نماوا
فروشگاه گیفت کارت
 
بازی تانکی آنلاین فروش محصولات MSI
فروشگاه آنلاین پال استور فروش گیفت‌کارت - سریع و ارزان
صحبت‌های کارگردان هنری Ghost of Tsushima در مورد رنگ‌بندی، قهرمان و جهان بازی

اولین نمایش از گیم‌پلی عنوان Ghost of Tsushima بی‌شک چشمگیر بود اما بازیکنان را با سوال‌های بسیار تنها گذاشت. برخی از این سوال‌ها در جریان یک جلسه پرسش و پاسخ در Twitch توسط کارگردان هنری بازی آقای جیسون کانل پاسخ داده شده است.

کانل طی این مصاحبه در ابتدا اعلام کرد که منطق خلق دنیایی رنگارنگ برای بازی از این حقیقت سرچشمه می‌گیرد که ژاپن مکان زرق و برقی است. تیم سازنده می‌توانست محیط‌هایی آسیب دیده و جنگ‌زده خلق کند اما آنها می‌خواستند تضادِ میان این زیبایی بصری و نزاع و جنگ عمیقی که آنرا تحت تاثیر قرار داده نشان دهند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، بازیکنان می‌توانند دنیایی عظیم را جست و جو کنند. Ghost of Tsushima یک تجربه کاملا آفتابی نخواهد بود، طوفان‌ها و رویدادهای متنوعی این تجربه را تحت تاثیر قرار خواهند داد. به هر مکانی که قابل روئیت باشد می‌توانید سفر کنید. هدف در دسترس قرار داشتن کل جزیره سوشیما است از این رو سازندگان مکان‌های جدید بسیاری را طراحی کرده‌اند تا تجربه کاوش در این دنیا با لذت کافی همراه باشد.

تیم سازنده از تاریخ به شدت تاثیر گرفته و هدف آنها ادای احترامی وفادار به حقایق تاریخی و در عین حال ارائه تجربه‌ای اصیل و مستقل است.

هدف نمایش بازی در کنفرانس PlayStation نشان دادن روی بی‌رحم جین ساکای بود، اما او رحم و مهربانی را هم می‌شناسد. وظیفه سنگینی بر دوش اوست و باید جزیره را از تاخت و تاز بی‌رحمانه مهاجمان نجات دهد.

سبک مبارزه سنتی جین ممکن است در هر شرایطی جوابگو نباشد بنابراین او مجبور است که چیزهای جدیدی را هم تجربه کند و این قطعا چالش برانگیز خواهد بود. هدف این است که هم تجربه مبارزات و هم مخفی کاری لذت بخش باشد. سیستم ارتقا و پیشرفت هم البته جزئی از بازی خواهد بود اما Sucker Punch فعلا برای صحبت در مورد این بخش آماده نیست.

داستانی که آنها سعی در به تصویر کشیدن آن دارند در مورد یک سامورایی است که تمام عمر خود را برای تبدیل شدن به یک جنجگوی مرگبار آموزش دیده و حال مجبور است که خود را در مسیر یک تغییر بزرگ قرار دهد.

در مورد مهاجمان نیز کانل اشاره کرد که هدف Sucker Punch خلق دشمنانی چند بعدی و باور پذیر است. آنها این سنت را با Ghost of Tsushima زنده خواهند کرد.

Ghost of Tsushima  به صورت انحصاری برای PS4 عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه این بازی هنوز اعلام نشده است.

نوشته شده در: 23 خرداد 1397
دسته: مطلب متفرقه
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • Ghost of Tsushima - Paris Games Week Announce Trailer
  • Ghost of Tsushima
  • Ghost of Tsushima
 
گیم آموز
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه باید سه روز از ثبت نام شما گذشته باشد.
 

واقغا عالی بود هم گیمپلی هم گرافیک
کل E3 یه طرف
Gost of Tsushima و Devil may Cry هم یه طرف
از نظر گرافیکی و محیطی خیلی عالی بود. داستانش هم ایشالا خوب باشه فقط یه چیزی که بود اگه دقت میکردید تو گیم پلی هیچ جا همزمان دوتا دشمن درگیر نمیشدن با شخصیت که من میترسم این نشون دهنده ضعف هوش مصنوعی یا گیم پلی باشه.
دقیقا این حرفها شش ماه پیش در مورد God of war. زده میشد
تو صحنه اول که مغول ناکار کرد از رسم جوانمردی تو گذشته استفاده کرد
Dmc که بازی نمیکنی
نمیدونم چرا ایراد ها از اساسین با صد نفر آدم گرفته نمیشه کل مبارزه با پنج نفر که دونفرشون بعد اومدن تو ghost فقط 40 ثانیه طول کشید دراین بین هم وقتی نفر اول مرد یکی از مغولها سریع صدا کرد بقیه این جزییات کسی نمیبنه!!
تو فرهنگ سامورایی ها چندین شیوه مختلف و اداب رسوم وجود داره یکی از اونا اینه که اگر دشمن تنها بود یکی یکی باهاش مبارزه کنن یا اگر شمشیرش شکست بهش برای مبارزه شمشیر بدن‌‌... ولی اینا فقط بین سامورایی هستش در صورتی که مثل اینکه اینا مغول بودن... عجیب بود ولی در کل گوست اف توشیما بازیه که خیلی سوپرایز داره و تجربش همون روزای اولم می ارزه من بیشتر با راه رفتن کاراکتر مشکل داشتم تا مبارزاتش راه رفتنش روان نبود اصلا انشالله حل شه تو نسخه نهایی
مشاهده 2 پاسخ دیگر
خیلی بازی لامصب برای من این death stranding تاپ لیست هستند
فقط تنوع فیزیک حرکتی بر اساس محیط و سنگینی شی در death stranding به خیلی از بازی های پر ادعا میرزه
عاشقان سامورایی ها این e3 رو حسابی لذت میبرن
عالی آقا عالی. تو اولین مبارزه ی بازی وقتی گلوی اون دشمن رو برید خونش قشنگ میپاشید بیرون و ریخت زمین و ناپدید نشد خیلی خوب بود تریلرش. من از جین هم خیلی خوشم اومد.