نماوا
فروشگاه گیفت کارت
 
بازی تانکی آنلاین فروش محصولات MSI
نمایشگاه TGC فروش گیفت‌کارت - سریع و ارزان
جزئیات بسیار زیاد از داستان و گیم‌پلی The Last of Us Part II؛ تایید حضور Joel

The Last of Us Part II

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، تیم سازنده The Last of Us Part II طی یک استریم زنده در E3 Coliseum، جزئیات زیادی از این بازی به اشتراک گذاشتند.

فلسفه اولیه گیم‌پلی بازی در رابطه با سختی و فشار است. الی طوری ساخته شده تا با محیط ارتباط بیشتری داشته باشد. او می‌تواند از زیر وسایل عبور کند، از موانع محیطی بگذرد و طوری با محیط تعامل برقرار کند که حس واقع‌گرایانه داشته باشد.

سازندگان همچنین هوش مصنوعی دشمنان را به نحوی ساخته‌اند که حس انسان‌های واقعی داشته باشند، نه فقط دشمنان یک بازی. برای مثال، آن‌ها یکدیگر را با اسم صدا می‌زنند.

الی در Left Behind قابل بازی بود اما سازندگان همه چیز را بسیار گسترش داده‌اند. تمرکز این عنوان همچنان برروی الی است اما همه چیز مثل مبارزات، مخفی‌کاری، Crafting و گذرگاه‌ها به سطح جدیدی رسیده‌اند. The Last of Us Part II "به واقع یک تجربه جدید" خواهد بود که گزینه‌های بیشتری برای بازیکنان فراهم می‌کند.

بازیکنان حالا می‌توانند جاخالی بدهند و این هسته مبارزات تن به تن بازی است. به‌طور کلی مبارزات، گزینه‌های بیشتری در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. هدف سازندگان چنین است که فرصت‌های خلاقیت زیادی برای بازیکنان ایجاد کنند. این مورد باعث ایجاد موقعیت‌های هیجان‌انگیز زیادی می‌شود.

در مخفی‌کاری هم شما هرگز به‌طور کامل پنهان نیستید. مقدار پنهان بودن شما به بزرگی علف‌ها و عناصر مشابه در محیط بستگی دارد. همچنین قابلیت پرش در گیم‌پلی وجود دارد و این باعث ایجاد تنوع بیشتری می‌شود. تیرکمان‌های متفاوتی در بازی گنجانده شده و می‌توان آن‌ها را ساخت. هر آیتم قابل ساختن (Craft کردن) یک منوی مخصوص دارد.

گذرگاه‌ها با گزینه‌های بیشتری تکامل یافته‌اند. مثلا می‌توانید برای کشتن دشمنان، از جاهای باریک عبور کنید.

انیمیشن‌های دشمنان مثل الی خواهند بود. شما متوجه انتقال انیمیشن‌ها نمی‌شوید و احساس طبیعی‌تر و تهدیدآمیزتری دارند.

The Last of Us Part II

این بازی "بسیار بزرگ" است. The Last of Us Part II همچنان یک عنوان خطی محسوب می‌شود اما بازیکن گزینه‌های زیادی برای "حرکت در محیطی بسیار وسیع" دارد. سازندگان پتانسیل بیشتری برای طرح "خطی گسترده" ایجاد کرده‌اند. 

فضای بازی طوری است که همیشه حس وقوع یک مبارزه را می‌دهد و همیشه یک تهدید وجود دارد. هیچ فضای امنی در بازی نیست.

هوش مصنوعی این‌بار بسیار زیاد معاشرت می‌کند. وقتی دشمنان یک جسد را در جنگل بیابند، خبر آن به سرعت باد می‌رسد و به تدریج تعداد بیشتری متوجه آن می‌شوند و نیروهای کمکی خواهند آمد. هوش مصنوعی به‌طور واقع‌گرایانه است و به نحوی واقع‌گرایانه برای یافتن و مبارزه با الی عمل می‌کنند.

موجودات آلوده (Infected) بازگشته‌اند و گیم‌پلی آن‌ها گسترش یافته است. کلاس‌های جدیدی در بازی وجود دارند که به نحوی کاملا منطقی با روایت داستانی هماهنگ هستند. آن‌ها نه تنها بر الی، بلکه برای دشمنان او هم تهدید به حساب می‌آیند.

نمایشی که دیروز مشاهده کردیم، همچنان در Jackson County جریان داشت. الی بخشی از جامعه و تیم گشت‌زنی است تا شهر را امن نگه دارند. همه چیز به‌طور نرمال شروع می‌شود و ناگهان اوضاع بر هم می‌ریزد.

حتی شخصیت‌های منفی هم انسان هستند. آن‌ها فقط افراد بد نیستند و اهمیت و پیچیدگی خاص خود را دارند.

"پیرمردی" که در تریلر از آن صحبت شد، جوئل است. او "جایی در دنیای بازی" است. Jessie رهبر گروه گشت‌زنی بوده و جوئل او را مجبور به مراقبت از الی می‌کند. Dina (با بازی شنون وودوارد) با الی وارد یک رابطه شده است.

تاریخ انتشار بازی زمانی اعلام می‌شود که "بسیار به روز عرضه" نزدیک باشیم و قطعا فعلا خیلی با آن فاصله داریم.

نمایش گیم‌پلی بازی را می‌توانید در این لینک مشاهده یا دریافت کنید.

نوشته شده در: 23 خرداد 1397
دسته: مطلب متفرقه، The Last of Us: Part II
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • اجرای موزیکال بازیگران The Last of us 2 همراه با زیرنویس فارسی
  • The Last of Us 2 - Ellie Joel's Song
  • The Last Of Us 2 - PSX 2016
 
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه باید سه روز از ثبت نام شما گذشته باشد.
 

دو تا e3 نشون دادن بکی هم مراسم خود سونی یادم نمیاد اسمشو. ففط نمایش میدن. بازی های دیگه همینطوری
هیچ تاریخ عرضه حتی سال عرضه حرفی نمیزنند :| بدترین e3 سونی بود برام. گیم پلی بخوره تو سرتون تاریخ عرضه بدین
سیاست های سونی با قبل فرق داره و دیگه تو E3 تاریخ انتشار نمیده. تا از تاریخ انتشار بازی ای مطمئن نشه تاریخ انتشار نمیده تا تاخیر نخورن.‌ گاد هم اگه یادت باشه ۲-۳ ماه قبل انتشار تاریخ دقیقش مشخص شد. اینم احتمالا تو psx یا pgw تاریخش معلوم میشه.
شما راضی نیستین میتونید ps بفروشید یه x1x بخرید
خب من میخوام قسمت اول تریلر رو که بعضیا حتی رفتن دنبال ترجمش و بازم چیزی متوجه نشدن براتون توضیح بدم. هرچند که دیر شد ولی ببخشید.
تو زبان انگلیسی "old man" به عنوان یه اصطلاح استفاده میشه و منظورش پیرمرد نیست. اصطلاحا به "پدر" گفته میشه. مثلا : im going to see my old man. دارم میرم بابامو ببینم.بیشتر وقتی ازش استفاده میشه که رابطه نزدیکی باهم داشته باشن وگرنه از لفظ "father" استفاده میشد. پس وقتی اون پسره میگه "your old man" اون دستورارو داده کسی جز جوئل نیست بازم ببخشید که دیر شد این از این.
وقتی الی و اون پسره, اون دختره رو در حال رقصیدن میبینن, الی به پسره میگه برگشتین پیش هم؟ پسره میگه نه این رابطه شدنی نیست. بعد الی میگه 2 هفته بهتون وقت دادم که. بعدش دختره که میاد دست الی رو میگیره میبره وسط برخورد سردش رو با پسره متوجه میشید که با سردی جوابشو میده.پس تا همینجا هم هیچی بین الی و اون نیست.
مکالمه بین الی و اون دختره: اولش که هیچی, الی به دختره میگه میدونی همه "پسرای" توی سالن دارن بهت نگاه میکنن؟ دختر میگه: "من؟ شاید دارن به تو نگاه میکنن."
الی: " به من چرا؟ من که فقط یه دخترم. تهدیدی براشون محسوب نمیشم"
دختره: "اتفاقا چرا. اونا باید از تو وحشت کنن."
و بعدشم اون بوسه. که حتی اولش خود الی غافلگیر میشه. ولی بعدش که ماهیت دختره واسش فاش میشه چشماشو میبنده و از ته دلش میبوسدش.

ببینید نکته خیلی ریزی وجود داره اینجا. منظور الی از اینکه من تهدیدی براشون محسوب نمیشم یعنی من دخترم و رقیب اون پسرا برای بدست آوردنت نیستم.
و اون دختره انقد از الی خوشش اومده و پسرا براش بی اهمیتن اینطور میگه که تهدید که خوبه, باید ازت وحشت هم داشته باشن. یعنی الی تو منو کاملا بدست آوردی.
و این "باید ازت وحشت داشته باشن" رو به طرز ظریف و خوشایندی برد توی خشونت و درگیری بازی و حس تنفر الی که بی رحمانه میکُشه.

قابلی نداشت.
یاد این سریال های ترکیه ای افتادم
خوشمان آمد. آورین آورین
مشاهده 2 پاسخ دیگر
جزئيات بازى بى نظيره … واقا بايد منتظر يك عنوانى باشيم كه صنعت گيم رو چند قدم رو به جلو مى بره . انيميشن هاى بازى هم خيلى طبيعى كار شدن ، هوش مصنوعى بازى هم بشدت طبيعى مثلا دشمن ها حتى زير ماشين ها رو هم مى گردن !!! بازى هم بنظرم اواخر سال ٢٠١٩ عرضه ميشه .
خب پس با توجه ب اين توضيحات ميشه خوشبين بود كه اين انيميشن هايي ك توي دشمن ها ديديم خصوصا اون نفر اخري ك با تيركمون زدش توي بازي اصلي هم هست
من هنوز نتونستم هضم کنم تریلر رو!! شگفت اور بود!
دینا اوایل بازی کشته میشه. سازنده ها گفته بودن یکی از تم های اصلی بازی انتقامه
موقعی که گیمپلیش تموم شد تا چند دقیقه همینجوری به مانیتور نگاه میکردم و تو کف گیمپلیش بودم
خیلی عالی بود
پنل رو دان کردم ببینم...
جزئیات بازی شگفت انگیزه!!به معنای واقعی کلمه این بازی یک قدم رو به جلو برای صنعت گیمه!یه نکته ای هم که من درباره بازی دیدم این بود که اسلحه های گرم به خصوص کلت خفه کن دارن و این مخفی کاری بازی رو یه پله ارتقا میده.جزئیاتش واقعا دیوانه وار.به عنوان مثال وقتی دشمنی با تیرکمان بهش شلیک میکنه اون تیر تو بدن الی باقی میمونه و تا وقتی که درش نیاره از بین نمیره!خیلی جزئیات دیوانه کننده اینجوری تو بازی وجود داره
بهترینهای E3
1-TES VI
2-TLOU 2 \Super Smash
3-Cyberpunk
در کل E3 امسال به پارسال نرسید
30 ثانیه تریلر CG از بازی ای که همه میدونستیم در حال ساخته بهترین اتفاق e3 بود؟