فروشگاه گیفت کارت
 
خرید گیفت کارت
خالق The Last of Us: سکانس مبارزه آغازین در Resident Evil 4 بهتر از هر عنوان دیگری است

Resident Evil 4 ممکن است سومین عنوان پرفروش سری Resident Evil باشد (پشت سر Resident Evil 5 و 6) اما به اعتقاد افرادی بسیاری، بهترین عنوان سری است،  حتی بهتر از Resident Evil 2 دوست داشتنی و در واقع حتی فراتر از آن، Resident Evil 4 هم اکنون در حالی که حدودا 14 از انتشار آن گذشته در صدر لیست برترین عناوین تاریخ برخی از معتبرترین سایت‌ها و مراجع گیمینگ قرار دارد.

به گزارش پردیس‌گیم، اگر تاکنون موفق به تجربه این بازی نشده‌اید، قطعا نمی‌دانید که این بازی سکانس‌های زیادی دارد که خیلی از طرفداران آن، تا پایان عمر از یاد نخواهند برد. به اعتقاد یکی از خالقین The Last of Us یعنی بروس استرلی مبارزه آغازین بازی یکی از این سکانس‌ها است.

"خدای من! بهترین مبارزه ابتدایی در میان تمامی بازی‌ها بدون هیچ شکی. هنوز باورم نمیشه که این مبارزه چقدر درگیر کننده بود! صدای خوفناک. مدیریت منابع یک چالش. مسدود کردن درها و پنجره‌ها تو سال 2005؟ و یه آدم لعنتی با اره برقی؟! همه تو اولین مبارزه اصلی؟؟! حماسی ـه!"

استرلی در ادامه توییت زیر را نیز ارسال کرد:

روزی که من و نیل (دراکمن) خدای (گیم پلی) رو ملاقات کردیم.

همانطور که بروس استرلی اشاره کرد، در مبارزه آغازین Resident Evil 4 بازیکن تنها با یک عامل درگیر نمی‌شود بلکه خود را در مواجهه با عواملی از وحشت می‌بیند. از موزیک گرفته تا استرس زنده ماندن در عین مدیریت منابع و دشمنی که با یک اره برقی به دنبال شماست. همه اینها در یک سکانسِ عنوانی که 15 است فراموش نشده. این سکانس را در ادامه می‌توانید تماشا کنید.

دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه

این اولین بار نیست که کارگردان سری Uncharted به تمجید از Resident Evil 4 می‌پردازد. استرلی سال گذشته نیز در یک توییت با اشاره به این بازی اعلام کرد که The Last of Us بدون وجود آن ساخته نمی‌شد.

نوشته شده در: 8 بهمن 1397
دسته: مطلب متفرقه، Resident Evil 4
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • Resident Evil 4 - Mystery Person NEW Easter Egg
  • Resident Evil 4: Ultimate HD Edition
  • موسیقی بازی‌ها: Resident Evil 4
 
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه، باید وارد شوید!
 

واقعا هم میکامی خدای صنعت بازی هست.یک کامنت یک نفر داده بود تو گیمفا گفتم بگذارم اینجا

لحق هم اگر یک خدا این صنعت به خودش دیده باشه کسی جز میکامی برازنده این جایگاه نیست
خالق رزیدنت ایول
خالق نمسیس
خالق داینو کراسیس
خالق انقلابی ترین عنوان تاریخ (رزیدنت ایول۴)
خالق پر تکرار ترین عنوان تاریخ (فکر نمیکنم کسی منکر ارزش تکرار بالای رزیدنت ایول۴ باشه )
خالق دوربین روی شانه
خالق روویک ویکتوریانا
و
.
.
.
در کل صنعت بازی سازی ب دو دسته تقسیم میشه:
۱صنعت بازی سازی قبل از عرضهresidend evil4
۲صنعت بازی سازی بعد از عرضهresident evil4
من و دراکمن در ملاقات با خدا. گاد اف گیم Rose Heart کینگ شینجی میکامی هستن Rose Heart
کپکام بزرگ دوتا چیز و خیلی مهم وارد صنعت گیم کرد. اول سال ۲۰۰۱ احیای سبک مورده ی هک اند اسلش با DMC که این ژانر برای هر بازی فنسیک یعنی چه ژانر RPG اکشن فنسینگ چه ژانر Adventure اکشن فنسیگ الگو شده و از سبک هک اند اسلش H&S برای مبارزات در بازیاشون استفاده میکنن Rose Heart
و شاهکار بعدی کپکام سال ۲۰۰۵ همین دوربین محبوب RE4 روی همین گیم پلی محبوب نمادی برای کیفیت صنعت گیم شد قبل از RE4 بهترین بازی شوتری من خدایی بازیای سگا که بطور دو۲بعدی بودن بیشتر دوست داشتم! که با اومدن RE4 عاشق سبک شوتر در تاریخ ۲۰۰۵ روی PS2 شدم Rose Heart
من همه چیز ER4 رو دوست دارم یعنی قشنگ در تما نکاتش. دقیقا هر نکته ای که داره و راجبش گفته میشه از عدد ۱۰ بهش ۱۰ میدم و از عدد ۱۰۰ بهش ۱۰۰ میدم و از عدد ۱۰۰۰ بهش ۱۰۰۰ هم میدم!
در یک جایی از جاهاب RE4 دشمنان سیاه و قرمز خاص معبد یجوری صدا پردازی شدن که! وقتی بازی میکنم و به اون قسمت میرسم! یک صدای خاصی از خودشون در میارن دقیقا نمیدونم چیه اما اون گفتنا و صداهای خاص به شدت هیجان انگیز که گاهی اوقات حس میکنم یکی پشت سرمه و داره همین گفتنا و صداهارو در میاره! اون هم با دوتا باند عادی خود تلوزیون مثل خیلی از تلوزیون ها! (توی PC هم دقیقا همین حالت رو داره)
مشاهده 1 پاسخ دیگر
سه تا دیوونه در یک قاب
یکی دیوونه ی ساختن صحنه های درام و خشن
یکی دیوونه ی ساختن بازی های بیاد ماندی و ترسناک
و یکی هم دیوونه ای که شرکت به اون خوبی رو ول کرد و رفت
هم شروع بازیه رزیدنت خوب بود و هم لست
ولی من شروع عجیب و غافل گیر کننده ی بازی الن ویک رو بهترین میدونم
چون وقتی الن بعد از اون اتفاق برای همسرش توی به ماشین به هوش میاد همش به این باور بودم که یه جاهایی از بازی رو خواب بودم !!!!!
خدایا !!!!
افتتاحیه RE4 رو مگه میشه فراموش کرد ؟؟؟؟؟
کل استرس و اضطراب قرار گرفتن بین یه لشکر و اون مردک عوضی با اره برقی که لامصب همه منابعت رو خالی میکردی هم نمیمرد و مثل اسب به سمتت میدوید یه طرف ...
اینکه باید موقع نشونه گیری به زمین سیخ میشدی و نمیتونستی تکون بخوری یه طرف !!!
در کل یادش بخیر
ولی برای خودم بهترین افتتاحیه بین عناوینی که بازی کردم به افتتاحیه Batman AC بود
افتتاحیه AC طوری بود که قشنگ حس و حال گیمر قبل از شروع افتتاحیه و بعد از گذر ازش کاملا متفاوت بود و قشنگ با گذشت افتتاحیه کل فاز آرخام سیتی رو با جون و دل متوجه میشدی!!!!
من خودم به شخصه زیاد حال نکردم شاید به این خاطر بود که دیدگاهم رزیدنت اویل 1 و 2 و 3 و resident evil : code veronica بودش کلن منظورم بازی های resident evil های قبل از شماره 4 بودش و یهو یه اکشن بکش برو جلو گزاشتن جلومون حتی کلی انتقاد هم شد که یه ساختار شکنی بزرگی رو انجام دادن و بازی از اون حالات معمایی به حالت اکشن سوم شخص شوتر در اومده بود.... به عنوان یه بازی اکشن بخوایم بهش نگاه کنیم بله یه عنوان خفن سال 2005 دادن بیرون که خیلیم عالی بودش ولی به عنوان ادامه دهنده سری اویل بخوایم بهش نگاه کنیم واقعا به نظرم نا امید کننده بود ...... الان خیلیا جبهه میگیرن راجب نظر من بزارید اینجوری بگم ما 2 تا عنوان ترسناک از قدیم داشتیم یکی سری اویل هستش یکی هم سری سایلنت هیل .....سری سایلنت هیل هنوز همون سبک سابق خودش رو نگه داشته و اخرین شمارشم که PT بود جلوی ساختش رو گرفتن انگار توی PT قرار بود اینم دست به ساختار شکنی بزنه چون دوربینش اول شخص بود توی بازیش ولی خب فعلا که نساختنش و تمامیه نسخه های قبلیس سایلنت هیل یاختارشون شبیهه همدیگست ولی توی اویل از شماره 4 به بعد واقعا اون اویلی که قبل این شماره بود رو نمیبینیم اویل 1 و 2 و 3 و به خاطر بیارید حتی نسخه code veronica و حتی سری out brack هرچند زیاد جالب نبودن و اون نسخه ای که توی کشتی بود اسمش یادم نیست ... بازی کلن شده بکش برو جلو ...دقت کنید یکم شبیهه evil within نمیمونه ...معما میخواد اویل 1 و 2 و 3 و علل خصوص ورونیکا ....شوتر میخواید اویل 4و 5 و 6 ...باز توی اویل 7 سیستم ترس رو هم اوردن اصلن یه نواوری دیگه توی اویل بوجود آوردن ولی باید ببینی اون ساختار های قدیم رو میتونی توش ببینی چون در غیر اینصورت میشه این بازی اویل 7 رو یه عنوان جدید با یه اسم جدید معرفی کرد نه به عنوان ادامه دهنده سری اویل .... البته این نظرات منه از برداشت من توی این همه سری بازی اویلی که اومد و بازی کردمش ...چیزی که ما توی بازیا دیدیم یه آغازی دارن یه دوره شکوفایی دارن و بلاخره یه پایانی به شخصه خود من البرت وسکر رو فکر کنم 4 5 باری کشتمش ..این طرف قصد مردن نداره ....اگه یه بازیو با پایانی عالی ببندنش تا سال های سال خاطره میشه مثل سریال تاج و تخت که با این همه طرفدار داره فصل اخرش میاد اونوقت سریال های دیگه ول کن قضیه نیستن و هی کشش میدن و از چشم میوفتن ....مطمئن باشید همین تاج و تخت هم با تموم شدنش تا سال های سال هیچ سریالی نتونه جلوشو بگیره ....چون نیومدن الکی کشش بدن داستانو و آب ببندن بهش تا پول در بیارن ...بنظرم اویل خیلی از چیزی که بوده دور شده یا بهتره اسم بازی رو دیگه اویل نزاریم یه اسم دیگه ای بزارن بدن بیرون یه عنوان جدید و ترسناک از capcom...فعلا سایلنت هیل به ساختار و اصولش پایبند بوده باید ببینیم در آینده اینم زیر پا میزاره ساختارشو یا نه
اگر منظور سکانس مبارزه ای باشه بله
اما اگر کلا منظور بهترین سکانس اغازین باشه هیچ سکانسی قابل مقایسه با سکانس اغازین Tlou نبوده نیست و نخواهد بود .
نظر شما خیلی قابل احترامه و تو اینکه افتتاحیه TLOU هم با کارگردانی بشدت حرفه ای و درام تأثیرگذار و زیبا ، قابلیت این رو داره که به راحتی گیمر رو تحت تأثیر قرار بده شکی نیست...
ولی به نظر من تو این ژانر این مدل افتتاحیه های درام خیلی متداول عه و افتتاحیه TLOU نسبت به بقیه چیز منحصر به فردی نداره که بگین بین تمام عناوین بهترینه!
طوری اگر فردی باشین که با عناوین این ژانر آشنایی داره ، ممکنه نسبت به اتفاقایی که میوفته سورپرایز نشه و براش تفاوت چندانی با بقیه نخواهد داشت!
بدون رزیدنت 4 و دوربینش خیلی بازیها نبودن الان
فقط یکی از بهترینای سری رزیدنت نیست
یکی از بهترینای تاریخه
حالا این حرف که اگه رزیدنت اویل 4 نمیومد دوربین خیلی بازیا اینجوری نمیشد اشتبته خوب یکی دیگه پیدا میشد این ایده رو ردیفش کنه ولی بحث زمانیشو اینا فرق میکرد ممکن بود 1 سال بعد این اتفاق بیوفته یا ده سال بعد
خب در نتیجه یه سری بازی هایی که الان هستن هم دیر تر میومدن دیگه