فروشگاه گیفت کارت
 
افسانه‌ی تراوین بازی موبایلی مامور زمان
خرید گیفت کارت بهترین سایت فروش گیفت کارت
نظرات منتقدان پس از تجربه چند ساعت از Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد

Sekiro: Shadows Die Twice

روز گذشته خبری منتشر شد که Activision قصد ندارد نسخه‌ای از Sekiro: Shadows Die Twice را برای منتقدان پیش از عرضه رسمی بازی ارسال کند و همین موضوع باعث می‌شود که نگران باشیم شاید دلیل کار آن‌ها به کیفیت بازی ربط داشته باشد اما ظاهرا این‌طور نیست.

به گزارش پردیس گیم، Activision دلیل عدم ارسال بازی برای منتقدان را مشخص نکرد اما هفته گذشته با برگزاری یک رویداد رسانه‌ای، به منتقدان اجازه تجربه چند ساعت از Sekiro: Shadows Die Twice را داد و آن‌ها هم نظرات خود در رابطه با این تجربه را به اشتراک گذاشتند.

در ادامه با نظرات برخی از آن‌ها همراه باشید:

Gamespot:

"جالب اینجاست که Sekiro برای خلق تجربه‌ای تازه، از ایده‌های مشابه چیزی که طرفداران با آن آشنا هستند استفاده می‌کند. حالا این ایده‌ها می‌توانند ترکیب موقعیت‌های کشتار مخفیانه (که برروی برخی باس‌ها هم کارساز است) با مبارزات خشن‌تر و سریع‌تر باشند یا فکر کردن به راه‌هایی برای استفاده از مرگ و اجتناب از آن! رویکرد متفاوت Sekiro با فرمول From Software رابطه جدید و جالبی با مرگ در بازی‌های ویدیویی برای بازیکنان خلق می‌کند و همان‌طور که طرفداران انتظار داشتند، به بی‌رحمی خود ادامه می‌دهد."

IGN:

"شاید Sekiro: Shadows Die Twice از DNA سری SoulsBorne را درون خود جا داده باشد اما اگر فقط یک چیز پس از تجربه 3 ساعته برای من روشن شده باشد، این است که Sekiro یک هیولای کاملا جدید و خودِ خودش است. صد البته که Sekiro یک بازی اکشن نقش‌آفرینی سخت و در عین حال لذت‌بخش با جهانی پراکنده و پر از تاریکی و رمز و راز در گوشه‌وکنار خود است، اما مکانیک‌های متفاوت Sekiro هستند که آن را از Soulsborne مجزا می‌سازند و همین مورد من را از همه بیشتر هیجان‌زده کرده است."

Polygon:

"Sekiro: Shadows Die Twice حس ساده‌تر و سر راست‌تری نسبت به سایر بازی‌های FromSoftware می‌دهد. هضم و درک داستان آن راحت‌ است و روایت یک قهرمان که به دنبال انتقام و محافظت از ارباب خود است را دنبال می‌کند. همچنین پیچیدگی‌های سفر در زمان هم در داستان وجود دارد. در یک نقطه از بازی، من در کنار یک مجسمه بودا عبادت کردم که Sekiro را به چند سال قبل برد و او به‌نظر از زمان و مکانش در دنیا گیچ و سردرگم شده بود. دشمنانی که من با آن‌ها جنگیدم موجودات وحشی و عجیب Dark Souls و Bloodborne نبودند، بلکه با سامورایی‌ها، راهبان‌، سربازان کوهی، یوکای، و غول‌ها مبارزه کردم اما با چیزهای غیر منتظره‌ای هم روبه‌رو می‌شوید، مثل انسان‌هایی عظیم‌الجثه که از ساختمان‌ها مواظبت می‌کنند یا یک مار بسیار بزرگ و خالص. طبق سنت‌های FromSoftware، شخصیت‌هایی هم در بازی هستند که می‌توانید با آن‌ها صحبت کنید که اشاراتی مرموز به دنیای این عنوان و عناصر ماوراء الطبیعی آن دارند."

DualShockers:

"با توجه به اینکه بازی‌های Fromsoftware به همان اندازه که لذت‌بخش هستند، باعث عصبانیت آدم هم می‌شوند، سعی داشتم از تجربه آن دوری کنم ولی اکنون پس از تجربه چند ساعته باید اعتراف کنم که Sekiro احتمالا به بالای لیست عناوینی که می‌خواهم در این فصل بهار به تجربه آن‌ها بپردازم اضافه شده است. نمی‌توان منکر آن شد که Sekiro چالش برانگیز است و من فقط تعداد کمی از مراحل را رفتم و قادر به شکست چند مورد از باس‌ها نبودم زیرا مدام من را شکست می‌دادند."

Sekiro: Shadows Die Twice در روز 22 مارس (2 فروردین) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

نوشته شده در: 17 اسفند 1397
دسته: مطلب متفرقه
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • دانلود تریلر Sekiro Shadows Die Twice
  • Sekiro: Shadows Die Twice
  • دانلود تریلر جدید Sekiro: Shadows Die Twice
 
گیم آموز
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه، باید وارد شوید!
 

خیلی متظرشم
نمیدونم چرا یاد تنچو میندازه منو
اونی که از دوال شاکرز بازی رو تست کرده
اگه از این سبک گیم پلی خوشش نمی اومده چه اجباری بوده دادن دست اون خب؟
"من فقط تعداد کمی از مراحل را رفتم و قادر به شکست چند مورد از باس‌ها نبودم زیرا مدام من را شکست می‌دادند."
بنده خدا خوب بلد هم نبوده بازی کنه
تنها ایراد سکیرو
ناشرش هست
هنوز درک نکردم چرا استاد بازیشو زیر دست اکتیویژن گذاشت
بعضی وقتا بزرگان حرکتایی میکنن
ک لایق سرزنش هستن
به خدا قسم ک اگه بازی فروشش اندازه ای ک اکتیویژن انتظار داره نشه که نمیشه ادامه ی این سری به طور قطع خاموش میشه
مگه اینکه استا استادی کرده باشه و قراردادی بسته باشه ک حق بازی دست خودش باشه
اکتیویژن این بلا رو سر بازی مثله بلور هم اورد
و اینکه نمرات بازی تا بعد عرضش منتر نمیشه نشون از دیدگاه بد اکتیویژنه
ک حساب کال افی رو بازی کرده
تا عرضه ی بازی هیچی نمیشه قضاوت کرد هرچند منتقدا از بازی بد نگفتن
حتی اگه نمره ی قابل توجهی هم به بازی ندن تجربه نشون داده خیلی نمیشه به حرف منتقدا توجه کرد
بخصوص اینکه با این کار اکتیویژن شاید بخوان کمی تو نمره دادن دست خشکی کنن
هرچقدر اکتیویژن غیر قابل اعتماده به همون اندازه میازاکی و شرکتش قابل احترام و اطمینان هستن
فرام سافتور که بازی بد نمیسازه و با این کاری نداریم فقط می ترسم این اکتیویژن نجس با اعمال زور و کاری که کرده(ارسال نکردن نسخه برای منتقدان)باعث ضربه به بازی بشه
بازم بگیم که این بازی امکان شکست ش وجود نداره یا ایمان آوردین؟