نماوا
فروشگاه گیفت کارت
 
بازی تانکی آنلاین فروش محصولات MSI
نمایشگاه TGC فروش گیفت‌کارت - سریع و ارزان
کوجیما اطلاعات بیشتری را در رابطه با ساخت و عناصر بازی فاش می‌کند: ایجاد حس آزادی بسیار خاص

اخیرا، کارگردان عنوان Death Stranding، آقای "هیدئو کوجیما"، اطلاعات جدیدی را در رابطه با این بازی و کارش در قبال صحنه‌های سینمایی و بازیگرها دراختیار ما گذاشته است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، آقای "هیدئو کوجیما" بدنبال القای حس آزادی‌ای عکس مشابه آن در عناوینی چون Super Mario است.

-"کوجیما" سعی دارد تا خلاف احساس آزادی‌ای که در Super Mario، در قبال حرکات و قابلیت‌ها به بازیکن داده می‌شود را در بازی ایجاد کند. بازیکنان می‌توانند بر روی سنگ‌ها لیز خورده، تعادل خود را حین راه رفتن از دست بدهند و یا توسط رودخانه و امواج دریایی به حرکت دربیایند. همه این عناصر بخاطر وجود Super Mario است.

-وی با رویه کار کاگردان‌های دیگر در مواجه شدن با کات‌سین‌ها مخالف است، روش‌هایی چون فیلم‌برداری توسط شخص ثانویه حین بازی یا حتی توسط استودیویی دیگر. او دوست دارد از ابتدا تا انتهای بازی تنها یک دوربین باشد و تعویض و تعادل میان صحنه‌های سینمایی و گیم‌پلی به روان‌ترین شکل ممکن دربیاید، همچون فیلم‌برداری یک صحنه اکشن تنها در یک کات.

-ساخت کات سین‌ها برای "کوجیما" با ساخت یک فیلم فرق دارد. وی کماکان احساس این را دارد که درحال کار بر روی یک بازیست. هرچه درست می‌کند دجیتیالی است، پس بودن بازیگران حین ضبط، دیدن واکنش‌هایشان و ایده‌های شخصی آن‌ها برای "کوجیما" جذاب و سرگرم کننده است.

-"کوجیما" یک ایده‌آل گراست، ولی اگر بازیگری، ایده‌ای را پیشنهاد دهد که بازدهی کلی را تقویت کند، وی آن را می‌پذیرد. با انتخاب کست ویژه‌ای از بازیگران، وی انتظار تاثیرگذاری و عکس العمل بالایی دارد، اگر فقط مسئله اسکن کردن بود به این بازیگران نیازی نبود. آن‌ها با یکدیگر بازی را می‌سازند. وقتی "کوجیما" کار با "نورمن ریداس" را آغاز کرد، سعی داشت جنبه‌هایی از وی را به نمایش بگذارد که دیگران تا به حال ندیده‌اند، اما آن ایده‌ها به واسطه ارتباط مستقیم با بازی تکامل یافتند و این چیزی است که جذابش می‌کند. این قضیه برای "مدز میکلسن" نیز صادق است، آن ها ایده‌های بسیاری را ارائه دادند و این برای "کوجیما" بسیار جذاب بود. ایجاد حس اعتماد بین گروه بسیار مهم است.

-ذات و خلق‌و‌خوی وی باعث می‌شود که از بازیگران یک چیز را بطور مکرر بخواهد تا آنکه به بهترین حالت دست یابد، وی می‌خواهد کاری را که امثال "بن افلک" و "کلاینت ایستوود" انجام دادند تا بهترین بازدهی را بدست آورند، انجام دهد.

-"طراحی لباس "نورمن ریداس" بسیار سخت بود" هدف ایجاد لباسی متفاوت از حد معمول یک قهرمان بود. درابتدا این لباس بسیار علمی تخیلی بود، و با بازی همخوانی نداشت. آن‌ها ایده‌های مختلف را امتحان کردند و درنهایت، آقای "یوجی شینکاوا" پیشنهاد یک چیز عادی‌تر را داد.

این بازی در تاریخی نامعلوم برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد.

نوشته شده در: 4 روز پيش
دسته: مطلب متفرقه، Death Stranding
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • Death Stranding: Test Scene for Kojima Production's Height Fog System
  • Death Stranding
  • Death Stranding | The Game Awards 2017
 
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه باید سه روز از ثبت نام شما گذشته باشد.
 

قشنگ ماریو پدر گیمه حالا اینم ازش اسکی کرد
فقط کاش نورمن حامله نبود اون بچه توی شکمش لایک‌ نشون نداد یه چیز دیگه
شما مدام در حال ترول کردن DS هستید بدون اینکه کوچکترین درکی از فلسفه این بازی داشته باشید. امیدوارم روز انتشار نمرات هم در سایت حاضر باشید.
نمیگم که بازی بدی میشه احتمالا بالای ۹۰
نوش جون هوادارانش خودمم هوادار MGS بودم ولی مرد حامله :/ یه لحظه فکر کن خودمون....
مشاهده 1 پاسخ دیگر
من عاشق همین افکار کوجیما هستم
عاشقانه بازیشو میسازه
البته از این نابغه ها کم نداریم ما تو صنعت گیم
گیم پلی مشابه متال گیر سالید هست البته کلی تفاوت از نظر دشمن و اینو
گرافیک بی نظیره
شخصیت ها عالین
و گیم پلی هر چند کوتاه برای من لذت بخش بود
البته چیز زیادی از گیم پلی نشون نداد و نمیشه نظر کامل داد
بدترین نمایش ممکن رو داشت. این بازی به نظرم با این نمایشی که داشت به شعور کسانی که نمایش رو زنده دیدن توهین کرد

واااااااااااااااای خدا دیدی بچه ها راه میره یا ابرفضل چه قشنگ راه میره بهترین درتاریخ راه رفتن

شوخی میکنین؟
اینکه به نظر شما بده محترمه
این که نظر بقیه رو اشتباه میبینید
کار جالبی نیست
من عاشق لباس و کلاه سم هستم. اون خاکستری‌ای که انتخاب کردن واسش از خوشرنگ‌ترین خاکستریاس.
واقعا عنوان انقلابی هست.اون از game over نشدن تو بازی که با هر بار مرگ عاقبت کارهامون رو میبینیم اینم از المانهای جدیدی که به هر چه واقع گرایانه تر شدن بازی کمک میکنه.داستان بسیار پیچیده و گرافیک خارق العاده اش بماند
البته گیم اور نشدن پس از مرگ و توجیه مرگ های مکرر در داستان رو قبلا هم داشتیم اگه یادتون باشه
در عنوان فوق العاده کن لواین : bioshock infinite
چرا کن لوین دیگه بازی نمیسازه ؟
اونو بازی کردم ولی وقتی تو اون بازی میمردیم بازم از همون لوکیشینی که مرده بودیم میومد بازی ولی این کلا به جهانی دیگه منتقل میشی که هر بار هم با سایر لوکیشین ها فرق میکنه و این خارق العاده است