شاتل لند
فروشگاه گیفت کارت
 
افسانه‌ی تراوین فروش انواع موس و کیبورد گیمینگ
بهترین سایت فروش گیفت کارت بهترین سایت فروش گیفت کارت
Playground Games: پیشنهاد Microsoft را قبول کردیم تا عناوینی بهتر از Forza Horizon 3 بسازیم

Playground Games: پیشنهاد Microsoft را قبول کردیم تا عناوینی بهتر از Forza Horizon 3 بسازیم

همان‌طور که می‌دانید در E3 امسال اعلام شد که Microsft استودیو Playground Games را خریداری کرده است؛ و احتمالا بعد از معرفی در E3، بتوان Playground Games را مورد احترام‌ترین استودیو فرست‌پارتی Microsoft دانست.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، به تازگی رئیس Playground Games یعنی "رالف فولتون" (Ralph Fulton) درباره تصمیم این استودیو مبنی بر قبول‌کردن پیشنهاد Microsoft و پیوستن به آن‌ها صحبت کرده است. آن‌ها به قصد ساختن چیزی فراتر از Forza Horizon 3 به Microsoft پیوسته‌اند و باور دارند تبدیل‌شدن به یک استودیو فرست‌پارتی به آن‌ها کمک خواهد کرد.

"ما برای مدت زیادی مستقل بودیم. و البته که عاشق آن بودیم. وقتی که در ابتدای امسال توسط Microsoft خریداری شدیم، هنوز عاشق‌ کارکردن به صورت مستقل و البته همکاری با Microsoft بودیم. زمانی که ما Forza Horizon 3 را عرضه کردیم، استودیویی تنها با یک تیم ساخت بازی بودیم."

"مدیریت و کنترل کسب‌وکار به این صورت راحت‌تر است. بدیهی است که از آن زمان ما گسترش یافته و تیمی جدید که در حال کار برروی عنوانی کاملا جدید و خلاقانه است،‌تشکیل داده‌ایم. عاشق صحبت‌کردن در این مورد هستم. این 2 بازی 2 عنوان کاملا متفاوت در سبک‌های تفاوت هستند – و خب وقتی کسب‌وکار و کارکنان شما این‌گونه در حال گسترش‌یافتن است، نحوه فکر و تصمیم‌گیری شما در مورد آینده تغییر می‌کند. "

"موضوع دیگر این بود که ما تقریبا به بیشترین توانایی یک استودیو مستقل دست یافتیم. Forza Horizon 3 تقریبا در تمامی جنبه‌ها انتظارات را برآورده کرده کرد و ما این احساس را داشتیم که با این بازی به حداکثر کاری که یک استودیو مستقل می‌تواند انجام دهد، دست یافته‌ایم. ما می‌خواهیم تا رشد کرده و با هر عنوان، کاری بهتر از بازی قبلی انجام دهیم. و به نظر می‌رسید این امر در سری Forza Horizon با پیوستن به بخشی از یک خانواده محقق خواهد شد."

"ما نه حس یک استودیو تردپارتی و نه حس یک استودیو فرست‌پارتی را داشتیم. به نوعی در حالت یک استودیو سکند‌پارتی قرار داشتیم. ما یک استودیو مستقل بودیم و مشتری اول‌مان Microsoft بود، ولی برروی یک فرانچایز فرست‌پارتی کار می‌کردیم؛ پس مطمئنا وقتی بحث تکنولوژی می‌شد نیز ما در اول صف قرار داشتیم – ما اولین استودیویی بودیم که کیت توسعه Xbox One S را در بریتانیا دریافت کردیم. و اولین عنوانی که از Xbox cross-play پشتیبانی می‌کرد نیز یکی از بازی‌های ما بود. HDR یکی دیگر از مثال‌هاییست که می‌توانم بزنم – تا جایی که به یادم دارم ما دومین استودیویی بودیم که عنوانی با پشتیبانی از قابلیت HDR عرضه کردیم. ما از چنین چیزهایی آگاهی داشتیم و احتمالا قبل از بقیه از آن‌ها اگاه می‌شدیم. ولی هنوز این بخش که جزئی از یک خانواده باشیم محقق نشده بود. "

نظر شما چیست؟ آیا پیوستن Playground Games به Microsoft سبب بهبود بازی‌های این استودیو و در نتیجه لاین‌آپ بازی‌های Microsoft خواهد شد؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته شده در: 13 مهر 1397
دسته: مطلب متفرقه
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • Forza Horizon 4
  • Forza Horizon 4
  • Forza horizon 4
 
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه باید سه روز از ثبت نام شما گذشته باشد.
 

خرید این استودیو بهترین تصمیم مایکروسافت بود ، زنده باد پلی گراند گیمز
پلی گراند گیمز یه استودیوی عالیه نمیدونم چی تو مغزشونخ نمیدونم تو سبکای دیگه در چه حدن
فقط امیدوارم ماکروساف اعتماد کامل به این استودیو فوق العاده کنه
مایکروسافت یه کار درست تو این نسل کرده باشه ، پر و بال دادن به PLAYGROUND بوده !!!!
عناوین این استودیو رو تو این نسل میشه به این ترتیب خلاصه کرد ....
پیشرفت!
پیشرفت !!!
پیشرفت !!!!!!!!
پیشرفت !!!!!!!!!!!
دیگه وقتشه این استودیو بلندپرواز تر بشه یه عنوان شاختارشکن عرضه کنه و مطمئنا توانایی این کار رو هم داره .
اگر این پیوستن "صرفا" به ریخته شدن بودجه ی کلان به پای پلی گراند و آزاد گذاشتنشون برای رفتن به هر مسیری که میخوان هست . جواب یک بله ی محکمه . این استدیو 4 بازی طی 6 سال عرضه گرده . یکی از یکی با کیفیت تر . اونم تو سبکی که پیشکسوت هایی مثل ea و ubisoft کفگیرشون خورد به ته دیگ و نتونستن دیگه تو عرصه ی رقابتش بمونن . پس اگر اون جمله ی اولم محقق بشه شک نکنید با یک پدیده مواجه خواهید شد در آینده