نماوا
فروشگاه گیفت کارت
 
بازی تانکی آنلاین فروش محصولات MSI
فروشگاه آنلاین پال استور فروش گیفت‌کارت - سریع و ارزان
BioWare به ساخت بازی‌های کوچک و تجربی علاقه دارد
صفحه شخصی من - https://www.instagram.com/xonmymind http...
User_image

 

BioWare بازی‌‌های بزرگی توسعه می‌دهد و این روند را تا به الان نیز ادامه داده است. تمامی طرفداران حقیقی از عناوینی مانند KOTOR، Neverwinter Nights، Baldur's Gate، Dragon Age و Mass Effect با روایت حماسی و قهرمانی خود لذت برده‌اند چرا که همیشه حرفی تازه برای گفتن دارد. بازی Anthem نیز یک عنوان AAA بزرگ خواهد بود. اگرچه عرضه Mass Effect: Andromeda بسیاری از طرفداران را نگران کرده است اما همچنان امید داریم که شاهد یک عنوان خارق‌العاده باشیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PC Gamer، اخیرا آقای "کیسی هادسون"، مدیرکل BioWare و تهیه‌کننده ارشد Anthem، "مارک دارا"، در مصاحبه‌ای با Game Informer در مورد کار کردن بر روی پروژه‌های کوچک‌تر و علاقه خود به این موضوع صحبت کردند:

هادسون گفت:

"من فکر می‌کنم یک سری چیزها به زودی رخ خواهد داد، آن طور که ما در BioWare کارها را پیش می‌بریم و روشی که EA در پیش گرفته است و از طرف دیگر راهی که صنعت بازی‌های ویدیویی پیش روی خود دارد همه چیز را تغییر خواهند داد. به نظرم شرایطی فراهم خواهد شد تا ما بتوانیم کارهای تجربی و آزمایشی انجام دهیم."

"من دوست دارم به جایی برسیم که در کنار پروژه بزرگ خود چند کار آزمایشی نیز در برنامه خود داشته باشیم. می‌خواهم به جایی برسیم که فیلم‌های کوتاه برای مردم ارسال کنیم که در آن بگوییم 'هی، ما یک سری دستاوردهای جدید و ایده‌های خلاقانه به وجود آوردیم که آن‌ها را منتشر خواهیم کرد.' به مردم بگوییم که این پروژه ما را تجربه کنید و آن یکی پروژه را بررسی کنید. ما می‌خواهیم بدانیم آن‌هه چه چیزی را بیشتر دوست دارند."

آقای دارا از ایده هادسون حمایت کرد و در این باره گفت:

"من باور دارم که ناشران بازی‌های AAA می‌توانند بازی‌هایی در مقیاس‌های گوناگون بسازند. ساختن چیزهای بزرگ تجربه عظیمی خواهند بود اما ارائه پروژه‌های کوچک‌تر می‌توانند سریع‌تر مصرف شوند."

"همچنین مردم می‌توانند بازی‌های مستقلی بسازند که محدودیت‌های خاصی دارند و در عین حال می‌توانند سطح توقع مردم را بالا ببرند. من شنیدم به چنین بازی‌‎هایی AAA indie می‌گویند که عوامل و ارزش تولید بالایی دارند اما مقایس و بودجه آن‌ها کوچک‌تر است."

هادسون در مورد گفته‌ها بازی تنیس روی میز راکستار را مثال رد که توسط یک استودیو بزرگ با بودجه کم توسعه یافت. مثال دیگر Ubisoft است که در کنار عناوین بزرگی مانند Assassin's Creed و Watch Dogs بازی‌هایی مانند Blood Dragon و Valiant Hearts را نیز در کارنامه خود دارد.

نظر شما در مورد سخنان سران BioWare چیست؟

نوشته شده در: 7 تير 1397
دسته: مطلب متفرقه
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • Anthem
  • Anthem
  • Anthem
 
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه باید سه روز از ثبت نام شما گذشته باشد.
 

ما که استقبال میکنیم . بستگی داره خوب از کار در بیارن یا نه چون خاص و ویژه بودن توی عناوین مستقل سخت تره . به محض اینکه ایده جدیدی بیاد هزاران بازی عینش ساخته میشه