نماوا
فروشگاه گیفت کارت
 
بازی تانکی آنلاین
گیمر باش فروش گیفت‌کارت - سریع و ارزان
سرویس استریم بازی Google معرفی شد؛ اجرای Assassin’s Creed Odyssey از طریق مرورگر Chrome بر روی رزولوشن 1080 و نرخ فریم 60

 سرویس استریم بازی Google معرفی شد؛ اجرای Assassin’s Creed Odyssey از طریق مرورگر Chrome با رزولوشن 1080 و نرخ فریم 60

Google برای پیاده‌سازی سرویس استریم بازی خود به نام Project Stream بر روی کمک Ubisoft حساب کرده و در نتیجه این همکاری Assassin’s Creed Odyssey بعنوان اولین گزینه برای آزمایش عملی این سرویس انتخاب شده است.

مدتی قبل شایعه شد که شرکت Google در حال کار بر روی یک سرویس استریم بازی است و در هفته جاری این سرویس به صورت رسمی معرفی شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Project Stream ،VG247 بازی‌های ویدیوی را همانند فیلم‌ها و موزیک‌ها از طریق پردازش ابری و بدون به چالش کشیده شدن سخت افزار سیستم کاربر، اجرا خواهد کرد. آزمایش بتا محدود  این سرویس پنجم اکتبر آغاز خواهد شد و شرکت کنندگان می‌توانند به صورت کاملا رایگان نسخه کامل Assassin’s Creed Odyssey را از طریق استریم تجربه کنند.

هدف Google این است بازی‌های ویدیوی را از طریق مرورگر وب خود یعنی Chrome استریم کند و در اولین آزمون عمومی Project Stream این ظرفیت بررسی خواهد شد. اولین آزمایش عمومی سرویس استریم Google تنها در آمریکا اجرا خواهد شد و افراد محدودی می‌توانند در آن شرکت کنند.

مسئله تاخیر در ارسال اطلاعات، در استریم بازی‌ها نسبت به فیلم و موزیک چالش بسیار جدی‌تری است. Google امیدوار است که این مشکل را برطرف کند.

برای شرکت در این آزمایش، به کانکشنی حداقل با سرعت 25 مگابیت بر ثانیه احتیاج است.

Project Stream عنوان Assassin’s Creed Odyssey را بر روی مرورگر Chrome و از طریق پردازش ابری (بدون دخالت سخت افزار کاربر در پردازش بازی) بر روی رزولوشن 1080p و نرخ فریم 60 اجرا خواهد کرد. در ادامه ویدیو اجرای این بازی از طریق این سرویس را تماشا کنید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌ صفحه

نوشته شده در: 10 مهر 1397
دسته: مطلب متفرقه
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • Assassin's Creed Odyssey
  • Assassin's Creed Odyssey
  • Assassin's Creed Odyssey
 
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه باید سه روز از ثبت نام شما گذشته باشد.
 

به به . شرکتی مثل گوگل وارد این قضیه شده. از این بهتر نمیشه. قبلا شرکت‌هایی مثل OnLive در این قضیه پیشرو بودند و سعی کردن این سیستم رو فراگیر کنند اما شکست خوردند ولی تحقیقات همین شرکتها بستری‌شده تا غولی مثل گوگل هم بخواد خودشو یه محکی بزنه. البته وقتی اسم گوگل میاد مطمئنا موفقیت تضمین شدست و مثل اینکه باید با شکل سنتی کنسول‌ها خداحافظی کرد و به تکنولوژی‌های جدید خوش‌آمد گفت.
یا خود خدا ۲۵ مگ بر ثانیه!!
اینم آخرش میشه یه چیزی مثل Playstation Now و با کلی عیب و ایراد عرضه میشه. کلا استریم بازی فقط برا بچه ها ناسا خوبه نه برای بقیه(و به خصوص ایرانی ها اینترنت ۵ مگی رو بهشون میدن ۱ مگ)
(و به خصوص ایرانی ها اینترنت ۵ مگی رو بهشون میدن ۱ مگ)
اینو خیلی خوب گفتی من اینترنت 8 مگی از مخابرات گرفتم سرعت دانلودش 400 کیلو بایته
دوست عزیز تو خبر گفته مگابیت و با توجه به اینکه هر بایت برابر با 8 بیت هستش با یه حساب سر انگشتی میبینی چیزی بین 3 مگابایت تا 3 و نیم مگابایت سرعت میخواد
(25 تقسیم بر 8)...اون اینترنتی هم که میگیری سرعتش بر حسب بایته اگه دقت کنی.
اگه بزنه 8 مگابیت(8 تقسیم بر 8 مساوی 1 مگابایت) که باز بسته به شرکت ارئه دهنده نت و محل زندگیت و کلی آیتم دیگه( کابل و از این حرفا) سرعت نتت تغییر میکنه من خودم 3 مگابیت مخابرات دارم(البته قبلا گرفتم و درست یادم نیست در هر صورت سرویس بین 2 مگابیت تا 4 مگابیت گرفتم) سرعت دانلودم 1 مگابایته که بیشتر از حد انتظاره و خب این خوبه
در هر صورت یکم مطالعه
خب ما هم خیلی وقته که میتونیم بازی هارو ۱۰۸۰ و ۶۰ فریم رو مرورگر اجرا کنیم !!!!!!!( البته تریلرشون رو )
رزولوشن و سرعت فریم زیاد مهم نیست، این Input Lag هست که خیلی مهمه.
استریم کردن بازی ها نیاز به داشتن یه سیستم قدرتمند رو از بین می بره؛ ولی به خاطر این که همه چیز از سمت سرور پردازش میشه، هر لحظه امکان داره که به خاطر یه مشکل، همه چیز به هم بریزه یا فرمان ها با تاخیر بسیار زیاد اجرا بشن.

از همه مهم تر، این یه قسمت به نظرم خنده داره:
Project Stream بازی‌های ویدیوی را همانند فیلم‌ها و موزیک‌ها از طریق پردازش ابری و "بدون به چالش کشیده شدن سخت افزار سیستم کاربر، اجرا خواهد کرد."
نیازی هست که اشاره کنم چقدر گوگل کروم در زمینه استفاده از منابع سیستمی و مخصوصا Ram، بدنامه؟
زودهنکنید اینکارو واسه بازی کردن باید مهاجرت کنیم