم تجربه‌ و دانایی عمیقی داشته باشد.
  • در نقاشی سنتی(نقاشی کشیدن با دست) مهارت داشته باشد.(نقاشی کردن مناظر، حیوانات، رنگ کردن، ترکیب‌بندی و ...)
  • در مورد رویه سیستم هنری بازی‌ها به درک و شناخت کافی رسیده باشد.

برخی از این درخواست‌ها عوض و برخی نیز حذف شدند. با توجه به این‌ درخواست‌‌‌نیرو می‌توان حدس زد که پروژه‌ی این سازنده عنوانی است داستان‌محور که توسط Unreal Engine 4 توسعه می‌یابد که بیشتر داستان توسط محیط و حالت اکشن بازی روایت می‌شود؛ البته لازم به ذکر است که برای طرفداران آن بخش دنیای‌باز نیز جذاب به نظر می‌رسد.

نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا منتظر پروژه‌ی جدید این سازنده‌ی بزرگ هستید؟

نوشته شده در: 31 شهريور 1396
دسته: مطلب متفرقه، BioShock: Infinite
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • موسیقی بازی‌ها: BioShock Infinite
  • BioShock: Infinite
  • BioShock: Infinite
 
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه باید سه روز از ثبت نام شما گذشته باشد.
 

در توانایی های ایشون هیچ شکی نیست ولی به شخصه شینجی میکامی رو بیشتر قبول دارم
بازگشت استاد.
به جرعت میتونم بگم
بهترین خبر گیمی بود که شنیدم
وای پسر
این بشر فوق العادس
بعد از neil druckmann و hideo kujima ايشون بهترين بازي سازي هستن كه ميشناسم ، اميدوارم هر چي ميسازه شاهكار باشه عين نسخه هاي قبلي
خدایا یعنی میشه زنده باشیم و یه بایوشاک دیگه تو یه دنیای دیگه غیر از رپتچر و کلمبیا تجربه کنیم ؟ فکرشم دیوانه می کنه ادمو سه شماره قبلی بایوشاک جز معدود شاهکارای بی تکرار دنیای گیمه این بازیاس که ادم به خودش میباله که عنوان گیمر رو یدک می کشه
.............................

کلمات در برابر "کن لوین" خم میشن، برای همین جای خالی گذاشتم که هر کس در حد توانش صفت مناسبی برای این اسطوره انتخاب کنه!

سپاس بابت خبر. دیوانه وار در انتظار معرفی هستیم.

1-بازگشت پرقدرت کن لوین و معرفی عنوانی به زیبایی بایوشاک...
2-بازگشت میکامی به کپکام و به دنبالش ساخت یک رزیدنت سوم شخص و یک وحشت و بقای ابرشاهکار در حد نسخه چهارم...
اینها 2 تا از بزرگترین آرزوهای من در دنیای گیم هست که با توجه به اخباری که این اواخر پخش شد عملی شدنشون چندان دور از انتظار نیست
با وجود اینکه بخاطر راک استار Take_two دوس دارم
ولی خیلی ازش متنفر شدم بخاطر بلایی که سر این کارگردان بزرگ انداخت!
الانم که 2K رو به مرزنابودی کشونده...
کن لوین گفت بعد از ساخت BioShock Infinite چند سال پیر تر شد (بخاطر فشار کار) معلوم نیست چه بلایی سرش آوردن ، Take_two هم کن لوین رو از دست داد هم Leslie Benzies واقعاً دوست ندارم این جدایی ها باعث بی کیفیت شدن بازی های Take two بشه...........
کونامی و 2k دو استاد را پیر کردند
خدا به زمین داغ بزندشون
بهترین بازی ساز جهان (نظر شخصی)
صبر کردن برای شاهکار بعدی این مرد خیلی سخته !!!!!!!!