فروشگاه گیفت کارت
 
خرید گیفت کارت هیولا پلتفرم آنلاین عرضه بازی
گزارش؛ به نظر بازی بعدی تیم سازنده‌ی Middle-earth: Shadow of War یک عنوان جهان باز خواهد بود

Middle-earth

استودیوی سرگرمی‌هی تعاملی The Warner Bros حدود بیست سال است که در این صنعت فعالیت می‌کند ولی بسیاری از افراد این شرکت را به خاطر دو بازی آخرشان یعنی Middle-earth: Shadow of Modor و Middle-earth: Shadow of War می‌شناسند. همانطور که می‌دانید، نسخه‌ی اول نامزدی‌های بسیاری در جوایز مختلف به دست آورد و دومی هم با اینکه در گردابی از لوت‌باکس‌ها غرق میشد توانست به فروش و نقدهای مناسبی دست پیدا کند. و حالا فرض بر این است که محصول بعدی Monolith Productions نیز یک Middle-earth باشد.

اگرچه به گزارش پردیس گیم و به نقل از comicbook، با توجه به دو درخواست نیرویی که به تازگی داشته‌اند، به نظر این بار این استودیو که مرکز آن در شهر واشنگتون واقع شده میخواهد جهان Tolkien را گسترده نموده و آن را تبدیل به یک جهان باز (open-world) کامل کند.

"تیم اصلی تکنولوژی در Monolith Productions گروه ساخت زیربنای خود را با به کار گیری یک مهندس سطح بالا که تخصص وی در طراحی فنی و پیاده‌سازی پایپ‌لاین جهان باز جدیدمان باشد گسترش می‌دهد. این فرد باید درک کاملی از ساخت پایپ‌لاین محتویات مدرن و real-time داشته باشد. همراه با سایر همکاران خود در بخش انجین، رندرینگ، تیم‌های هنری و ساخت جهان، سنگ بنایی را توسعه خواهد داد که اجازه می‌دهد جهانی متصل و قابل پیمایش را که بازیکنان بتوانند خود را در آن غرق کنند در ابتکار بزرگ بعدیمان بسازیم."

در همین حین، درخواستی برای یک فرد ماهر در فناوری‌های پیشرفته لیست شده که ارجاعاتی به ساخت جهان‌های باز دارد.

"Monolith Productions، بخشی از استودیوهای WB Games با اضافه کردن افراد کار بلد در فناوری متمرکز بر جهان‌های باز به دنبال گسترش تیم هنری فنی خود است. برای ساخت جهان‌های باز جدید به وسیله‌ی تکنولوژی موتور گرافیکی Firebird به این تیم برنده‌ی جایزه بپیوندید. تمرکز این نقش روی شالوده، ساخت محتویات و بهترین شیوه‌ها برای استریم کردن و سیستم ساخت جزئیات در جهان‌های گسترده است. آرتیست فنی با کارگردان‌های فنی کار می‌کند تا در ساخت زیربنای محیط‌هایمان کمک کند."

همانطور که می‌دانید، هر دو عنوان  Shadow of War و  Shadow of Modorشامل مراحل گسترده و بازی می‌شدند اما هیچکدام از ابتدا با تعاریف یک بازی open-world توسعه نیافته بودند. با اینحال، از قرار معلوم بازی بعدی اینطور خواهد بود.

البته، لیست‌های مختلف (استخدامی‌های دیگری نیز وجود دارد) به چیزهای جالب متفاوتی اشاره دارند. در یکی از آن‌ها که برای درخواست آرتیست فنی ارشد است ارجاع‌هایی به سیستم Nemesis شده، ولی اینبار با اندکی تغییر. به طور دقیق، با خواندن بخشی از متن آن که از این قرار است؛ "شخصیت‌های انسانی باور پذیر که در بازی بعدی Nemesis محورمان با بازیکن تعامل داشته باشند" به این نتیجه می‌رسیم که انسان‌ها نیز شامل سیستم Nemesis می‌شوند.

در دو بازی اول فقط Orcها در سیستم Nemesis  حضور داشتند. و به نظر با توجه این گفته‌ها میتوان گفت که یا گروه‌های بیشتری در بازی بعدی اضافه می‌شوند یا اینکه ممکن است عنوان جدیدی داشته باشیم که سیستم Nemesis در آن پیاده‌سازی شده.

از کجا معلوم. درحال حاضر، Monolith Productions از پروژه‌ی بعدی خود رونمایی نکرده و حتی کوچک‌ترین اشاره‌ای به آن نداشته‌ایم. با تمام بحث‌هایی که درمورد Shadow of War ایجاد شد، خیلی هم تعجب‌آور نیست که حداقل برای مدتی از جهان Tolkien فاصله بگیرند. پیش‌تر، این استودیو افرادی که علاقه به عناوین "علمی – تخیلی" دارند استخدام کرد، پس آیا ممکن است با یک IP جدید علمی - تخیلی طرف باشیم؟

نوشته شده در: 2 بهمن 1397
دسته: مطلب متفرقه، Middle-earth: Shadow of Mordor
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • Middle-earth: Shadow of Mordor
  • Middle-earth: Shadow of Mordor
  • Middle-earth: Shadow of Mordor
 
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه، باید وارد شوید!
 

واقعا هر دو نسخه عالی بودن! ولی از پایان نسخه دو یکم بد بود! مارو گنگ کرده بود!
اگه shadow of war داستان و پایان بندی بهتری میداشت و اون خریدهای درون برنامه ای را نمیداشت احتمالا متای خیلی بیشتر و جوایز زیادی میگرفت.حقیقتش انتظار یک پایان بندی دیوانه کننده داشتم.گرچه واقعا گرافیک و گیم پلی فوق العاده ای داشت
امیدوارم گیم پلی بازی بعدیشون کم و بیش شبیه Shadow of War باش
امیدوارم قصدشون تکمیل کردن یه ۳ گانه از Middle-Earth باشه .
هر دو عنوان قبلی عناوین کامل و فوق العاده ای بودن ولی ...
کافیه یه خورده به المان های OW بیشتر توجه کنن و نمسیس سیستم رو باز هم آپگرید کنن و درسطح وسیع تری گسترشش بدن تا تو قسمت بعد شاهد یه عنوان ( Masterpiece ) باشیم !!
نمی خوام اسپویل کنم ولی پایان نسخه دوم مقدمه نسخه سوم بود!
بی نسخه سوم Middle-Earth نسخه Shadow of War بی معنیه
میدونم عزیزم
منظور من اینه که پرونده Middle-Earth رو به صورت یه ۳ گانه ببندن و تو قسمت بعدی شاهد بهترین پایان برای داستان تالیون و کلبریمبور باشیم!
با اینکار میتونن زمینه رو برای ورود به اوج داستان های پرفسور تالکین آماده کنن و با استفاده از تجربیاتشون تو این ۳ گانه ، ادامه داستان های سرزمین میانه مثل هابیت و ارباب حلقه ها رو به زیبا ترین شکل بسازن و یا حتی به سیلماریلیون سر بزنن ! ( هرچند ارباب حلقه ها و هابیت برای پایان دوران سوم هستن و سیلماریلیون برای دوران اول ولی رسیدن به اونجا به قدرت پایان بندی نویسنده بستگی داره )