فروشگاه گیفت کارت
 
خرید گیفت کارت
Remedy: چند سال قبل بر روی Alan Wake 2 کار می‌کردیم اما نتیجه‌ای در بر نداشت، از این مسئله درس گرفتیم

Remedy: چند سال قبل بر روی Alan Wake 2 کار می‌کردیم اما نتیجه‌ای در بر نداشت، از این مسئله درس گرفتیم

به گزارش پردیس گیم، مدیر ارتباطات Remedy Games آقای توماس پوها در جریان رویداد PAX East مصاحبه‌ای را با وبسایت VG247 در مورد عناوین آینده این استودیو و احتمال ساخته شدن دنباله عنوان روانشناسی ترسناک Alan Wake داشته است. صحبت‌های توماس پوها در این رابطه را در ادامه بخوانید.

"چند سال قبل بر روی Alan Wake 2 کار می‌کردیم اما زحمات‌مان نتیجه‌ای در بر نداشت، بنابراین چیزی در ارتباط با این بازی وجود ندارد - حقیقت این است که حداقل تا چند سال آینده فرصت کار بر روی این بازی را نخواهیم داشت. ما مالک عنوان Alan Wake هستیم هر چند که مسئله فقط این نیست اما بله امتیاز این بازی در اختیار ما است."

Remedy: چند سال قبل بر روی Alan Wake 2 کار می‌کردیم اما نتیجه‌ای در بر نداشت، از این مسئله درس گرفتیم

Remedy: چند سال قبل بر روی Alan Wake 2 کار می‌کردیم اما نتیجه‌ای در بر نداشت، از این مسئله درس گرفتیم

جدیدترین پروژه Remedy یعنی Control اکنون در مراحل پایانی ساخت قرار دارد. Control یک شوتر ماورایی است که عوامل محیطی و فیزیکی در گیم پلی و سیستم مبارزه آن نقش ویژه‌ای ایفا می‌کنند.  توماس پوها سال گذشته اعلام کرد که وقت زیادی صرف شاخ و برگ دادن به داستان این بازی شده و بازیکنان برای فهم این داستان فراتر از مرزهای دنیای بازی را جست و جو خواهند کرد.

یک تیم در Remedy در حال حاضر بر روی عنوان Crossfire کار می‌کند. این بازی توسط استودیو کره‌ای Smilegate خلق شده و در آسیا به شدت پرطرفدار است. گذشته از این، Remedy یک تیم دیگر  به اسم "Vanguard" نیز در اختیار دارد که هم اکنون مراحل ابتدایی ساخت پروژه بزرگ بعدی استودیو را پیش می‌برد. به گفته پوها، تنها عواملی که Remedy را از ساخت Alan Wake 2 باز داشته زمان، پول، و منابع است.

"Remedy در طول پنج سال گذشته کارهای بسیاری انجام داده تا شرایطی را ایجاد کند که ما بتوانیم کنترل بیشتری بر پروژه‌های خود داشته باشیم. نام یک بازی، تا حد زیادی به این موضوع بستگی دارد و به ما، بعنوان یک شرکت، این فرصت را می‌دهد که پس از عرضه بازی نیز بتوانیم در مورد آن تصمیم‌گیری کنیم. بنابراین، تلاش همیشگی ما این است که یک فرنچایز خلق کنیم."

"ما زمان زیادی را صرف خلق یک دنیا و همه چیز آن می‌کنیم، کافی اینکار را تنها برای یک بازی انجام دهید تا متوجه شوید چه کار سنگین و بزرگی است. ما مخالفتی با دنباله‌سازی نداریم، بنابراین بی شک در آینده هم به Control خواهیم پرداخت. اما نسخه اول باید آنقدر خوب باشد که بتواند شرایط را برای ساخت قسمت‌های بعدی هموار کند، تمرکز فعلی ما بر روی همین مسئله است."

Remedy: چند سال قبل بر روی Alan Wake 2 کار می‌کردیم اما نتیجه‌ای در بر نداشت، از این مسئله درس گرفتیم

Remedy در مه 2017 به یک شرکت سهامی عام تبدیل شد تا بتواند هم زمان بر روی عناوین بیشتری کار کرده و امتیاز مالکیت بازی‌های خود را بدست آورد. سرنوشت این شرکت اکنون بیشتر از هر زمان دیگری در دستان خودش است.

پوها در پایان در این رابطه نیز گفت: "یعنی از این به بعد ما همیشه تصمیم درست را می‌گیریم؟ البته که نه، اما حداقل تصمیم‌ گیرنده خودمان هستیم و تمام سعیمان را می‌کنیم که بهترین تصمیم را بگیریم. امید ما این است. البته این امیدواری در مورد Alan Wake  هم وجود داشت و شرایط آنطور که باید پیش نرفت اما خوشبختانه از این مسئله درس  گرفتیم."

نوشته شده در: 15 فروردين 1398
دسته: مطلب متفرقه، Alan Wake
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • Alan Wake: American Nightmare
  • Alan Wake
  • دانلود موسیقی متن بازی Alan Wake (کامل ترین نسخه)
 
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه باید سه روز از ثبت نام شما گذشته باشد.
 

حیف این بازی به این قشنگی که دست یه استودیو وسواسه که کلی طول میده بازی ساختن رو و کلا فقط دنبال چیزای جدیده !!!!!!!!!!!!!!!! رمدی استودیو عالیه ها من همه بازیاش رو بازی کردم و همه عالی بودن و آلن ویک عالیه واقعا متفاوت بود ! آخه چرا ادامش رو نمیسازی :(

آلن ویک به شدت بازی خوبی بود و پتانسیل فوق العاده بالایی داره
صرفا تصمیم گیری های غلط برای زمان و شکل عرضه ی بازی زمینش زد.
خدا رو شکر که خودشون مالک عنوان آلن ویک هستن. و از کوانتوم بریک هم درس گرفتن که صرف بالا بردن دوز اکشن نمیشه موفقیت تجاری کسب کرد. کنترل به نظرم یه حالت بالانس داره بین اون فضا سازی های بی نظیر رمدی و اکشن سطح بالای کوانتوم بریک
بهترین کاری که رمدی میتونه بکنه اینه که بعد از کنترل در کنار بازی بعدیشون یواش یواش آلن ویک رو ریمیک کنن. مطمئنم که موفقیت تجاری هم براشون خواهد داشت و باعث میشه بتونن برن سر وقت قسمت بعدی
نمیدونم چرا رسما چیزی نمیگنن ولی از مصاحبه های هر دو شرکت به نظر میاد بازیش مالکیت مشترکه یعنی نه رمدی میتونه با یه ناشر دیگه بازی رو بسازه نه مایکروسافت میتونه بده یکی دیگه ریبوتش کنه یا نسخه دومش رو بسازه
سیر رمدی تو این سالها نزولی بوده Alan wake در برابر مکس پین عددی نبود کوانتوم در برابر الن ویک
Alan wake بهتر از مکس پینه بنظرم
alan wake شاهکاریه که از ذهن نمیره. به شدت امیدوارم قبل مرگم نسخه ی ۲ رو تجربه کنم
فک کنم به چشم خودشون نمیبینن ادامه ای در خور اسم آلن ویک بسازن
رمدی و بازیش ، سرمایه ای بودن که مایکروسافت قدرشون رو ندونست
حیف این بازی بود که به این وضعیت نامعلوم افتاده
واقعا حیف
با این تفاوت که ، حالا که جدا شده حداقل ابراز نارضایتی از سونی نداشت
به گروه خونی سیاست های مایکروسافت نمیخوره این بازی و استدیو. چون ای پی مال خودشونه به احتمال زیاد مولتی پلتفرم بشه در صورت ساختنش. اگه کنترل که یه بازی داستان محوره روی ps4 خوب بفروشه شاید این اتفاق بیوفته.
alan wake یکی از اون بازی هایی هستش که ادم هیچوقت فراموش نمیکنه