نماوا
فروشگاه گیفت کارت
 
بازی تانکی آنلاین فروش محصولات MSI
نمایشگاه TGC فروش گیفت‌کارت - سریع و ارزان
استودیو سازنده LawBreakers به زودی تعطیل خواهد شد

استودیو سازنده LawBreakers به زودی تعطیل خواهد شد

ساعاتی پیش سازنده سری محبوب Gears of War یعنی "کلیف بلزینسکی" (Cliff Bleszinski) اعلام کرد که آخرین استودیو وی یعنی Boss Key Productions به زودی تعطیل خواهد شد. این استودیو دو عنوان شوتر LawBreakers و بازی رایگان و بتل‌رویالِ Radical Heights را در کارنامه دارد. همان‌طور که احتمالا می‌دانید LawBreakers در جذب مخاطب به اندازه کافی موفق نبود ولی Radical Heights به نسبت افراد زیادی را به خود جذب کرده بود که البته به نظر می‌رسد این مقدار برای جلوگیری از تعطیلی استودیو کافی نبوده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech "کلیف بلزینسکی" در این مورد توییت زیر را ارسال کرده است.

"امروز من اعلام می‌کنم که Boss Key Productions دیگر به فعالیت خود ادامه نخواهد داد. 4 سال پیش، من یک استودیو ساخت بازی در سطح کلاس جهانی تاسیس کردم و با بعضی از بهترین استعدادهای این صنعت شروع به کار کردیم. آن‌ها به صورت خستنگی‌ناپذیری برای ساخت محصولاتی باکیفیت تلاش کردند و با اینکه فراز و نشیب‌های خودمان را داشتیم، اوقات خوشی را سپری کردیم. LawBreakers بازی خوبی بود ولی متاسفانه نتوانست به مخاطب و سود کافی دست پیدا کند و در آخرین تلاش‌مان ما با Radical Heights یه سهم خودمان از ژانر عظیم بتل‌رویال را تجربه کردیم که بازخوردهای خوبی نیز دریافت کردیم. اگرچه بسیار کم و بسیار دیر بود. "

"از تمامی کسانی که از من و استودیو در سال گذشته حمایت کردند، از صمیم قلب تشکر می‌کنم. در آخر لطفا در یاد داشته باشید که سرورهای Radical Heights تا آینده نزدیک هم‌چنان پابرجا خواهند بود. "

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته شده در: 25 ارديبهشت 1397
دسته: مطلب متفرقه
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • LawBreakers "Between Our Guns" Gameplay
  • LawBreakers
  • LawBreakers trailer - PC Gaming Show 2017
 
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه باید سه روز از ثبت نام شما گذشته باشد.
 

عاقبت یک آدم خودشیفته
کسایی که بازی Law breakers رو خریدند تکلیفشون چی میشه؟ ریفاند میکنه؟
من موندم چرا استدیو ها شرکت های بزرگ همچین آدم بزرگی رو جذب نمی کنن؟؟!!!
شاید هم پیشنهاد هایی داشته ولی خودش قبول نکرده...
دلیل اینکه LawBreakers نتونست موفق بشه اینه که سلیقه پلیرا عوض شده
کلا سبک Arena Shooter و هر شوتر سریعی داره میمیره. همه میرن سراغ شوترای تاکتیکی
دیگه Quake نداریم. Unreal Tournament نداریم
UT4 داره میشه 1 سال که آپدیت نداده
Quake Champions همچین موفق نبود با اینکه Bethesda کلی براش تبلیغ کرد
حتی پلیرای کالاف هم پایین اومده.
خبر ناراحت کننده ای بود. و باعث همه این اتفاقات تجربیات بسیار کم کلیف بلزینسکی (کبیر) و اشتباهات در امور بازاریابی بود. اگر این بازیو اختصاصی ایکس باکس میداد بیرون الان هم طرفداراشو ناامید نمیکرد و هم اینکه الان حداقل ورشکسته نشده بود

الان وقتشه مایکروسافت آستینا رو بالا بزنه و با ساخت یک استودیو جدید، کلیف و رفقا رو جمع کنه یه جا تا دوباره واسش انحصاری های توپ بسازند
واقعا ناراحت کنندس کلا هر استدیو بازی سازی که تعطیل میشه ناراحت کنندس
کی میخوان بفهمن از ی ناشر بزرگ جدا شدن و روپاخود واسادن ب ندرت جواب میده..
بروس استرلی م تو همین صف واساده تاببینیم چکا میکنه...امی هنینگم دیگ وقتشه تو الکل شبا نگهش دارن یکارم بیرون نداده بعداز جداییش
کلیف بلزینسکی یکی بزرگترین بازیهای تاریخ رو با ذهنش خلاقش تونست خلق کنه ... من واسش احترام خیلی زیادی قائلم بابت سری فوق العاده زیبای gears ... اگر به دو عنوان اخیر گیرز نگاه کنید فرقشو با سه نسخه اولی که کلیف بی ساخته کاملا درک میکنید ... دو نسخه ای که تحت نظر کلیف ساخته نشدن با اینکه از لحاظ ظاهری کاملا کیفیت کافی رو داشتن ولی اون اتمسفری که کلیف تو روح سری ایجاد کرد رو نتونستن در بیارن . بزرگترین اشتباه این استاد بلند پروازی های پوچ بود ... سوالی که مطرح میشه اینه که چرا کارگردانی که میتونه بازی داستان محوری با اون کیفیت رو خلق کنه ، باید بره سراغ تاسیس استودیو مستقل و بازی آنلاین محور و بر مبنای پرداخت درون برنامه ای ؟!
این فقط یه دلیل میتونه داشته باشه ، اینکه بلندپروازی پوچ که کلیف فکر میکرد پول تو بازیی های آنلاینه ، و با تاسیس استودیو مستقل میتونه کل درآمد مربوط به بازی انلاینی که میسازه رو مال خودش کنه باعث شد که کور بشه و چهار سال از عمرشو که میتونست تو این مدت یه عنوان داستانی فوق العاده مثل گیرز خلق کنه رو الکی هدر بده ...
مشششکل پیش آمَدَه؟؟؟؟!!!!
همون وقت که از میکرو جدا شد باید میرفت برا یه ناشر بزرگ کار میکرد.. معلوم بود این بلا سرش میاد