فروشگاه گیفت کارت
 
خرید گیفت کارت
Shadow of The Tomb Raider و Just Cause 4 فروشی ضعیف و پایین‌تر از حد انتظارات داشتند

Shadow of The Tomb Raider و Just Cause 4 فروشی ضعیف و پایین‌تر از حد انتظارات داشتند

شرکت Square Enix نتایج به‌دست آمده را طی جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران به اشتراک گذاشته و روز جاری بخشی از آن برای عموم منتشر شده است. 

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، قابل توجه‌ترین جنبه این نتایج، مشخص شدن عملکرد دو بازی Shadow of The Tomb Raider و Just Cause 4 تا پایان نیمه سوم سال مالی است که هر دوی آن‌ها فروشی ضعیف داشتند و Just Cause 4 پایین‌تر از حد انتظارات بود. در ادامه می‌توانید یکی از سوال‌ها و پاسخ آن‌ را مشاهده کنید:

"سوال: چرا Shadow of The Tomb Raider و Just Caue 4 شروعی ضعیف داشتند؟ اگر حجم فروش اولیه نسبت به چیزی که قبلا بوده کمتر شده و فروش‌های دیجیتالی در حال گسترش عمر بازی‌هاست، نیازی به تغییر زمان کارهای تبلیغاتی خود ندارید؟

پاسخ: ما فکر می‌کنیم که نتوانستیم تجربه‌ای به اندازه کافی خوب و جدید ارائه دهیم تا بازیکنان به جای خرید عناوین بزرگ رقیب در طول زمان، به سراغ بازی‌های ما بیایند. همچنین با اینکه تغییر رویه خریدهای فیزیکی به دیجیتالی امری درست و حقیقی است و بازی‌ها رقابت‌های زیادی با هم دارند، فروش‌های اولیه قطعا گزینه مهمی برای افزایش آگاهی کاربر است. به همین دلیل باید به مدت کمی قبل از عرضه، تا میزان خاصی تبلیغات کنیم."

در حالی که افزایش رقابت بین بازی‌های ویدیویی کاملا صحیح است، دیدن اینکه یک شرکت به‌راحتی در بیانیه خود اعلام می‌کند علت ضعف آن‌ها در فروش بخاطر عدم ارائه تجربه‌ای خوب بوده، می‌تواند جالب و امید بخش باشد.

با این حال، چنین چیزی باعث از بین رفتن یکی از مشکلات بزرگ یعنی انتظارات نمی‌شود. Square Enix میزان فروش Just Cause 4 را مشخص نکرد اما گفتند تا پایان نیمه سوم سال 2018، بازی Shadow of the Tomb Raider در بیشتر از 3 ماه توانست 4.12 میلیون را به‌طور کلی به فروش برساند. در حالی که این آمار پایین‌تر از حد انتظارات بودند، همیشه این سوال وجود دارد که دقیقا انتظارات تا چه حد بوده و آیا برای یک بازی بیش از حد هستند یا خیر. Tomb Raider 2013 در عرض یک ماه 3.8 میلیون نسخه فروش داشت ولی باز هم کمتر از حد انتظارات سازنده محسوب می‌شد.

Square Enix در طول جلسه اعلام کرد برنامه‌های بزرگی برای دوران تعطیلات دارند اما وارد جزئیات نشدند. هدف آن‌ها از این برنامه‌ها کسب درآمد 40 الی 50 میلیارد ین تا نیمه سوم سال 2020 است. وقتی از آن‌ها سوال پرسیده شد، هیچ بازی خاصی را معرفی نکردند ولی بخاطر زمان و معرفی‌های دو سال گذشته و همچنین موفقیت Spider-Man برای Sony، بازی Avengers عنوانی است که از این شرکت انتظار داریم.

نوشته شده در: 1 اسفند 1397
دسته: مطلب متفرقه
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • دانلود تریلر محتوای‌اضافه The Price of Survival عنوان Shadow of Tomb Raider
  • دانلود تریلر جدید Shadow of the Tomb Raider
  • Shadow of The Tomb Raider
 
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه، باید وارد شوید!
 

حیف این بازی بود که بعد از این همه سال و این همه خاطره که همه ازش داشتن با یه سه گانه ی متوسط اینجوری بشه
نسخه ی اول بازی خوب شروع شد میتونست اعتبار قبلی خودش رو برگردونه ولی نسخه ی دوم به بعد بازی که خودش الگوی انچارتد بود تبدیل به یک کپی از اون بازی شد
هرچه قدر انچارتد پیشرفت کرد تامب رایدر درجا زد
درسته داستان خوبی داشت ولی اون چیزی که باید باشه نبود
نسخه ی سوم که با سریع شدنه روند گیم پلی بازی از حالت رئال خارج شد و لارا مثل چی از درخت و صخره و کوه باچه سرعتی بالا میرفت
و بیشتر به یه قاتل بالفطره تبدیل شده بود تا یه مهاجم مقبره که به دنبال میراث پدره
حیف این بازی شد میتونست بهتر از اینا باشه
Square enix چه میدونه مهم نظر کارشناسان مایکروسافت فن هست که میگن توم ریدر موفق بوده
من خودم just cause3 رو با جون و دل پلی میدادم و منتظر just cause 4 بودم و هایپ داشتم ولی وقتی مشغول انجام دادن نسخه 4 شدم اصلا به شدت نامید شدم گرافیک فنی بازی در یک کلام شکست بود و افت محسوسی نسبت به نسخه 3 داشت مراحل بازی هم شلخته و ناجور بود چند ساعت دور خودم گشتم اخرم بازی رو پاک کردم و تموم در صورتی که من نسخه 3 رو بیش از 20 ساعت پلی داده بودم و هر لحظه از بازی لذت میبردم فروش کم نسخه 4 کاملا طبیعیه
چرا تام رایدر فروش ضعیفی داشت ؟
چون با کمال وقاهت، یک کُپی بی شرمانه از سری آنچارتد بود و سازندگانش اونقدر به خودشون مطمئن بودند که حتی شاهکاری چون بازی اسپایدرمن PS4 رو هم در حد اندازه های خودشون به عنوان یک رقیب، نمی‌دیدند...
فکر میکردند که با یک انجین بازیسازی نسل هفتی و کیفیت گرافیکی فوق العاده ضعیف توی سال 2018-2019 میتونن سر مردم رو شیره بمالند و بازی خودشون رو براساس یه شخصیت پرطرفدار (که البته، هم‌اکنون محبوبیتش به شدت از بین رفته) به مردم قالب کنند...
راستی، یکی از اصلی ترین دلایل دیگرش رو هم باید مربوط به همکاری بیشرمانه با مایکروسافت بر سر انحصاری کردن نسخه قبل دانست... همکاری که باعث ایجاد بزرگترین خیانت و تفرقه میان هواداران اصلی و IP تام رایدر شد...
سزای همنشینیِ خیانت بار هر ناشری با مایکروسافت، نتیجه ای بهتر از این نخواهد داشت...
___________________________
امیدوارم حداقل برای نسل آینده، تمامی ناشرهای دیگه از اتفاقات همکاری اسکوئرانیکس (انحصاری کردن تام رایدر)، پلاتینیوم گیمز (اسکیل بوند)، کپکام (نابودیِ کامل استودیو سازنده و IP دد رایزینگ) و EA (انحصاری کردن تایتان فال 1 و عدم استقبال از تایتان فال 2) با مایکروسافت درس گرفته باشند و دوباره بخاطر یه مشت پول ناچیز، آبروی چندین چند ساله خودشون رو نبرن...
#نظر_یک_فن_بوی_واقعی
#کمتر_فن_بوی_بازی_در_بیاریم
#فن_بوی_ها_به_بهشت_نمیروند

GOD OF JUMP @
داداش یه دنیا فرقه بین فن بوی و هیتر
شما تو این متن اثری از فن بازی میبینی؟؟ از بازی یا ناشر یا شرکت خاصی طرفداری شد؟ کاری به منطق یا بی منطقی نداریم
Haters_Gonna_Hate#
مشاهده 1 پاسخ دیگر