نماوا
فروشگاه گیفت کارت
 
بازی تانکی آنلاین
گیمر باش فروش گیفت‌کارت - سریع و ارزان
خوب، بد و زشت؛ 45 دقیقه با Shadow of the Tomb Raider

گاهی اوقات که صدای شخصیت‌ها با صدای محیط ترکیب می‌شود یا زمانی که مجبورید بخاطر بیدار نشدن بچه‌ها، صدا را پایین بیاورید، زیرنویس‌ها به شما کمک می‌کنند تا از جزئیات مکالمه‌ها آگاه شوید. گاهی اوقات هم زیرنویس‌ها به شما در درک حقیقت یک بازی کمک می‌کنند. هنگام تجربه Shadow of the Tomb Raider من مورد آخر را تجربه کردم.

در جریان 45 دقیقه تجربه عنوان ماجراجویی جدید Eidos Montreal چند زیرنویس توجه من را جلب کردند و به نوعی تجربه Tomb Raider مدرن را خلاصه می‌کردند. زیرنویس‌هایی مانند:

(تلاش بیهوده)

(تلاش بیهوده)

(مرگ)

خوب، بد و زشت؛ 45 دقیقه با Shadow of the Tomb Raider

"عناوین سری Tomb Raider در زمان‌هایی که لارا مشغول کاوش در مقبره‌ها است در اوج خود قرار دارند و Shadow از این قائده مستثنا نیست."

با ویژگی‌های خوب شروع کنیم. Shadow of the Tomb Raider عنوان زیبایی است. شخصیت‌ها به شدت پرجزئیات هستند و در میان پرده‌ها رفتار طبیعی دارند (چشمان لارا احتمالا واقع گرایانه‌ترین چیزیست که در تابحال در یک بازی ویدیویی دیدم). همچنین تمرکز بالایی نیز صرف طراحی محیط‌ها و پرداختن به جزئیات شده. مرحله‌ای که من تجربه کردم از شهری در مکزیک آغاز می‌شد که روز مردگان را جشن می‌گرفت. در تعقیب شخصیت بد داستان، مردی به نام دومینگِز که بخش‌های از مکزیک را برای شکار یک نشان مایایی حفاری کرده، دقتی که صرف طراحی محیط‌ها شده توجه‌ام را جلب به شدت جلب کرد. شمع‌ها، نمادها، نان و میوه و تصاویر و هر چیز دیگری که در محیط اطرافتان می‌بینید، ترکیب شده‌اند تا حس واقع گرایایی را در طراحی شهر ایجاد کنند. در مسیر حتی به یک گروه اجرای مسیقی زنده هم بر خوردم. لارا با خونسردی از میان جمعیت می‌گذرد، این صحنه یادآوری سکانس‌های مشابه در مراحل آرماش قبل از طوفان عناوین سری Uncharted همراه با نیتن دریک است.

خوب، بد و زشت؛ 45 دقیقه با Shadow of the Tomb Raider

"Shadow of the Tomb Raider  تماشایی و به شدت پرجزئیات است."

حال و هوای داستانی این قسمت به شدت توجه من را جلب کرد. همیشه مجذوب تمدن مایاها و داستان‌های عجیبی غریبی بودم که به آنها ارتباط داده می‌شود، The Mysterious Cities of Gold یکی از محبوب‌ترین کارتون‌های دوران کودکیم بود. داستان Shadow of the Tomb Raider دقیقا همان چیزی است که از یک داستان مرموز مایایی انتظار دارم: قدرت‌های باستانی، یک تمدن گم شده، اهرام جادویی و همه چیزهای جذابی که با خورشید در ارتباط هستند. لارا خنجری باستانی که به نظر می‌رسد کلیدی است برای پایان دادن به حیات دنیا را با خارج کردن از یک محراب بدست می‌آورد. این خنجر دقیقا همان چیزی است که دومینگز نیز برای یافتن آن به شدت تلاش می‌کند. دومینگز موفق به دستگیر کردن لارا می‌شود و به او می گوید با در آوردن خنجر، آخرالزمان را با یک سونامی آغاز کرده است. لارا که پریشان شده سعی می‌کند حرف دومینگز را باور نکند اما در همین لحظه یک موج غول پیکر با تخریب ساختمان ها و ماشین و کشتن چند نفر  وارد روستا می‌شود و حال لارا باید برای زنده ماندن تلاش کند.

خوب، بد و زشت؛ 45 دقیقه با Shadow of the Tomb Raider

و  از دیگر ویژگی‌های خوب: Shadow of the Tomb Raider دارای بخش‌های اکتشافی در مقبره‌ها است. پس از آنکه لارا به محل حفاری نیروهای دومینگز می‌رسد، متوجه یک مقبره مایایی در قلب یک غار آبی می‌شود. غار مکان بسیار عظیمی است، بسیار پرجزئیات و با طراحی هوشمندانه و وابسته به بسیاری از مکایک‌های لارا. در مسیر به دست آوردن نشان مایایی شما باید شنا کنید، بپرید، بالا بروید و معمایی هوشمندانه در کار با تناب را حل کنید تا بتوانید جایزه خود را بدست آورید. در درون غار، لارا تنهاست، شما و زمزمه‌های گاه و بی گاه او. گشت و گذار در مقبره‌ها در این قسمت بسیار جذاب خواهد بود.

خوب، بد و زشت؛ 45 دقیقه با Shadow of the Tomb Raider

"تمام چیزی که از کوهنوردی و چالش‌های آن انتظار دارید در این قسمت به بهترین شکل پیاده‌سازی شده است."

از مکانیک‌های بسیار لارا گفتیم، لارا در این زمینه بی نیاز است و این ویژگی خوبی است چرا که در پیشرفت او تنوع را حس خواهید کرد. او می‌تواند از سطوح مشخص با تیشه صخره نوردی خود بالا برود، فرود بیاید، بر روی دیوار بدود، با کمان خود تیرهای تناب دار شلیک کند و بسیار کارهای جذاب دیگر.

هرگز احساس نخواهید کرد که راه‌های مختلفی در نحوه پیشرفت یا حل کردن معماها وجود دارد، به هیچ وجه با یک عنوان سندباکس طرف نیستیم، اما Tomb Raider برای کارهای مختلف آنقدر ابزار در اختیار شما قرار داده که در هر حرکت تازگی را احساس خواهید کرد.

خوب، بد و زشت؛ 45 دقیقه با Shadow of the Tomb Raider

"لارا در Shadow یک ماشین کشتار بی رحم است."

حال زمان آن است که در مورد موارد بد صحبت کنیم. Shadow of the Tomb Raider داستان اصلی لارا را پایان می‌دهد، و می‌پذیرم که لازم است حال و هوای سری در تمامی نسخه‌های بازآفرینی (سه گانه Tomb Raider) یکسان باشد و از یک فرمول پیروی کند اما بد نمی‌شد اگر کمی هم چاشنی فان به این حال و هوا اضافه می‌شد. Shadow of the Tomb Raider به شدت جدی و بی‌رحم است. در شخصیت لارا تنوع دیده نمی‌شود و یکنواخت است، البته چیزی که او در موردش صحبت می‌کند همواره فوق‌العاده مهم است و ما هر بار باید جدیت او را بیشتر و بیشتر درک کنیم.

Shadow of the Tomb Raider نمونه یک عنوان تاریک و جدی است. لارا به وضوح با تمامی مشکلات و رنج‌هایی که در مواجهه با قتل عام‌های عناوین قبلی سری احساس کرده، کنار آمده و به یک ماشین کشتار تبدیل شده است. حال او خنجر خود بی پروا درون سینه، کمر و گردن دشمنان فرو می‌کند. بیشتر از هر زمان دیگر، او به یک قاتل در عناوین سری Ubisoft شباهت دارد، یک مامور 47، یک ابر سرباز عناوین سری تام کلنسی. با این حال من سعی کردم هدف لارا برای کشتن هزاران آدم بد را بپذیرم، به هر حال او برای نجات دنیا تلاش می‌کند.

عناوین سری Uncharted ساخته Naughty Dog نیز از مشکلی مشابه در زمینه تعامل گیم‌پلی با روایت داستان رنج می‌برد. زمان‌هایی که شما از تیراندازی‌های خونین و کشتن ده‌ها انسان ناگهان به صحنه‌‌هایی احساسی سوییچ می‌کنید و شوخ طبعی‌های نیتن دریک را می‌شونید اما من همچنان این عناوین را دوست دارم. اما در پایان چالش‌های مرگبار Tomb Raider رفتار لارا حس پوچی را القا می‌کند، او خسته‌کننده و خصوصیات شخصیتی جذابی ندارد. در تجربه دمو، مشتاق بازگشت اقتدار لارا در عناوین ساخته استودیو Core Design بودم و به این فکر می‌کردم که تجربه یک Tomb Raider جدید با لارا کرافت بالغ‌تر چگونه خواهد بود. من Shadow of the Tomb Raider را با حتی با این نسخه از لارا کرافت کنار نخواهم گذاشت اما شک دارم تا  پایان داستان هم تغییری در او ایجاد شود.

خوب، بد و زشت؛ 45 دقیقه با Shadow of the Tomb Raider

"Shadow of the Tomb Raider از جایی آغاز می‌شود که لارا با بیرون کشیدن یک خنجر از محراب خود آخرالزمان را آغاز می‌کند. "

و در پایان، چیزهای زشت. دمویی که من تجربه کردم، یک بخش مبارزه مخفی کاری هم داشت که پس از خارج کردن نشان مایایی ار محراب خود آغاز می‌شد و باید از میان مخروبه‌های سست و بناهای لرزان برای فرار و بقا تلاش می‌کردم. در این صحنه سیستم حرکتی نامطمئن بود و شوتینگ نیز کمی نامتعادل و البته تغییراتی هم گاها در مدل شخصیت ایجاد می‌شد. در این سکانس با چند باگ مواجه شدم و همچنین دوربینی که تصمیم نداشت از پشت کاور بیرون بیاید. Eidos Montreal چند ماه برای رفع تمامی این مشکلات فرصت دارد بنابراین فعلا لازم نیست نگران این مسائل باشیم اما من کاملا مطمئنم که دوست داشتنی‌ترین بخش‌های این بازی برای من در تنهایی لارا در مقبره‌های مرموز، کشیدن اهرم‌های عجیب غریب و پریدن از این ستون به آن ستون رقم خواهد خورد.

16 نکته فوق‌العاده در مورد سری Assassin's Creed که احتمالا نمی‌دانید

"واو."

بعد از 45 دقیقه با Shadow of the Tomb Raider به اندازه کافی متقاعد شدم تا اعلام کنم که این بازی به عناوین قبلی شباهت دارد و بدون هیچ شکی یک پایان مناسب است بر پروژه بازآفرینی بزرگی که Crystal Dynamics در مارس 2013 استارت زد. این هم خوب است و هم بد. خوب است اگر شما فرمول سری را دوست داشته باشید و بد است اگر دوست نداشته باشید. مشابه یک الگوبرداری در حالی که باید به این نکته هم اشاره کرد که به نظر می‌رسد Shadow of the Tomb Raider تمام تلاش خود را برای رسیدگی به شکایت‌های رایجی که به سری وارد شده، نمی‌کند. در واقع برخی از آنها را حتی دو برابر کرده و شاید جدی‌ترین و تاریک‌ترین Tomb Raider ساخته شده تاکنون را ارائه داده است. لارا کوفته و کبود، خونی و گل آلود است، از سنگ‌ها سقوط می‌کند، تا مرز غرق شدن پیش می‌رود و برای رسیدن هوای تازه تلاش می‌کند و زمانی که نتوانید سکانس‌های دکمه زنی را با موفقیت انجام دهید، بوسیله یک تله تیز به شکل ناخوشایند و شوک آوری شما را مجازت می‌کند.

آن زیرنویس‌ها واقعا درست می‌گفتند، اینطور نیست؟

(تلاش بیهوده)

(تلاش بیهوده)

(مرگ)

نوشته شده در: 15 ارديبهشت 1397
دسته: مطلب متفرقه
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • Shadow of the Tomb Raider
  • Shadow of the Tomb Raider
  • Shadow of The Tomb Raider
 
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه باید سه روز از ثبت نام شما گذشته باشد.
 

گرافیک نسل هفتمی؟! اگر این تریلری که نشون دادن cg نباشه و لحظات خود بازی باشه که گرافیک نسل نهمی بود! اگرم cg باشه که چرا نظر میدید؟ گرافیک تریلر از این نسل فراتر بود. درمورد داستان هم کافیه کار ریانا پرَچت نویسندش بود. البته این نسخه نویسنده و کارگردان عوض شده. درمورد فان بودن هم هنوز لارا توی فشار شدید قرار داره چطور انتظار دارن بیاد جوک تعریف کنه. اگر نسخه tomb raider legend 2006 رو بازی کرده باشید اونجا لارا شوخی هم میکرد چون دیگه پخته شده بود.
درمورد اون کامنتی که گفته یه عده دهه هشتادی طرفدار این بازین بگم که این بازی نسخه اولش که شرکت core اون رو ساخته بود سال ۱۹۹۶ اومد اون موقع خیلیا هنوز بدنیا نیومده بودن. لازم به ذکره که خیلی از اعضای شرکت core الان توی rackstady هستن.
یعنی شما واقعا نفهمیدید تریلر cg هست؟؟ یا دارید شوخی میکنید؟
عزیزم فهمیدم cg هست. شما خوندی چی نوشتم؟
من از نظر منطق یه جمله گفتم که جواب کسانی که میگن گرافیک نسل هفتمی داده باشم.
گفتم اگه cg هست که چرا دارن درموردش حرف میزنن اگه in game هست پس از این نسل فراتر هست.
از نظر علم منطق و کلام توی چنین مواقعی شما با وجود اینکه میدونی جواب چی هست ولی احتمالات تفکر دیگران رو میگی تا بقول گفتنی طرف مقابل توی منگنه قرار بگیره.
با این نسخه و لارا کاری ندارم ولی خود استودیو خیلی دوس داشتنیه

نقدشم درباره شخصیت لارا بجاس که چطو این شخصیت یهو ماشین کشتار جمعی شده بی هیچ عاطفه ای:|
نکته منفی و بدی که منتقد به بازی وارد کرده اینه که بازی به شدت بی‌رحم، تاریک و جدیه و غر زده که چرا تو بازی چاشنی فان نیست، به نظرم این یکی از بهترین نکات مثبت بازیه!
نمیدونم این منتقد دقیقا تو بازی دنبال چی میگشته و چه انتظاری داشته شاید میخواسته لارا براش قر بده!
ما تو سال 2013 با دختر آماتوری آشنا شدیم که هرگز دستش به خون آلوده نشده بود و درمقابل حوادث آمادگی نداشت، تو نسخه بعد لارا به بلوغ رسید و حالا نیمه تاریکش داره بهش غلبه میکنه
همین لارا که بعد از اولین قتلش به گریه افتاد و حالت تهوع بهش دست داد درادامه نسخه اول و دوم کشتن براش آسون شده بود و بنظرم تبدیل لارا به دستگاه آدم کشی و حال و هوا تاریک و بی رحم بهترین روند برای ادامه داستانه، البته امیدورام داستان کلی بهتر و عمیقتر از نسخه های قبلی باشه
درضمن منتقد گفته اگر شما فرمول سری را دوست داشته باشید بازی خوبیه، بنظرم این فرمول و گیم پلی تاحالا عالی بوده و درادامه هم همینطور باشه خوبه، فقط میمونه مشکلات فنی که امیدورام تا انتشار بازی حل بشه
خب اول از همه لازمه که بگم این پیش نمایش رو سایت یورو گیمر گذاشته و اگر با نقدای این سایت آشنایی داشته باشین میدونین که عموما سلایق عجیبی دارن و مدتیه که سیستم نمره دهی رو گذاشتن کنار ولی نقداشون مثلا یجورایی خاصه. ایراداتی هم که گرفته در بعضی موارد بیشتر سلیقه شخصی منتقده که ممکنه با این جور فضا حال نکنه و صرفا دلیل بر بد بودن بازی نیست. جالبه که از گرافیک بازی هم تعریف کرده (قابل توجه بعضیا).
و اما...
از زمان معرفی نسخه جدید از سری محبوب Tomb Raider متاسفانه شاهد این هستیم که یه سری افراد (عمدتا از یک گروه خاص) شروع کردن به نوشتن کامنت منفی و انتشار حس نفرت نسبت به این بازی. با انتشار چند اسکرین شات و یه تریلر معرفی، این افراد نه تنها در مورد گرافیک بازی نظرات کارشناسی خودشون رو نشر دادن (از جمله گرافیک نسل هفتمی و...) بلکه پا رو از این هم فراتر گذاشته و در مورد کل بازی هم اظهار نظر و پیش بینی میکنن تا جایی که بازی رو یه عنوان متوسط خطاب میکنن!
جهت یادآوری و اطلاع رسانی این افراد لازمه که بگم دو نسخه قبلی این عنوان به ترتیب با متاهای 85 و 88 یکی از بهترین عناوین زمان خودشون بودند و هستند (واسه اونایی نوشتم که عشق اعداد و نمرات هستن) و از اون جالب تر اینه که نمرات این دو بازی از عنوان فرعی بازی انحصاری محبوبشون که این بازی ازش اسکی رفته بیشتر شده!!
حالا سوال اصلی اینجاست که چرا یک عده نسبت به این بازی همچین موضعی گرفتن؟
جواب خیلی سادست و همه میدونن: 1- شباهت این بازی با عنوان معروف انحصاریشون 2- وجود قرارداد بازاریابی بین ناشر بازی و پلتفرم رقیب ( البته این مورد کمتر هست ولی در بعضی موارد دیده شده)
بله عزیز وقتی شما به این بازی محبوب با پیشینه قوی و نمرات عالی در شماره های قبلی میگی بازی متوسط یعنی داری برخلاف استانداردهای جهانی دنیای گیمری حرف میزنی. درسته نظرته و هرچی بخوای میتونی بگی ولی تو دنیای گیمرها به همچین افرادی میگن فن بوی. پس این که بقیه بیان به نظرت ایراد بگیرن خیلی طبیعیه.
در مورد اینکه استودیوی بازی سازی عوض شده و... خب این نشون میده اطلاعات کافی در مورد این سری ندارید.در ساخت دو بازی قبلی هم Crystal Dynamics با استدیوی Eidos Montreal همکاری داشته. این نسخه هم از این قائده مستثنی نیست و صرفا بنظر میرسه همکاریشون بیشتر شده.
در نهایت واسه این سری افراد یه پیشنهاد دوستانه دارم: آقا به جای اینکه بیای وقت ارزشمندتو با نوشتن کامنت در مورد این بازی ضعیف با گرافیک نسل هفتمی که استدیوی سازندش عوض شده و از اون مهم تر بودجه هم ندارن تلف کنی بشینن انحصاریتو بازی کن و بزار طرفداران سری در بی خبری خودشون بمونن.
"اگر با نقدای این سایت آشنایی داشته باشین میدونین که عموما سلایق عجیبی دارن"
اول که کاربر سایت عقده ای شد برا نظر مخالفش حالا هم که منتقد مشکل دار شده تا اومد از بازی ایراد گرفت...
"ایراداتی هم که گرفته در بعضی موارد بیشتر سلیقه شخصی منتقده"

تمام منتقد ها با سلیقه شخصیشون بازیارو نقد میکنن.اونا هم گیمرن نظر خودشون رو دارن.مگه ایرادی داره؟از بازی هم تعریف کرد و هم نکته های منفیش رو گفت...
45 دقیقه بازی رو رفته نظرش رو هم صادقانه گذاشته اما شما انگار میخوای بگی بیشتر ازش درباره بازی میدونی....
شما هم رو بقیه سعی کن اسم نزاری...فن بوی معمولا به کسی میگن که از بازی تحت هر شرایطی دفاع کنه...حلا اون بازی میخواد موفق شده باشه یا نه... میخواد متاش 88 باشه یا پایینتر...
اینجا هم کسی بحث انحصاری رو مطرح نکرد...درباره خود بازی نظر داده پس بهتره بحث رو به بیراهه نبرید
@Killer7
با توجه به کامنتت اول سریع نسخه شما رو میپیچم:
تو کامنتم صحبت از بعضی دارندگان یه پلتفرم خاص کردم خیلی واضحه که متای بازی رو هم رو اون پلتفرم بزارم. اگه ذهنت نمیتونه درک کنه مشکل من نیست. قبل از اینکه صفات خودتو به بقیه نسبت بدی قبلش خوب فکر کن
http://www.metacritic.com/game/playstation-4/rise-of-the-tomb-raider-20-year-celebration
متا: 88

نکته دیگه اینکه تو به Lost Legacy میگی DLC؟
برو اول از بزرگترات معنی نسخه فرعی و مجزا با DLC رو یاد بگیر. دیگه بیشتر از این وقتمو صرف جواب دادن به این کامنت نمیکنم.
@Esi Sartala
عزیز دل جواب آخر کامنتتون رو همین ابتدا میدم. متاسفانه شما با مطرح کردن حق نظر دادن افراد و اینکه مثلا من گفتم هیچ کس حق نظر مخالف رو نداره دارید بحث رو به بیراهه میبرید.
خلاصه کامنتم اینه که دقیقا چه دلیلی داره یه بازی با پشینه خوب که طرفدار هم کم نداره و هنوز حتی 1 دقیقه از گیم پلی رو نشون ندادن توسط یه سری افراد اینطور کوبیده میشه؟ هر وقت بازی اومد نمراتش منتشر شد شما هم بیا نقد کن و نقاط ضعف و قوتشو بگو. ممنون میشم این سوالو جواب بدید.
در مورد سایت یوروگیمر هم هروقت گفتید میتونیم با هم بحث کنیم. این جا نمینویسم چون کامنت طولانی میشه.
در مورد فن بوی تعریفی که من دارم خیلی جامع تر از اونیه که شما نوشتید...
به رفتار بدون منطق و براساس سلایق شخصی اصطلاحا میگن فن بازی و به شخصی که این عمل رو انجام میده میگن فن بوی. در بعضی موارد میشه دفاع از یه بازی و در یه سری از موارد میشه تنفر از بازی های دیگه. یه مثال ساده که همه متوجه بشن: من طرفدار سرسخت فیفا هستم واسه همین از PES بدم میاد و هرجا بتونم به هر طریقی ازش بد میگم. اینم یجور فن بازیه که دقیقا در راستای کامنتیه که نوشتم. دیگه از این واضح تر نمیتونم توضیح بدم.
مشاهده 4 پاسخ دیگر
کلیت گیم پلی توی دو نسخه اخیر به اندازه کافی انعطاف پذیر بوده که نیازی به یک تحول بزرگ نداشته باشه
اما انتظاراتی که از این نسخه دارم:

1- یک هوش مصنوعی چالش برانگیز نه صرفا مزاحم!

2- پیچیده تر شدن مکانیسم حل مقبره ها و حذف قابلیت خجالت آور survival instinct. این آپشن رسما روی هرچی ترینر و کد تقلب بود سفید کرد!

3- گان پلی بهبود یافته و تجدید نظر تو سیستم آپگیرد اسلحه ها

4- داستان داستان و باز هم داستان! واقعا به سختی میشه از نسخه قبل، کاراکتری به جز لارا کرافت رو به یادآورد!
عالی بود
این سری خیلی میتونه بهتر باشه
و این عیب ها باید برداشته شن
در کمال ناباوری باهات موافقم اسماگ
این بازی رو استودیو اصلیش نمیسازه و بودجه کمی هم براش گذاشتند
هیچ امیدی بهش ندارم
از 45 دقیقه با Shadow of the Tomb Raider به اندازه کافی متقاعد شدم تا اعلام کنم که این بازی به عناوین قبلی شباهت دارد و بدون هیچ شکی یک پایان مناسب است بر پروژه بازآفرینی بزرگی که Crystal Dynamics در مارس 2013 استارت زد. این هم خوب است و هم بد. خوب است اگر شما فرمول سری را دوست داشته باشید و بد است اگر دوست نداشته باشید. مشابه یک الگوبرداری در حالی که باید به این نکته هم اشاره کرد که به نظر می‌رسد Shadow of the Tomb Raider تمام تلاش خود را برای رسیدگی به شکایت‌های رایجی که به سری وارد شده، نمی‌کند. در واقع برخی از آنها را حتی دو برابر کرده و شاید جدی‌ترین و تاریک‌ترین Tomb Raider ساخته شده تاکنون را ارائه داده است

فک کنم بعضی دوستان فهمیده باشن که منظور من از اینکه این بازی نهایتن متوسط میشه چی بوده؟؟
مشکلات مالیه square enix....استفاده از نام tomb raider برای فروش بیشتر و دریافت پول بیشتر...ساخت بازی با کمترین بودجه و تکرار گذشته و اکتفا به تغییر محیط و رنگ و روی بازی
اگر مغز شما دوست عزیز توانایی درک این چیزارو نداره به بقیه برچسب نچسبون.شاید شما مغزت توانایی پردازشه فهمیدنه تکرار رو توی یه ویدیوی cg دو دیقه و سی ثانیه ای نداشته باشه،ولی فک نکن بقیه هم مثله خودتن..پس لااقل سکوت کنسکوت
تحلیل ات خوب بود.بعضی نوب ها و دهه هشتادی ها رو ول رو ول کن چون مایکرو حق بازاریابی این بازی رو داره فک می کنن باید مثل ناموسشون ازش دفاع کنن سن شون قد نمیده اون زمان که وجود نداشتن این سری انحصاری سونی بود و پلتفرم اصلیش PS بود
آقا من از همینجا میخام عذر خاهی کنم.داداش smaug یکم اعصابمو بهم ریخت حرفت دیگه نفهمیدم هی چی میگم.زیادی تند رفتم.اصن تو ذاتم نیس مثلن از یکی کینه بگیرم بعد بخام از ضایع کردنش لذت ببرم.پیتر هابز تو کتاب صلح و دوستیش میگه کار کسی که دعوا رو ادامه میده از کسی که شروعش کرده بدتره.همین جا جلو همه ازت مغذزت میخام و شدیدن شرمندتم و میخام بگم که زیادی تند رفتم ولی بازم میگم چون وانقن یچیزی بم گفتی که اصن نمیتونسنم درکش کنم عصبی شدم و الانم میگم دلیله اینکه به بازی حسه خوبی ندارم اینه که شواهد نشون میدن بازی فقط برا پول دراوردن ساخته شده وگرنه توم ریدر در بدترین حالتش هم یه بازیه خوبه (و منظورم از متوسط نبود خلاقیت و تکرار گذشتس)و من کاری به اینکه کی پشته بازیه ندارم و فن بازی روی بازی ها برام معنایی نداره
نکته:کتاب صلح و دوستی و پیتر هابز و اون جمله ی مسخره رو از خودم دراوردم،اصن همیچن کتابی و نویسنده ای وجود ندارهمثلن خاستم بگم منم یچیزی سرم میشه.اخرین کتابی که خوندم فک کنم بخانیم پنجم دبستانه
مشاهده 1 پاسخ دیگر
کاش یه گیم پلی از بازی میدادن