فروشگاه گیفت کارت
 
خرید گیفت کارت مای گیفت ارزان ترین گیفت کارت ها
هیولا پلتفرم آنلاین عرضه بازی خرید گیفت کارت
تیم سازنده‌ی Spec Ops: The Line حاضر است شیشه‌ی شکسته بخورد بجای اینکه نسخه‌ی بعدی را بسازد

تیم سازنده‌ی Spec Ops: The Line حاضر است شیشه‌ی شکسته بخورد بجای اینکه نسخه‌ی بعدی را بسازد

هرسال که می‌گذرد، تعداد افراد بیشتری در مورد عالی بودن بازی سوم شخص شوتری که در سال 2012 عرضه شد یعنی Spec Ops: The Line صحبت می‌کنند. اکثر این افراد که در سال 2017 در مورد این بازی صحبت می‌کنند از بزرگترین نقطه‌ی قوت بازی یعنی داستان آن یاد می‌کنند. 

با این حال، Spec Ops: The Line یک شکست تبلیغاتی از دید Take-Two به حساب می‌آمد اما علیرغم این نکته، بسیاری از طرفداران هنوز هم امیدوارند که روزی این بازی بازگردد اما بنظر می‌آید که این اتفاق نخواهد افتاد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualSHOCKERS، آقای "وات ویلیامز"‌، نویسنده‌ی بازی در جواب به کاربری در توییتر اظهار کرد که طرفداران باید امید‌های خود در رابطه با عرضه‌ی نسخه‌ بعدی را فراموش کنند نه تنها بدلیل اینکه بازی فروش خوبی نداشت بلکه تمامی کسانی که برروی آن کار کردند ترجیح می‌دهند "شیشه‌ی شکسته بخورند بجای اینکه نسخه‌ی بعدی را بسازند":

"بدلیل اینکه توسعه‌ی بازی بسیار سخت و دردناک بود و تمامی کسانی برروی آن کار کردند حاضر هستند شیشه‌ی شکسته بخورند بجای اینکه نسخه‌ی بعدی را بسازند. همچنین فروش بازی خوب نبود..."

این بازی در سال 2012 برای PC و کنسول‌های نسل قبل عرضه شد و از آن به عنوان یکی از آندرریت‌ترین و دست‌کم گرفته شده ترین بازی‌های نسل قبل یاد می‌شود. Spec Ops: The Line احتمالا نمادی از فدا شدن یک بازی خوب داستانی است که بخاطر کم بودن فروشش دیگر ادامه پیدا نخواهد کرد.

دیدگاه شما در مورد این بازی چیست؟ آیا شما آنرا تجربه کرده‌اید و پایان تکان دهنده آنرا دیده‌اید؟

نوشته شده در: 14 مهر 1396
دسته: مطلب متفرقه
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • Spec Ops: The Line
  • Spec Ops: The Line
  • دانلود موسیقی متن بازی Spec Ops: The Line
 
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه، باید وارد شوید!
 

خداییش بازی خیلی خوبی بود مخصوصا اولش که فارسی حرف می زنند !! بازیه آخرزمانی توی دبی من ندیده بودم تا حالا
فکرشم نمیکردم این بازی یه همچین بلایی سرش اومده باشه مدت خیلی زیادی بود که اسمی ازش نشنیده بودم
میتونم بگم یکی از بهترین داستان هایی که تو عمرم دیدم مال همین بازی بود فکر میکردم دارن 2 یا 3 ای چیزی ازش میسازن ولی با دیدن این حرف ناامید شدم
ما هم حاظریم لامپ شکسته بخوریم تا ادامه این بازی رو بسازید،
اگه الان بسازید خیلیییییی بیشتر از نسخه قبلش فروش میره، حیف

SMB2VF کاربر ماندگار 20 امتیاز 14 مهر 96، 22:07

یه دلیلی که این بازی رو خیلی دوست دارم اینه که از "‌بازی" بودنش استفاده کرده بود. خیلی از بازی‌ها، حتی اونایی که داستان‌محورن، اگه کات‌سین‌هاشون رو از یوتیوب ببینیم حسی که درمون ایجاد میکنن آنچنان فرقی نداره با وقتی که خودمون بازی رو تجربه کنیم. شاید بشه با یه سری تغییرات یه فیلم یا سریال خوب هم ازشون ساخت و باز هم همون حس و حال رو منتقل کنن و همون تاثیر رو بذارن. ولی به نظرم Spec Ops: The Line اینطور نیست و از "بازی" بودن و گیم‌پلیش هم استفاده کرد. (اگه بازی رو تجربه نکردید بقیه‌ی متن رو نخونید و حتما برید سراغ بازی) فکر نمی‌کنم هیچ‌وقت اون کات‌سین بعد استفاده از فسفر سفید رو یادم بره... دیالوگ "?Are those civilians"... اون آخر که دوربین رو اون مادر و بچه زوم میکنه... و این حس که شخصیت من بود که اینکارو کرد... حرفم اینه که استفاده از فسفر سفید تو "گیم‌پلی" بود که باعث شد اون کات‌سین بعدش اینقدر برام تاثیرگذار باشه... اگه Spec Ops: The Line یه فیلم یا سریال بود و حتی اگه تو همین بازی استفاده از فسفر سفید تو یه کات‌سین انجام میشد و نه گیم‌پلی، امکان نداشت که اینقدر روم تاثیر بذاره... و جالبه که استفاده از فسفر سفید یه اتفاق خطیه (منظورم اینه که چه بخواید چه نخواید باید انجامش بدید) حالا همچین چیزی طبیعتا تو یه نقش‌آفرینی میتونه از این هم تاثیرگذارتر باشه... میخوام بگم که به نظرم چقدر پتانسیل استفاده نشده داریم ما تو بازی‌ها... کاشکی بازی‌های بیش‌تری بجای اینکه سعی کنن فیلم باشن، از گیم‌پلی و نقش داشتن بازیکن همونطوری استفاده کنن که Spec Ops: The Line استفاده کرد...
من الان ۱ سوال از سازندگان دارم!!
این بازی طبق آمار vgchartz بالای ۱.۵ میلیون نسخه فروش فیزیکی روی ۳ تا پلتفورم pc , ps3 , xbox360 داشته ! تازه آمار دیجیتالیش بماند !! متا بازی هم روی ۷۷ هستش و از IGN مثلا ۸ گرفته !! و امتیاز روی استیم ۹ هستش! الان دلیل این همه ناراحتی سازندگان از بی توجهی و فروش کم بازی به چه دلیل هستش ؟! چون واقعا بازی زیبایی بود ، خصوصا در بخش داستانی و انقدر هم که همه میگن بازی نیست که گمنام و مهجور مونده باشه !!
بالای 20 میلیون دلار میزاری واسه ساخت بازی تا اینکه دو میلیون نسخه بفروشی؟
@justfifa
الان فروش خوب اکثر بازی ها در همین سطح هستش !! غیر از بازی هایی که خاص هستن مثل GTA و Uncharted و Halo .... فکر نکنم این میزان فروش میزان بدی باشه برای ۱ همچین بازی ! الان آمار فروش بازی مثل Dark Souls که ۱ برند خیلی شناخته شده هستش برای نسخه سوم روی ۳ تا پلتفورم حدودا ۳.۵ نسخه فیزیکی بوده !
مشاهده 3 پاسخ دیگر
یکی از بهترین بازی های عمرم بود
میشه گفت جزو شاهکار های Take 2 بود
ولی مثل بعضی از بازی های دیگه اینم در کنار بازی های بزرگ نادیده گرفته شد
جزو بهترین شوتر های بود که بازی کردم... واقعا حیف شد ....این بازیو اگر نسل های بعدم بازی کنن بازم جذابیت خاصی براشون داره
واقعا جای تاسفه که همچین عناوین خوبی بخاطر فروش کم به این سرنوشت دچار میشن.
به شخصه یکی از بهترین بازی هایی بود که انجام دادم و امیدوارم تیم سازندش هرچیزی به جاش میسازن موفق باشن و اون مزدیو که سر Spec Ops نگرفتن سر بازی بعدیشون بگیرن!
متاسفانه اینجور اخبار رو ادم میخونه میفهمه که سازنده ها کاملا حق دارن سمت انلاین کردن بازیها و کسب درامد بیشتر برن ... این همه شعار میدیم بازی داستانی بسازید بعد چنین بازی بخاطر فروش کم دیگه ادامه پیدا نمیکنه
واقعا بازی منحصربفردی بود و لحظات بشدت تاثیرگذاری از نمایش پلیدی های جنگ داشت ..