فروشگاه گیفت کارت
 
افسانه‌ی تراوین بازی موبایلی مامور زمان
خرید گیفت کارت بهترین سایت فروش گیفت کارت
Sekiro: Shadow Dies Twice بر خلاف بازی‌های قبلی FromSoftware، به شما اجازه متوقف کردن بازی را می‌دهد


بازی‌های سری Souls شرکت محبوب FromSoftware به دلایل گوناگونی سخت و طاقت‌فرسا هستند اما یکی از عوامل عجیب و چالش‌برانگیز این سری عدم توانایی متوقف کردن بازی بود که با وجود عوامل چالشی دیگر موضوع را پیچیده‌تر می‌کرد. اگرچه توقف(یا بهتر است بگویم "منوی تنظیمات") همیشه وجود داشته است اما در پس‌زمینه دنیای بازی جریان دارد و شاهد هیچگونه توقفی نیستیم، اگر شما دقت نکنید و در زمانی نامناسب وارد منوی تنظیمات شوید به طور حتم عاقبتتان مردن خواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، دیگر شاهد چنین ویژگی‌ای نخواهیم بود و یا حداقل Sekiro: Shadows Die Twice شامل حالت توقف می‌شود.  با توجه به مصاحبه اخیر GameInformer، بازی جدید From به بازیکن اجازه می‌دهد بلافاصله پس از فشردن کلید توقف بازی را متوقف کنند و بازی بر مبنای چنین ویژگی‌ای هماهنگ شده است.

از آن‌جایی که این عنوان شامل هیچگونه المان چندنفره‌‎ای نمی‌شود، شما به طور مداوم در خطر کشته شدن و حمله سایر بازیکنان قرار ندارید. این یکی از دلایل اصلی عدم توانایی متوقف ساختن بازی‌هایی مانند Bloodborne و Dark Souls بود. Sekiro از پایه به عنوان یک بازی تک‌نفره توسعه یافته و به شما اجازه متوقف کردن بازی را می‌دهد.

البته احتمالاََ عده زیادی از طرفداران سر سخت سری بازی‌های FromSoftware مخالف این موضوع هستند و چنین چیزی را خلاف عملکرد معنوی استودیو می‌دانند. بازیکنان رایانه‌های‌شخصی ترسی نداشته باشند چرا که به طور حتم در جامعه بازیکنان شما شخصی پیدا خواهد شد که از طریق مُد سازی چنین ویژگی‌ای را مطابق روحیه بازیکنان قدیمی FS بازسازی کند.

چندی پیش اطلاعات تازه‌ای از سیستم پیشروی در عنوان Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد، سیستمی که شامل درخت مهارت‌ها و برخی انحرافات کلیدی از مکانیک اصلی سیستم Level-up در سری Dark Souls می‌شود. از طرفی در مورد مردن در بازی گفته شد؛ بر خلاف سری بازی‌های Dark Souls، بازیکنان تجربه و دارایی خود را پس از مردن از دست نخواهند داد، طلای آن‌ها نیز از دست نخواهد رفت. کارگردان Sekiro، "هیدتاکا میازاکی"، به Game Informe گفت، مردن همچنان یک تاثیر تعیین‌کننده و شدید به بازیکن وارد خواهد کرد تا بازیکنان حرفه‌ای سری Dark Souls تجربیات گذشته خود را به کار گیرند و به صورت خودکار فراموششان نکنند. میازاکی این تاثیر جدی مردن را توضیح نداد.

پس از نمایش اولیه‌ی بازی Sekiro: Shadows Die Twice ما به سرعت متوجه شدیم که این عنوان شامل بخش چند نفره نمی‌شود  این اولین بار است که از زمان عرضه‌ی Demon’s Souls ما شاهد یک بازی کاملا تکنفره از سوی From Software هستیم.

Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ 22 مارس(2 فروردین) برای سه پلتفرم PC،Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته شده در: 19 دي 1397
دسته: مطلب متفرقه
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • Sekiro: Shadows Die Twice
  • دانلود 11 دقیقه از گیم پلی جدید بازی Sekiro: Shadows Die Twice
  • دانلود تریلر زمان عرضه ی بازی Sekiro Shadows Die Twice
 
گیم آموز
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه، باید وارد شوید!
 

خدا وکیلی چجوری بعضیا میگن بازی آسون نشده؟!
بعضیا نمیگن خود میازاکی میگه.
خود میازاکی گفته بود که حتی میتونه از نسخه های قبلی هم سخت تر باشه که یعنی کاملا تایید نکرده که عمل طبیعیه قرار نیست قبل از اومدن بازیش ازش بد بگه
نقطه ضعف ؟؟؟
خود میازاکی تو این ده سال تشخیص نمیداد شما اومدی این نقطه ضعف رو پیدا کردی ؟
شما بازی رو کلا اشتباه خریدی
من بیشتر میپسندیدم مثل اثار قبلی باشه یه اضطراب خاصی همراه داشت
ولی خب انگار صلاح این بوده
@xtentacion
نه عزیزم هیچ ربطی به امن بودن جا نداره چرا که stop کردن در لحظس شما میتونی باس های دور اطرافت رو بکشی بعد 1 ساعت همونجا وایسی بدون اینکه آسیبی بهت برسه پس اساسا ربطی به اینکه هیچ جا امن نیست نداره.و مسئله اصلی stop کردن در هنگام مبارزس چرا که stop کردن هیچ کمکی به گیمر نمیکنه که بتونه باس مورد نظر رو شکست بده پس بودن یا نبودنش تاثیری روی چالش برانگیز شدن بازی نمیکنه stop برای اینکه در هنگام بازی مسائل بیرون از بازی شما رو واردار کنه از بازی دست بکشی حالا اینکه در سریه سولز این مسئله وجود نداره یه جور کرمه و بیرون از سختی خوده بازی و به عبارتی منطقی نیست
5 بازی پشت سر هم کرم ریزی؟ مگه میازاکی شوخی داره با کسی؟ حتماََ دلیلی داشته که هیچوقت Pause داخل سری سولز قرار نداده. برای اطلاعات بیشتر مقالات طرفداران و وبسایت ها رو بخونید.

When the entire game is out to get you, a simple pause break may have you drop your defenses just enough to lead to death.
Dark Souls is trying to make you feel like another part of its living world so it's not going to stop doing what it does just because you need a second. Just like the real world doesn't stop moving just because you want to check your e-mail. There's a common Japanese phrase I see a lot in anime and manga that goes "X is X, and Y is Y." Dark Souls is Dark Souls, and everything else is everything else. You can't really compare it to anything else because it's not trying to be like anything else. It's doing its own thing.
منظور از کرم ریزی اینه که بی جهت و غیر منطقی گیمر رو اذیت میکنه
بله دلیل داشته دلیلش هم عرض کردم حالا اینکه مقالات پقالات چی میگه ذره ای اهمیت نداره
ظاهر قضیه برام مهمه و تاثیری که روی بازی میزاره
مشاهده 2 پاسخ دیگر
یکی از نقاط ضعف سریه سولز نداشتن stop یعنی نمیشد وسط بازی stop کرد و این ربطی به چالش برانگیز بودن بازی نداشت یه جور کرم ریختن بود تا چالش برانگیز کردن بازی حالا با این خبر یکی از نقاط ضعف بازی رفع شد
به نظر من این نقطه ضعف بازی نیست.(اگر بود بعد از demon's Souls یا DS1 برطرف میشد و خیلی با اعتراض مواجه نشد و مثل این که یه المان اصلی هم می تونه باشه) اما دیدیم این یه چیز ضروری برای سری سولز هستش. چند تا دلیل می تونه داشته باشه. یکی اون حسی که همیشه در خطری و برای این که یه نفس راحت بکشی باید حتما برسی به یه جای Safe که همون Bonfire هست. این خودش اصلی ترین عامله سازنده میخواد احساس کنی هیچ جا در امان نیستی و برای رسیدن به آرامش اول باید یه مسیر سخت رو طی کنی.
xtentacion@
دقیقا !!!!!!
اصلا فلسفه اصلی اون عناوین تلاش برای رسیدن به آرامش بود و Pause نشدن بازی هم ترفندی برای القای هر چه بیشتر این فلسفه به گیمر بود!