شاتل لند
فروشگاه گیفت کارت
 
افسانه‌ی تراوین فروش انواع موس و کیبورد گیمینگ
گیمر باش بهترین سایت فروش گیفت کارت
کار ساخت Assassin’s Creed Odyssey به پایان رسید

کار ساخت Assassin’s Creed Odyssey به پایان رسید

تنها سه هفته به انتشار عنوان Assassin’s Creed Odyssey باقی مانده است و این به معنی می‌باشد که یوبیسافت می‌بایست تا به امرزو کار خود بروی این پروژه را به اتمام رسانده باشد.

در همین راستا به تازگی، Ubisoft از طریق توییتر اعلام کرده است که ساخت Assassin’s Creed Odyssey  به پایان رسیده. به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualsockers، به غیر از احتمال انتشار یک به روز رسانی در روز اول به نظر می‌رسد که این عنوان برای عرضه اماده باشد.

نسخه اخیر بازی که یکی از نویسندگان سایت Dualshockers قادر به تجربه آن بوده، کاملا بی عیب و نقص به نظر می‌رسیده و احساس می‌شده که بازی در آن زمان کاملا آماده بوده است.

اکانت رسمی Assassin’s Creed Odyssey در توییتر:

"ما امیدواریم که شما به همان  انداره که مار از توسعه بازی لذت بردیم از بازی کردن آن لذت ببرید و نمی‌توانیم صبر کنیم تا ببینیم که شما چه مسیر‌هایی را انتخاب می کنید"

Assassin’s Creed Odyssey قرار است تا ماه بعد در تاریخ 13 مهر 1397 برای PS4 ،Xbob One و PC منتشر شود. همچنین به تازگی خبری مربوط به محتویات Season pass این عنوان منتشر شده که می‌توانید جزئیات مربوط به آن را در اینجا مشاهده کنید.

نوشته شده در: 23 شهريور 1397
دسته: مطلب متفرقه، Assassin's Creed Odyssey
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • Assassin's Creed Odyssey Kassandra
  • دانلود تریلر Assassin's Creed: Odyssey
  • Assassin's Creed Odyssey Alexios
 
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه باید سه روز از ثبت نام شما گذشته باشد.
 

زمان معرفیش و نشون دادن کمبت و گیم پلی یکی از خشک ترین سیستم های شناسایی ضربه رو تو این عنوان دیدم وقتی شخصیت ضربه میزد اصلا حس ضربه زدن منتقل نمیشد کلا اصلا بوجد نیومدم
شایدم حس من بود
فکر کنم متا بین 80-84 بشه
حس میکنم یا قرار یه شکست خیلی بد باشه یا یه پیروزیه خیلی بزرگ . این اولین بازی تماما rpg یوبیسافته .
اینکه روی سویچم میاد عالیه
چون سوییچ سخت افزارش ضعیف هست گفتن به صورت ابری میاد فقط برای ژاپن که سرعت افت نداره و قراره توسط سرورهای یوبی سافت پردازش بشه و به صورت استریم بفرسته روی سوییچ می توانی بری ژاپن تا بتوانی تجربه اش کنی.
مطمئنم اگر نینتندو خبر داشت و مطمئن بود سوییچ این طور قوی ظاهر میشه به جای چیپ Tegra x1 دو ماه صبر می کرد و چیپ Tegra x2 را به عنوان gpu استفاده می کرد و الان مشکلی نداشت برای بازی های گرافیکی حتی سال 95 یک مقاله خوندم که مسئولان انویدیا خودشون این کار رو پیشنهاد داده بودن اما نینتندو که نگران بازار از دست رفته اش بوده تصمیم می گیره با x1 شروع کنه.
Mhk2 خب دیر یا زود بازی های همه کنسولا استریمی میشه این مشکل ما بدبختای ایرانی هست که نمیتونیم بازیهاشو نه استریم کنیم نه فیزیکی بخریم
13 شهریور رو اصلاح کنید
آرزوی موفقیت برای یوبی با متای بالا