فروشگاه گیفت کارت
 
خرید گیفت کارت هیولا پلتفرم آنلاین عرضه بازی
هیدکی کامیا از هنر بودن بازی‌ها و نحوه‌ی ساخت آن‌ها می‌گوید

هیدکی کامیا، طراح و کارگردان مشهور بازی‌های ویدئویی که سابقه‌ی کار بر روی بازی‌های همچون Resident Evil، Devil May Cry، Viewtiful Joe، Okami، Bayonetta و The Wonderful 101 دارد، درباره‌ی احساس و علاقه مندی‌اش به بازی‌ها صحبت کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Wccftech، هیدکی کامیا مدتی پیش در حال کار بر روی عنوان اکشن نقش آفرینی و جهان باز Scalebound بود که قرار بود به صورت انحصاری برای کنسول Xbox One منتشر شود، اما Microsoft اعلام کرد که مراحل ساخت بازی به مشکل برخورده و عرضه‌ی آن کنسل شد.

ما هنوز اطلاعی نداریم که کامیا بر روی بازی‌ای کار می‌کند یا نه، اما به نظر می‌رسد که او در ساخت عنوان Bayonetta 3 که قرار است به صورت انحصاری برای کنسول Nintendo Switch عرضه شود، مشارکت دارد.

کامیا چندی پیش در کنفرانس Reboot Development با وب سایت GamesIndustry درباره‌ی بازی‌ها صحبت کرد.

"احساس من این است که بازی‌ها برای خودشان هویت خاصی دارند... آن‌ها فقط یک اثر تولید شده نیستند. آن‌ها هنر و بخشی از توسعه دهنده‌ی خود هستند. ساخت آن‌ها اینگونه نیست که شما تنها یکسری طرح و امکانات داشته باشید و به مانند یک خودرو آن‌ها را سرهم کنید و همه چیز تمام شود. در ساخت بازی‌ها شخصیتِ هر فرد سازنده و خلاقیت او نقش جشمگیری دارند.

آنطوری که من به ساخت بازی‌ها نگاه می‌کنم، با چیزی که شما فکر می‌کنید بسیار تفاوت دارد. ساخت آن ممکن است هزینه‌هایی به ارمغان بیاورد، اما خطرات ساخت آن هم بسیار است. یک بازیساز همیشه سعی می‌کند تا کاری را که انجام داده، هرگز تکرار نکند. ممکن است که اگر شما اعضای استدیو را برای مدتی ترک کنید، آن‌ها کارشان را درست نجام ندهند. در نهایت عوامل مختلفی در ساخت بازی تاثیر گذارند و شما اگر نتوانید کارهای نوآورانه انجام دهید، قطعا شکست خواهید خورد."

نوشته شده در: 13 خرداد 1397
دسته: مطلب متفرقه، ScaleBound
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • Scalebound - Co-Op
 
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه، باید وارد شوید!
 

قطعا بازی های ویدیویی هنر هشتم هستن
چون هر هفت هنر را دارن و با یه گیم پلی تجربه رو شخصی تر میکنن
وقتی یه بزرگ مردی میگه گیم هنره
پس جای هیچ حرفی نیست
با سکوت و احترام ایستاده دست میزنم برای این هنر بی حدو مرز
شدوو اف د کلوسوس
Ico
د لست گاردیان
متال گیر سالید
د ویچر
Ori
کاپهد
د لست اف اس
و و و و و و و و و و و و هزارتا مثال دیگه
البته بازی های که ساخته هنر نیستن، اثر هنری ان. هنر واقعی وقتیه که آدم خودشو جای امثال کامیا میزاره و میفهممه فقط یک هنرمند میتونه همچین آثار و خاطراتی رو بسازه.
این بزرگوار چه خوب به تیم توسعه و طرفدار ها انگیزه میدن.

دوست دارم از کوجیما سان هم بیشتر بشنوم