شاتل‌لند - گیم‌سنتر
فروشگاه گیفت کارت
 
فروش محصولات MSI
صندلی های گیمینگ dxracer فروش کنسول‌‌های بازی و لوازم جانبی

Sea of Thieves مطلب متفرقه

صفحه شخصی من وبلاگ من - یک گیمر که فرنچایز مورد علاقش هیلو هستش....
تصویر نویسنده
۵ دلیل برای آن که Sea of Thieves می‌تواند یک انحصاری فوق‌العاده برای Xbox باشد

۵ دلیل که برای آن که Sea of Thieves می‌تواند یک انحصاری فوق‌العاده برای Xbox باشد

"ترجمه شده از وبسایت cogconnected با اندکی دخل و تصرف"

زمان گذشت و با آهی پر از اندوه آخرین فریادهای خودمان را زدیم، کلاه خودمان را آویزان کرده و با دوستان دزدان دریایی خودمان خداحافظی کردیم. درست است، بتای محدود Sea of Thieves چندی پیش پایان یافت و برای اولین بار پس از مدت‌هاست که حس یک بتای ساده را نمی‌داد و بیشتر یک تجربه همگانی بود. شاید تا عرضه Sea of Thieves تنها چند هفته مانده باشد اما برای آن‌هایی که شانس تجربه چیزی که احتمالا تولدی دوباره برای سازنده‌ی آن یعنی Rare است را داشتند، این صبر دردناک است. با در نظر گرفتن این موضوع بیایید ۵ دلیلی که باید برای Sea of Thieves هیجان‌زده بود را مرور کنیم.

 

۱- زیبایی

چطور Rare قادر به ساخت چنین چیزی را من درک نمی‌کنم. بازی قطعا احساس خاص (Rare) خودش را می‌دهد: شخصیت‌ها، اشیا و ساختمان‌ها همگی به شکلی هستند که انگار آن جمله معروف بازی‌های عالی Rare مثل Conkers Bad Fur Day، Donkey Kong 64، Banjo Kazooei و غیره را تکرار می‌کنند: «بگذار طوری آن را بسازیم که انتظار می‌رود اما با این حال باز هم شکل عجیب و غریبی داشته باشد.». این بازی چنین سبکی را در نسل فعلی بازی‌ها هم توانسته حفظ کند. به شخصه در هیچ بازی چنین زیبایی از جریان آب را ندیده‌ام. فیزیک‌ آب و نحوه انعکاس نور در آن باورنکردنی است. سبک هنری به تنهایی یکی از بزرگ‌ترین نکات مثبت بازی محسوب می‌شود و Sea of Thieves به طور غافلگیر‌کننده‌ای از لحاظ بصری شما را با خود همراه می‌کند و تجربه دریانوردی را نیز برایتان ماندگار خواهد کرد.

۲- همه چیز در مورد آزادی است

یکی از حقایق مربوط به یک دزد دریایی بودن این است که قانون را زیر پا بگذارید و یک مرد آزاده باشید، انسانی که هیچ چیز جلو دار او نیست. Sea of Thieves می‌خواهد همین آزادی را به ما بدهد، جایی که بازیکنان خودشان تصمیم می‌گیرند که در آن روز صرف نظر از نتیجه، چه کاری می‌خواهند انجام دهند. شما می‌توانید به دنبال گنجینه‌ها باشید، به دزدان دریایی دیگر حمله کنید یا در میخانه با بازیکنان رهگذر به گفتگو بنشینید. البته بازی نهایی هدف‌های مشخصی را هم معرفی می‌کند اما در بتای بازی این آزادی داده شده بود که هر کاری که می‌خواهیم انجام دهیم، درست مثل یک دزد دریایی. در حالی که بسیاری از MMOها در پیروی از این روش شکست می‌خورند، در بتای Sea of Thieves همه چیز درست بود و بازی به طور هیجان‌انگیزی حس یک دزد دریایی بودن را به شما می‌داد.

 

۳- شوخ‌طبعی

Rare در گذشته بازی‌های فوق‌العاده خنده‌داری ساخته است که معمولا شامل شوخی‌های بزرگ‌سالانه و جُک‌های شیرین نیز می‌شدند. در بتای Sea of Thieves شاهد دیالوگ‌های زیادی نبودیم اما در این بازی اعمال بلندتر از کلمات سخن می‌گویند. این که بتوانید مست شوید، سکندری بخورید و بدون این که کنترلی داشته باشید شروع به هذیان گفتن کنید، حداقل در این بازی بسیار خنده‌دار در آمده است و برای درک آن خودتان باید تجربه‌اش کنید. به این موارد اشکال خنده‌دار ابزار دزدان دریایی مثل شمشیرها، توپ‌های انفجاری و پیستول‌ها را اضافه کنید که همگی با هم بیشتر یک انیمیشن تعاملی پیکسار را شکل می‌دهند تا یک بازی دزد دریایی معمولی که قبلا در دنیای بازی شاهدش بودیم. در حالی که بعضی از بازیکنان احتمالا Sea of Thieves را در زمان عرضه زیادی جدی می‌گیرند، این موضوع را باید به یاد آورد که این بازی (مانند هر بازی دیگر) فقط یک بازی است و شما باید در آن تا می‌توانید تفریح کنید.

 

۴-تجربه‌ای به‌یادماندنی و دلنشین با دوستان

در حالی که Sea of Thieves گزینه بازی تک نفره را در بتا داشت و احتمالا در بازی کامل هم خواهد داشت، اما بازی به صورت تک نفره در مقابل بازی چند نفره رنگ می‌بازد. بازی با غریبه‌ها شاید سخت باشد اما زمانی که دوستان خودتان را جمع کنید، بازی از یک تجربه ساده چند نفره تبدیل به یکی از مفرح‌ترین لحظاتی می‌شود که شما تا به حال در دنیای بازی تجربه کرده‌اید. تمام آن بی‌تناسبی و عجیب و غریب بودنی که Sea of Thieves نشانتان می‌دهد با گروهی از دوستانتان بسیار مفرح‌تر می‌شود؛ جشن‌های همراه با نوشیدنی‌، کشتی‌رانی‌ها و پرتاب دوستانتان از جنگ‌افزارهای توپی... دزد دریایی بودن در مورد رفاقت و دوستی است و Sea of Thieves به شدت روی این قضیه تمرکز می‌کند، پس حتما باید با دوستانتان بازی کنید.

 

۵- داستان

بتای بازی آن‌ قدر زود تمام شد که با خودش دردی از جنس ناامیدی از این که دیگر نمی‌توان در نقش یک دزد دریایی بود را به جای گذاشت. Rare تصمیم گرفت که فقط این قسمت از بازی را به ما نشان بدهد و تصور اینکه قرار است بازی نهایی چه تجربه جالبی باشد نیز جذاب است. داستان‌هایی در مورد کِراکِن که در زیر دریا است و اسکلت‌هایی که از ساحل‌ها بیرون می‌آیند شنیده‌ایم، چه کسی می‌گوید داستان‌های مربوط به روح واقعی نمی‌شوند؟ واقعیت این است که ما هیچ ایده‌ای در مورد داستانی که Rare برایمان آماده کرده است نداریم اما صادقانه باید گفت که براساس سرنخ‌هایی که در بتا بدست آوردیم و پتانسیل‌هایی که Rare به طور شگفت‌انگیزی در نسخه بتا آنرا به ما عرضه داشت، صبر کردن برای بخش داستانی سخت است.

آیا شما نیز نسبت به موفقیت Sea of Thieves امیدوار هستید؟ تجربه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

مترجم: صدرا شریعتی

نوشته شده در: 21 بهمن 1396
دسته: مطلب متفرقه، Sea of Thieves
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • Sea Of Thieves - Gameplay
  • Sea of Thieves: Release Date Announce Trailer
  • Sea of Thieves Developer Gameplay
 

آموزش آنریل انجین 4آموزش آنریل انجین 4

آموزش یونیتی سه بعدیآموزش یونیتی سه بعدی

آموزش یونیتی دو بعدیآموزش یونیتی دو بعدی

آموزش سی شارپ در یونیتیآموزش سی شارپ در یونیتی

آموزش واقعیت مجازی در یونیتیآموزش واقعیت مجازی در یونیتی

آموزش گیم میکر استودیو آموزش گیم میکر استودیو GameMaker
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه باید سه روز از ثبت نام شما گذشته باشد.
 

به نظرم یکی از بهترین هاست . و بسیار موفق خواهد شد . ایشالا بتونم واسه PC بخرمش .
دیگه خیلی دیره , با این نرخ دلار دیگه کسی نمیتونه xbox بخره, مایکروسافت باید زودتر از این ها اقدام میکرد
اصلا فکرشم نمیکردم یه روزی بیاد اینقدر منتظر این بازی باشم اون اولا فکر میکردم خیلی اشغاله ولی الان خیلی ازش خوشم میاد
اقا چرا از کامنتم دوتا اومده؟
احتمالا بعد از کامنت دادن صفحه رو رفرش کردی دوباره فرستاده
اصلا فکرشم نمیکردم یه روزی بیاد اینقدر منتظر این بازی باشم اون اولا فکر میکردم خیلی اشغاله ولی الان خیلی ازش خوشم میاد
دزدای دریایی همیشه برا خیلیامون جذاب بوده
میتونه موفق باشه... یه انحصاری جالب برای XBOX ساخته ی Rare
اگه بخش داستانی داشت قطعا تجربش میکردم
اما اگه فقط انلاین باشه فقط می نشیم و برای موفقیتش ارزو میکنم
SoT ویژگی های زیادی داره که میتونه یک انحصاری خیلی خوب برای Xbox باشه یکی از مواردی که تو متن فوق بهش اشاره نشد، یک ایپی جدید از یک استدیو فرست پارتی مایکروسافت چیزی که این نسل خیلی از سمت مایکروسافت نداشتیم.
بازگشت استدیو Rare به جریان اصلی بازیسازی

برای این دست از بازیها بالاتر از نمرات منتقدین مهم این هست که بازی چقدر بتونه بازیکن جذب کنه و با این حربه مایکروسافت که روز اول میتونید بر روی گیم پس تنها با ده دلار یک ماه بازی رو کنار صد اثر دیگه تجربه کنید به نظرم موفقیت کوتاه مدتش تضمین شده است. باید ببینیم هسته اصلی گیمپلی و پشتیبانی استدیو سازنده جوری هست که تا سالها بازی رو زنده نگه داره یا نه
مقاله خیلی خوبی بود ... کسانی که تاریخچه Rare میدونن قطعا اطلاع دارن که این استودیو قبلا یکی از بهترین استودیوهای بازیسازی بوده اما متاسفانه نسل قبل بعد از عرضه کینکت افت وحشتناکی کرد.
به قول نویسنده Sea of Thieves دوباره بعد از سالها یک بازی Rareی بحساب میاد و اینو باید کاملا به حساب اومدن فیل اسپنسر نوشت چون یادمه یکی از اولین مصاحبه هایی که کرده بود در مورد دادن ازادی عمل به Rare بود تا هر چیزی که دلشون میخواد بسازن و این دقیقا در تناقض با سیاست مایکروسافت قبل از مدیریت فیل اسپنسر بود که Rare مجبور به ساخت بازیهای کینکتی شده بود
خلاصه امیدوارم Rare شکوه گذشته اش دوباره بدست بیاره
خوبه بازی خوبی باشه مام رو "pc" بازیش میکنیم
قطعا جزو مورد انتظار ترين بازى هاى امسال هست . صددرصد هم موفق ميشه نام Rare مهر تاييدى براى شاهكار بودن بازى هست