شاتل‌لند - گیم‌سنتر
فروشگاه گیفت کارت
 
فروشگاه اورجینال کی فروش محصولات MSI
صندلی های گیمینگ dxracer TGF
EA در رابطه با مسئله‌ی لوت‌باکس‌ها:‌ این یک تجربه‌ی بسیارآموزنده بود

صحبت‌های EA در رابطه با لوت‌باکس‌های Star Wars Battlefront 2

مامور ارشد مالی EA آقای "بلیک یورگنسن" (Blake Jorgensen) باری دیگر در رابطه با موضوع مسئله‌ساز لوت‌باکس‌ها در Star Wars: Battlefront 2 صحبت کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamepost، طی کنفرانسی با سرمایه‌گذاران این شرکت، یورگنسن این موقعیت را یک "تجربه‌ی آموزنده" نامید.

"این یک تجربه‌ی بسیارآموزنده‌ برای‌مان بوده است؛ ما خود را یک تشکیلات در حال یادگیری می‌دانیم. اگر چیزی نیاموزیم بدین معنی خواهد بود که به نوعی در حال شکست خوردن هستیم. ما همیشه در تلاش هستیم مردم را تماشا کرده و به حرف‌هایشان گوش دهیم تا بتوانیم بهترین راه برای ساختن یک بازی عالی را انتخاب کنیم."

قبلا نیز ایشان صحبت‌هایی مشابه کرده بود:

"اگر ما در طول مسیر خطا‌ داشته باشیم و از آن درس نگیریم‌،‌ آن زمان است که می توانید نگران وضعیت ما شوید."

ایشان در ادامه‌ی این حرف گفت:

" در حقیقت چند نوع بازیکن مختلف در بازی‌ها وجود دارند. برخی افراد زمان دارند اما پول ندارند و برخی هم پول بسیار زیادی داشته اما زمان کافی ندارند. ما باید تعادل را رعایت کنیم."

لوت‌باکس‌های Battlefront 2 آیتم‌هایی دارند که برروی گیم پلی تاثیر‌گذار است و این دلیل اصلی تمامی انتقادات وارده بر بازی بود. این لوت‌باکس‌ها هنوز هم در بازی حضور دارند اما دیگر با پول داخل بازی قابل خریداری نیستند. برخی گمان می‌کردند که چرا EA از روش Overwatch را برای اضافه کردن لوت‌باکس به بازی‌هایش استفاده نکرد؛‌ آقای یورگنسن در جواب به آن‌ها گفت:

"این [Star Wars] یک برند شگفت‌انگیز بوده که سال‌های زیادی از زمان ساخته شدن آن می‌گذرد. پس اگر بخواهیم آیتم‌های نمایشی را در لوت‌باکس‌ها قرار دهیم چندان جالب نخواهد بود. برای مثال شخصیت Darth Vader با لباس سفید چندان با عقل جور در نمی‌آید. شما قطعا نمی‌خواهید این شخصیت را با لباسی صورتی رنگ ببینید."

ایشان در ادامه کنفرانس خود گفت که هنوز صددرصد تایید نشده است که پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای به Battlefront 2 باز خواهند گشت. تیم سازنده در حال حاضر مشغول فکر کردن برروی این است که پرداخت‌ها را به بازی برگرداند یا خیر و اگر برگرداند به چه شکل از آن‌ها استفاده شود.

از آقای یورگنسن پرسیده شد که آیا آن فرم و مدلی که Ultimate Team در FIFA دارد قابل انتقال به Star Wars Battlefront 2 خواهد بود یا خیر. او توضیح داد که هر بازی مصرف‌کنندگان خاص خود را دارد بنابراین باید حالتی را انتخاب کرد که هم برای مخاطب جذاب بوده و هم او را برای مدتی طولانی به بازی وابسته نگه دارد.

طبق آقای یورگنسن، بازی‌ها ارزش بسیار بالایی برای مصرف‌کنندگان دارند. شما 60 دلار پرداخت کرده و در طول سال 3000 ساعت بازی می‌کنید. این نسبت به پول پرداختی قطعا ارزشش را دارد و حتی اگر در طول این سال پول بیشتری خرج کنید "هیجان و جذابیت" بازی بیشتر خواهد شد. برای همین است که EA می‌خواهد به مصرف‌کنندگان "چیزی که واقعا می‌خواهند و بیشتر از آن" را بدهد و فقط مشغول ساخت بازی نشود. مردم بازی‌های کمتر را خریداری و انجام می‌دهند اما همان‌ تعداد بازی را برای مدت طولانی‌تری بازی می‌کنند.

در پایان دیدگاه شما در رابطه با صحبت‌های آقای یورگنسن چیست؟

نوشته شده در: 16 آذر 1396
دسته: مطلب متفرقه
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • Star Wars: Battlefront II
  • Star Wars: Battlefront II E3 2017 Stage Show
  • Star Wars Battlefront 2 - 10 Minute Single Player Gameplay
 

آموزش آنریل انجین 4آموزش آنریل انجین 4

آموزش یونیتی سه بعدیآموزش یونیتی سه بعدی

آموزش یونیتی دو بعدیآموزش یونیتی دو بعدی

آموزش سی شارپ در یونیتیآموزش سی شارپ در یونیتی

آموزش واقعیت مجازی در یونیتیآموزش واقعیت مجازی در یونیتی

آموزش گیم میکر استودیو آموزش گیم میکر استودیو GameMaker
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه باید سه روز از ثبت نام شما گذشته باشد.
 

ضرر ۳.۱ میلیارد دلاری و افت سهام ۸.۵ درصدی درس خوبی براتون شد و همچنان بقیه !!!! سیلی رو EA خورد. تا صداشو بقیه بشنون !!!تجربه داریم ازین اموزنده تر ایا ؟
اگه واقعا تجربه شده بود و شما فهمیده بودی
نمیگفتی لوت باکس ها بر میگرده به بازی
تجربه ای که باید یاد می گرفتی خفه شدن بردن بالای کیفیت بازی ها خالی نستن و نچاپیدن جیب بازی باز های بدبخت ساختن یه بازی بدرد بخور باشه نه اینکه بردارین یه بازی را با شکل و اسم های دیکه بدین تو بازار بدردنخور

s1107 بلاگ‌‌ نویس برتر 8 امتیاز 16 آذر 96، 14:09

اصلا لوت باکس جماعت چه درست به کار گرفته بشه چه نشه ، چیزه شدیدا مضخرفیه ...

اینکه درست بکار گرفته نشه و بالانس بازی رو به هم بزنه وسایر مشکلات ... ، یک چیز مثبت داره و اون قابل پیگیری بودن این مشکله ...

در حالی که اگر به ظاهر (دقت کنید به "ظاهر" ) درست و اصولی شرکتها از اون استفاده کنند اما در پس پرده به طرز کاملا موزیانه ای بازیکن رو مجبور به خرید درون برنامه ای کنند ، خیلی سخت قابل پیگیریه ...

یه مثال میزنم : بیش از 5 ماهه که من بازی hill climb racing 2 که یک بازی مسابقه ای آنلاین اندروید و شناخته شده ست رو بازی میکنم. آپگرید کردن خودروها در این بازی بوسیله پول درون بازی (سکه) انجام میشه ، اما نه به طور مستقیم...

آیتمهای آپگرید در بازی تنها از طریق لوت باکسها و به صورت شانسی در دسترس بازیکن قرار میگیره و شما اگه چندین هزار سکه هم داشته باشید ، باز برای پیشرفت در بازی محتاج لوت باکسها و ""به ظاهر"" شانس هستید ...

چرا به ظاهر ، چون بعد از چندین ماه دیگه به این موضوع ایمان آوردم که سیستم لوت باکسهای این بازی طوری طراحی شده که هر آت و آشغالی رو بندازه جلوی بازیکن ، الی آیتمهای مخصوص آپگرید خودرویی که ارتقا داده ، تا در نهایت مجبور به خرید درون برنامه ای بشه ...

حالا بیا و ثابت کن که سیستم اینا بر این مبنا طراحی شده ، خودش چن ماه طول میکشه ، اصلا قابل پیگیری نیست و اگه بگی بهت میخندن ...

در آخر باز برمیگردم به جمله اولم :

"اصلا لوت باکس جماعت چه درست به کار گرفته بشه چه نشه ، چیزه شدیدا مضخرفیه ..."

لوت باکسها تنها و تنها برای این طراحی و به بازیها اضافه شدن تا دستهای ناشرین طماع و پول پرست رو به روش موزیانه و کثیفی بیش از پیش به عمق پایینتری از جیب بازیکنان بفرستن ...
بابت اون کلمه زشتی که بکار بردم عذر میخوام. و حقم بود که کامنتم پاک بشه
اما خدایی این ea برا ما اعصاب نگذاشته دیگه!
باز اینا **شعر تلاوت کردند.هنوز که هنوزه نمیخوان گندهایی که زدند رو به گردن بگیرن
( حتی اگر در طول این سال پول بیشتری خرج کنید "هیجان و جذابیت" بازی بیشتر خواهد شد)

پردیس گیم مدیونی اینو جمله فاخر سال نکنی
حجم خزعبلاتی که گفته تو یه خبر نمیگنجه وقعا
((((این لوت‌باکس‌ها هنوز هم در بازی حضور دارند اما دیگر با پول داخل بازی قابل خریداری نیستند )))

این الان چه سودی داره اینکه بدتر شد ؟؟؟ :|