فروشگاه گیفت کارت
 
خرید گیفت کارت
با توجه به محتویات حذف‌شده از Bloodborne به نظر می‌رسد Master Willem در ابتدا قرار بوده یکی از باس‌های بازی باشد

با توجه به محتویات حذف‌شده از Bloodborne به نظر می‌رسد Master Willem در ابتدا قرار بوده یکی از باس‌های بازی باشد

Master Willem، استاد دانشگاه Byrgenwerth!

آن دسته از افرادی که Bloodborne را تجربه کرده‌اند، بدون شک رویارویی خود با Master Willem را آن هم در زیر نور ماه به یاد دارند. ملاقاتی که پیش از آن باید با یکی از اصلی‌ترین باس‌های داستانی Bloodborne یعنی Rom, the Vacuous Spider مبارزه کرد.

اگرچه به نظر می‌رسد از ابتدا قرار نبوده Master Willem چنین نقشی را Bloodborne ایفا کند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، به تازگی "لنس مک‌دونالد" یوتیوبر و مادساز معروفی که پیش از این نیز رازهایی را از بازی‌های From Software مخصوصا Bloodbone کشف کرده بود، در آخرین ویدئوی خود باری دیگر به سراغ Bloodborne رفته و رازهایی جدید از بازی را برملا کرده است.

در این ویدئوی جدید، "مک‌دونالد" نسخه‌ی آلفای Bloodborne را در جستجوی Fresh Liverهای جدید (آیتم‌هایی که قرار بوده پس از شکست هر باس به بازیکن داده شود ولی خود این آیتم‌ها نیز حذف شده‌اند) اجرا کرده و متوجه می‌شود که یکی از این Fresh Liverها متعلق به Master Willem است؛ البته این تنها مدرک موجود نیست چرا که در منوی دیباگ بازی نیز نام Master Willem در دسته‌بندی Team 23، که یک دسته‌بندی برای دشمنان در Bloodborne است، دیده می‌شود.

ولی در نهایت در بازی نهایی Master Willem در دسته‌بندی Team 26 یا NPCها قرار گرفته و بازیکنان نمی‌توانند با وی مبارزه کنند. هم‌چنین به نظر می‌رسد وی دیالوگ‌های بسیار بیشتری داشته که آن‌ها نیز از بازی حذف شده‌اند.

شما در زیر می‌توانید این ویدئوی منتشرشده توسط "لنس مک‌دونالد" در رابطه با این موضوع را تماشا نمایید.


دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

بازی Bloodborne هم‌اکنون به صورت انحصاری برروی کنسول PlayStation 4 در دسترس است.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته شده در: 12 شهريور 1398
دسته: خبر، Bloodborne
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • دانلود تریلر Bloodborne
  • Bloodborne
  • Bloodborne - هجده دقیقه اول
 
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه، باید وارد شوید!
 

کدوم کارگردان میتونه اینجوری کارکتر خلق کنه ؟؟.. استاد Willem با جثه ای بزرگ روی یک صندلی در حال تاب خوردن و اشاره به افقی دور دست که خوب میدونیم منظورش کجاست .. حضور ایشون به اینجا و یک کات سین کوتاه با دیالوگ هایی به یاد ماندنی ، خلاصه میشه.. با این حال تاثیری عمیق بر بازیکن میگذاره ، یعنی به بهترین نحو پوچی رو در این شخصیت بهمون نشون میده.. جوری که کلی محصول دیگه با کلی لحظه سینمایی و دیالوگ نمیتونن این گونه ظاهر بشن.. عجیبند این آثار میازاکی.‌
یک بلادبورن و دارک سولز برای کل صنعت گیم کافیه.. اگر صنعت گیم صرفا به همین ها هم خلاصه شه ، باز هم کلی حرف برای گفتن داره.. البته این هم فراموش نشه که برای قدر دانسته شدن چنین جواهرات نایابی در این صنعت و هنر ، گذر زمان هم لازمه‌. هنوز که هنوزه به اون چیزی که استحقاقش رو دارند نرسیدند.
و در نهایت چه زیبا هستند خاطراتی که سولزبورن بر جای میگذارند..‌
وقتی میبینم یه بازیو اینطوری میسازن وحشت میکنم، یعنی چی اول مدل اتک دادن و استایل باس و میسازن بعد ویژوال افکت و بهش اضافه میکنن، بنده خدا گناه داره دلم براش سوخت. فقط میتونست بالا ایین بپره. انگار خودشم میدونست هیچکاری از دستش برنمیاد، فکر کنین خدا هم مارو این جوری خلق میکرد.
دیدین یه دریچه وا کرد، زیر پاش خالی بود ولی تو نیفتاد!!! فکر کنم مثلث برمودا و جاهایی از فضا که گرانش 0 داره همینطوریه، خدا نمیخواسته اونجاهارو خلق کنه، و انسان با رفتن به فضا یه جورایی رفته تو باگ،
استغفر الله ربي واتوب اليه خدایا به تو پناه میبرم
اینا دفعه اولشون نیست که میگن فلان باس و حذف کردیم، 6 ماه پیشم گفته بودن یه سری دانجن و حذف کردن، 6ماه قبلشم یه بنده خدایی تو دانجنای رندوم بازی یه سری هیولا کشف کرده بود، که سازنده ها گفته بودن ما اینایی که تو پیدا کردیو از بازی اصلی حذف کردیم ولی یادمون رفت از فایل های بازی پاکش کنیم. خلاصه انقدر حذفیات این بازی زیاده که میگم ای کاش اونایی که حذف کرده بودنو منتشر میکرن اصلیارو که منتشر کردنو حذف میکردن. (خودمم نفهمیدم چی گفتم)
لعنت بهت بیاد چرا اینقدر این بازی خوبه :(
لعنتی انگاره واقعا خوابه
تنها نکته ی عجیب اینه که چطور این بازی گوتی نشد :/ واقعا در عجبم
موسیقی شاهکار
گیم پلی پرفکت
گرافیک پرفکت
دنیای بازی پرفکت
اخر این خون این بازی گردن منتقدای محترم رو میگیره

بازیای ژاپنی کلا تو جوایز غربی دیده نمیشن و مهم نیست بیخیال
همونطور که اسکار بیشتر فیلمای آمریکایی رو میبینه تا اروپایی
نمیدونم چرا ولی عاشق پرفکت گفتنت شدم
انگار یه جوری از ته دل گفتی
پرفگت به خودت
واقعا آدم شگفت زده میشه از دنیایی که میازاکی خلق کرده!!! این همه محتویات cut شده ازش اما جزئیات همچنان خارق العاده اس. بدون شک bloodborne می تونه یکی از برترین بازی های این نسل باشه و حیفه نسخه دومش ساخته نشه.(گرچه فکر کنم fromsoftware به ساخت ای پی های جدید بیشتر اعتقاد داشته باشه) فقط امیدوارم سونی نسل آینده با fromsoftware همکاری داشته باشه، هر چی بیشتر بهتر.
رویایی میشه اگه fs رو بخره و بشه فرست پارتی