فروشگاه گیفت کارت
 
خرید گیفت کارت فستیوال بازی و سرگرمی شرق کشور - مسابقات قهرمانی ورزش های الکترونیک
هیولا پلتفرم آنلاین عرضه بازی
تماشا کنید: ویدئویی از مقایسه جزئیاتی نظیر خون‌ریزی و فیزیک میان 2 بازی Gears 5 و Gears of War 2؛ برتری با GOW 2

تماشا کنید: ویدئویی از مقایسه جزئیاتی نظیر خون‌ریزی و فیزیک میان 2 بازی Gears 5 و Gears of War 2؛ برتری با GOW 2

در حالی که با پیشرفت تکنولوژی گرافیک بازی‌های روز به روز بهتر و چشم‌نوازتر می‌شود، به نظر می‌رسد فیزیک و واکنش‌های اشیا در دنیای بازی‌ها رو به عقب‌گرد است.

شاید بدانید و شاید هم نه،‌ ولی محاسبات فیزیکی و اعمال آن‌ها در بازی بسیار گران است و یکی از دلایلی که در اکثر بازی‌های شاهد افت این موضوع هستیم هزینه‌بر بودن آن است. شما نمی‌توانید پشت باکس‌آرت یا در تبلیغات بازی درباره چین چیزهایی صحبت کنید ولی پردازش بازی به صورت 4K از بحث‌هایی است که تقریبا همه دوست دارند و در سال‌های گذشته نیز بسیار مهم شده است.

ارجحیت‌دادن زیبایی‌های ظاهری به چیزهای دیگر مسیری است که صنعت بازی در پیش گرفته و نمی‌توان خیلی کسی را هم در این مورد مقصر دانست. سال گذشته توسط همین وبسایت VG247 مقاله‌ای منتشر شد که در آن اشاره شده بود تعلاملات فیزیکی به اندازه گذشته برای توسعه‌دهندگان حائز اهمیت نیستند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، اخیرا در یوتیوب ویدئویی منتشرشده که به مقایسه Gears of War 2 برروی Xbox 360 با Gears 5 برروی Xbox One پرداخته و همان‌طور که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید،‌ تفاوت‌ها در برخی بخش‌ها واضح هستند.

Gears of War 2 دارای محیط‌هایی با تخریب‌پذیری واقع‌گرایانه‌تر بوده که به شما اجازه نمی‌دهد برای مدتی طولانی در کاور بمانید؛ هم‌چنین شیشه‌های بازی پس از شلیک خردشده در حالی که در Gears 5 در صورت شلیک به شیشه‌ها تنها شاهد خرده‌ریزهایی بسیار کوچک خواهید بود و تنها برخی از موانع تخریب می‌شوند.

هم‌چنین در Gears of War 2 وزن و سنگینی موجودات، نحوه‌ای که دوربین به آن واکنش نشان می‌دهد و عکس‌العمل دشمنان به تیراندازی‌های شما تاحدودی طبیعی‌تر است. اما یکی از بخش‌هایی که در آن Gears 5 در قیاس با Gears of War 2 کم‌ترین جزئیات را دارد، خون‌ریزی است؛ در Gears 5 خون‌ها پس از چندین ثانیه از بین می‌روند در حالی که در Gears of War 2 شاهد خون‌ بیشتر و هم‌چنین ماندگاری بیشتر آن هستیم.

در زیر می‌توانید ویدئوی این مقایسه را مشاهده نمایید.


دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

بازی Gears 5 هم‌اکنون از امروز برروی پلتفرم‌های Xbox One و PC در دسترس است. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته شده در: 18 شهريور 1398
دسته: خبر
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • دانلود گیم پلی بازی Gears 5
  • Gears 5
  • دانلود تریلر بازی Gears 5
 
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه، باید وارد شوید!
 

چقدر گیرز 2 خفن بود!
باز این مقایسه های مسخره برای افزایش بازدید.
اخه gow2یه نسخس gow5یه نسخه جدید تر.گیم رو باید بازی کردی. ازش لذت برد.
تو سن ما گیم رو میزنیم که از دغدغه های زندگی رها بشیم .درواقع چند ساعت خودمون رو تو ادرنالین خالص بدون توجه به خیل عظیم مشکلات غرق کنیم. واسه همینه که میگم زمان قدیم خیلی بهتر بود
پپسی من گرافیکش چه قدر بود مگه ولی چنان شعف و شوری به ادم می داد اون پپسی گندهه که دنبالت می کرد یا بوفالو ها تو کویر که هیچ بازی ای نتونست دوباره منو به اون موقع ببره .حالا درگیر اینیم که که
،FPSبازی رو کدوم پلتفرم بالاتره. رو کدوم ثباتش بیشتره . مکانیسم شلیک کدوم نسخه بهتره و .....
وقتی وقت طلاییمون رو پای بازی میزاریم چی می خوایم؟اینو می خوایم که لذت ببریم و بازی غرقمون کنه اگر دیدید بازی شما رو غرق کرد و درگیر خودش کرد و فارق شدید از این مسائل حاشیه ای با لذت ادامش بدید اگرم دیدید درگیر حاشیه شدید خاموشش کنید و وقت طلاییتون رو پاش نزارید.
از یه ادم کوچیکی که ۱۷سال گیم زده گوش کنید گیم فقط برای لذتشه درگیر حاشیش نشید.
بازی کنید لذت ببرید
دوستان اینو کامنتو میدم چون بعضیا متاسفانه بحث فیزیک و گرافیک فنی رو یکی میدونن دو سایت گیمینگ بولت و دیجیتال فاندری تعریفاتشون درباره گرافیک فنی هست به شخصه خودم که تا حالا توی دیجیتال فاندری چیزی درباره فیزیک بازیا ندیدم یا اگه دیدم هم اینقدر کم بوده که یادم نیست اصلا بیاین این دوتا موضوع رو با هم اشتباه نگیریم قاعدتا وقتی جفت این موضوعات ارتباط مسقیم با سنگین شدن بازی دارن وقتی توی توان محدود بخوای یکی رو شدیدا قوی کنی از اون یکی باید بزنی و خوب این مساله باعث نمیشه حرفای دیجیتال فاندری بی اساس باشه
Gaming bolt سایت معتبر!
یورو گیمر df که چیزی نگفته گفته استاندارد جدید برای وان ایجاد کرده
اما بهترین بازی کل تاریخ!! همین نشون میده gamin bolt چه سایتی هست هر چند برای سایت ها ایرانی که در مهاجرتی تاریخی از vg247 به gb رفتن بهترین هست مخصوصا که عقایدشون فقط توسط چنین سایتی میتونه زنده بمونه
نمی خواستم کامنت تنش زا بزارم بعد مدت ها این کار کردم کافی برید ببینید جایگاه gb در متا چقدر
چقدر کامنت زیر پستاش هست
راستی یه نصیحت به دوستان فن این سایت دارم حالا که این همه از این سایت استفاده میکنید برید براش یه پیج wikipedia بزنید زشت بعد این همه مدت نداره
البته باید به gb گفت از mgs4 اسکی نرو
منظور GB از نظر فنی بود که بهترین بازی تمام دوران گفته
اینم بررسی کامل گیرز 5 توسط دیجیتالی فاندری که از نظر فنی شگفت زده شون کرده
https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2019-gears-5-tech-analysis
خودم فهمیدم چی میگی وگرنه اون تیکه mgs4 نمی ذاشتم که در مورد نقد خود بازی هست
df برای کنسول وان بر حسب قدرتش گفته
یه بازی ممکن بیاد و برای سویچ هم خیلی شگفت انگیز باشه
تازه همونم عجیب این ویدیو به وضوح نشون میده روی نسخه جدید نسبت به قبل کم کاری شده
بعد حرف از تاریخ بزنی چشم سفیدی محض هست و از فن بازی گذشته

فیزیک بازی چون با انیمیشن مرتبط هست و هم گیمپلی پل میان هر دو هست
قطعا انیمیشن ها جز گرافیک بازی محسوب میشند و درواقع چون با پلی گان ها در ارتباط هستند
از افکت های تصویری مهمترند
البته یه لیست جالبی از برخی سایت‌ها در ردیت و فروم ها رفته بود بالا از نمرات سایت‌های غیر معروف به انحصاری های دو کنسول که جای تامل داشت
بحث باز نمیکنم چون باعث تنش شدید میشه چند روز پیش تو گیمفا لینکش گذاشتن و دعوا شد
تو بدبختی امروز جایی برای فن بازی متاسفانه نیست
امیدوارم همه گیرز 5 بازی کنند چون جدا از هر بحثی یه اکشن بسیار سرگرم کننده هست و خشونت فانتزیش یکم از استرس افراد کم میکنه
موفق باشید
مشاهده 1 پاسخ دیگر
باور ککید که این جزئیات بسیار مهم هستند.....شاید حالا یعده بگن خب مگه چه اهمیتی داره حالا دیوارها تخریب نشن مگه اتفاقی میافته؟ واقعیت اینه که همین جزئیات و دیدن اونها هست که واقعا لذت بخش میشن و تجربه اثر رو دل انگیزتر میکنن......حتی شاید خیلی وقتها متوجه یه سری از این امکانات و قابلیتها در یک اثر نباشیم اما وقتی متوجه شون میشیم و میبینیم که چه جزئیات ریزی در بازی گنجانده شده حس احترام و علاقه مون به اثر و سازنده ها بیشتر میشه......امروز وجود چنین چیزهایی مثل یه امر عادی محسوب میشه که نبودن اونها بالث میشه فکر کنیم که سازنده های جدید یا کم کاری کردن یا کارنابلد بودن یا یه جورایی براشون مهم نبوده بخصوص که در نسخه های قدیمی تر تا بدینحد به چنین چیزایی توجه وجود داشت.......شخصا که افکت خون!!!!!! و هرچه طبیعی تر ترکیدن! و متلاشی شدن دشمنان برام خیلی مهمه.....منظورم واقعگرایانه تر و طبیعی تر بودن اونهاس......مثل وقتیکه در ولفنشتاین الدبلاد با شاتگان به پا و بدن و کله نازی ها شلیک میکگی.....نه تنها تکه تکه میشن بلکه چنان مکانیک طبیعی حرکتی دارن که واقعا احساس میکنی این اتفاق واقعیه.....وقتی که پا کنده و متلاشی میشه و به عقب پرت میشه و بدن رو به جلو میافته!!!!!!.......این جزئیات هستن که لذت اثر رو دوچندان میکنه.......جزئیات طبیعی......
بحث جزئیات و تخریب پذیری شد منم گفتم یادی بکنم از بازی Arkham knight و اون فیزیک بی نظیر بتموبیل!!
یعنی به هر آبجکتی میخورد خرابش میکرد حتی دیوار
واقعا گرافیک اون بازی اونم برای سال ۲۰۱۵ دیوانه کننده بود و همیشه برام جالبه چطور به اندازه کافی ازش یاد نمیشه تو بحث گرافیک
وقتی بحث سر فیزیک واقع گرایانه آناتومی بدن و تأثیر گلوله بر اون پیش بیاد فک نکنم هیچ موتوری بتونه افکت های این مبحث رو بهتر از تک خال راکستار یعنی RAGE Engine پیاده کنه!
اصلا از همون روز اولی که RAGE معرفی شد ، شوکیس راکستار همین مبحث بود و از همون روز ها خیلی رو این موضوع مانور میدادن تا اینکه رسیدیم به مکس پین ۳ و رسما شاهکار این انجین رو در اوج بلوغ به چشم مشاهده کردیم که تأثیر گلوله بر بدن به طرز دیوانه کننده ای طبیعی و لذتبخش بود.مطمئنم هیچ گیمری تلو تلو خوردن و درنهایت سرنگون شدن دشمن ها و پاشیدن خون از محل برخورد گلوله به در و دیوار تو مکس ۳ رو فراموش نمیکنه
البته اونم با وجود زیبایی و کم نقص بودن فقط یه ایراد داشت که عدم وجود افکت متلاشی شدن و قطع عضو بود که RAGE تو RDR2 اونم به طبیعی ترین شکل ممکن پیاده کرد و دیگه بلوغ خودش رو کامل کرد.
Fate zero@
دست رو دلم نذار که خونه استاد . به نظر من پورت افتضاح PC باعث شد که دستاورد های AK به اندازه ای که لیاقتش رو داشت دیده نشه . افکت بارون هم واقعا شاهکار کار شده بود. یکی از بازی هایی که حتما تجربه اش رو روی ONE X پیشنهاد میکنم AK عه.
هیچ بازیی بدون اشکال نمیشه. اما دوتا از سایتهای معتبر در زمینه بررسی فنی بازی ها مثل gamingbolt و digital foundery ببینیم چه تیترهایی برای برسی فنی گیرز 5 انتخاب کردن.

"GamingBolt : "gears 5 is arguably the best looking game of all time

" Digital Foundery: "A New Technological Standard For Xbox One

https://youtu.be/9BiQaRO2oco

https://youtu.be/qyh7jITnt8s

این هم لینک چندتا اسکرین شات که خودم از گیرز 5 گرفتم. امیدوارم لذت ببرید

https://t.me/gears5SS/4
https://t.me/gears5SS/8
https://t.me/gears5SS/10
https://t.me/gears5SS/21
https://t.me/gears5SS/25
https://t.me/gears5SS/31

Matin_Mafia مسئول موسیقی بازی‌ها 7 امتیاز 18 شهريور 98، 20:06

ببین گرافیک ظاهری بازی واقعا محشره. منم روی وان اکس بازی میکنم و محیط ها بسیار زیبا هستند منتها در باطن، گیرز ۵ چندان پر جزئیات نیست. کافیه با کنترل که اخیرا منتشر شده مقایسه کنی یا آنچارتد ۴ که چند سال پیش اومد! بازی عملا تخریب پذیری محیط نداره! فکر میکنم بخاطر همین مسائل تونستن چنین گرافیکی رو با فورکی و ۶۰ فریم ثابت ارائه بدن! D:

راستی چرا عکسارو توی سایت‌های آپلودر، آپلود نمیکنی؟ این تلگرام بدجور وابستگی ایجاد کرده ها! D:
منم گفتم که هیچ بازی بدون اشکال نیست. بازی از پایه برای سخت افزار xbox one ساخته شده که برای سخت افزارهای قوی تر مثله وان اکس و پی سی پورت میشن و فقط تنظیمات فنی مثله رزولوشن، فریم، AA، RTX و... بهتر میشه. خیلی کم پیش میاد یه بازی تو پلتفرم های مختلف ساختار متفاوتی از هم داشته باشه. باتوجه به اینکه بیس گیرز 5 براساس سخت افزار XBONE ONE ساخته شده عالی عمل کرده.

آپلود کردن عکس تو تلگرام آسونتره. رزلوشن اسکرین شاتها 4K هست آپلود کردنشون سخته. خوده تلگرام رزلوشن و حجم عکسها رو کاهش میده و بدون دردسر آپلود میشه. همه این عکسها رو اگه میخواستم آپلود کنم نزدیک 500 مگ میشد D:
مشاهده 1 پاسخ دیگر
GeoW2 شاهکار بود. واقعا هنوز هم داره میدرخشه
Gears 2 بهترین گیرز بود
به نظر با این مقایسه نمرات بهش بالا دادن کم کاری موج میزنه ( قضیه شلیک به اشیا کاملا نشون میده)
حالا که کیلیفی بی بیکار هست بیارنش رو نسخه ششم کار کنه
البته از حق نگذریم تنوع گیمپلی بهتر شده تو سری جدید
برای من و امثال من که بالا یک دهه رو پای GEOW گذروندن ، تجربه ی نسخه جدید بیشتر حکم (هرچه از دوست رسد ، نیکوست) رو داره! طوری که من به شخصه فقط چند دقیقه بعد از انتشار زودرس شروع کردم و بخش داستانی رو امروز تموم کردم و این بازی برام طبق انتظار لذتبخش بود و همون دستپخت همیشگی بود که برای من هیچوقت کهنه نمیشه و همیشه همون حسی رو که تقریبا ۱۲ سال پیش موقع تماشای اولین سکانس از این سری یعنی آزاد شدن مارکوس از زندان بود رو دارم.
ولی متأسفانه مشکل جای دیگست! انگار که تنها عامل کش دادن این سری راضی نگه داشتن طرفدارای سرسختی مثل من عه و دیگه خبری از اهداف بلند پروازانه ۳گانه اول نیست.
۳گانه اول از لحاظ فنی یه سری انقلابی بود و از لحاظ آماری در کنار ۳گانه اول GOW تنها ۳گانه های نسل هفتم و حتی تاریخ گیم بودن که متای زیر ۹۰ نداشتن! متای ۳گانه اول به ترتیب ۹۴ ، ۹۲ و ۹۱ بود! عظمت این رکورد وقتی مشخص میشه که متوجه بشین بزرگ ترین و انقلابی ترین ۳گانه های تاریخ گیم حداقل یه متای زیر ۹۰ داشتن . برای مثال ۳گانه Uncharted در نسل هفت به ترتیب متای ۸۸ ، ۹۶ و ۹۲ داشت یا ۳گانه ی Batman Arkham که به ترتیب متای ۹۱ ، ۹۶ و ۸۷ داشت. حتی میشه ۳گانه Witcher رو هم مثال زد که به ترتیب متای ۸۱ ، ۸۸ و ۹۳ داشت و دو متای زیر ۹۰ داشت.
تمام اینارو گفتم که حرف آخری که میخوام بزنم برای همه روشن باشه...
Gears 5 بازی خیلی خوبیه و برای من مثل همه ی قسمت های این سری لذتبخش بود ولی لیاقت ۳گانه اول GEOW خیلی بیشتر از این عنوانه! لیاقت اون ۳گانه دنباله ای بود که ابهت این سری رو حفظ کنه که هیچ بلکه جنبه های جدیدی رو هم بهش اضافه کنه . لیاقت اون ۳گانه دنباله ای مثل Uncharted 4 یا God Of War بود که اسم بزرگ و ابهت ۳گانه شون رو درخشان تر از قبل هم کردن و از این بابت باید خداوند رو هزاران مرتبه شکر کرد که سونی راهبرد مایکرو رو پیش نگرفت!
سری متالگیر رو فراموش کردی که هیچوقت زیر 93 نیومده نسخه های اصلیش
از این نظر بالاتر از همه ست
دوست عزیز من فقط ۳گانه هارو نام بردم . یعنی عناوینی که یا به کل ۳ قسمت بودن و یا یک خط داستانی پیوسته داشتن که به صورت ۳گانه کامل شد.
برای مثال GEOW ، GOW و Uncharted خط روایت اول شون با ۳گانه کامل شد و دنباله ها با وجود اینکه Sequel محسوب میشن ولی مسیر جداگانه ای نسبت به خط روایت ۳گانه اصلی دارن . Batman Arkham و Witcher هم که به کل به صورت ۳گانه منتشر شدن ! MGS جز هیچ کدوم از اینا محسوب نمیشه بلکه یه سری بلند به حساب میاد و جدا از این خیلی از قسمت ها پیش درآمد قسمت قبل هستن! وگرنه کسی منکر عملکرد فوق العاده و نمرات عالی این سری نمیشه.