فروشگاه گیفت کارت
 
خرید گیفت کارت هیولا پلتفرم آنلاین عرضه بازی
تماشا کنید: بررسی فنی بازی Death Stranding؛ بنچمارکی جدید برای نسل هشتم

تماشا کنید: بررسی فنی بازی Death Stranding؛ بنچمارکی جدید برای نسل هشتم

وقتی در رابطه با جلوه‌های بصری صحبت می‌شود، ظاهرا Death Stranding در صف بهترین‌ها می‌ایستد. تقریبا تمامی نقدهای بازی به این نکته اشاره داشتند که گرافیک این بازی بر روی PS4 بسیار چشم‌نواز و خیره‌کننده است.

حال به گزارش پردیس‌گیم، وبسایت Digital Foundry که بخاطر مقایسه‌ی عملکرد فنی بازی‌ها(گرافیک، نرخ فریم و...) بر روی پلتفرم‌های مختلف شناخته‌ می‌شود، با انتشار ویدئویی به بررسی عملکرد فنی بازی Death Stranding بر روی PS4 و PS4 Pro پرداخته است.

دیجیتال فاندری، Death Stranding را "بنچمارکی جدید برای کنسول‌های این نسل" خوانده است. با در نظر گرفتن اینکه برای ساخت جدیدترین ساخته‌ی کوجیما از ورژن جدید موتور Decima(موتوری که در ساخت بازی Horizon Zero Dawn) استفاده شده است، این موضوع خیلی غافلگیرکننده نیست.

در رابطه با نقاط قوت Death Stranding، توجه Digital Foundry به کیفیت بصری، جزئیات و انیمیشن‌های بازی جلب شده است. مدل‌های شخصیت‌ها نیز بسیار مورد تمجید قرار گرفته‌اند. در چشم‌ها، حرکات و نگاه‌های غیرعادی که بسیاری از عناوین امروزی از آن رنج می‌برند، دیده نمی‌شود. با وجود قابلیت HDR، رزولوشن 4K به صورت چک‌بورد و Draw Distance عظیم، به نظر می‌رسد که کنسول PS4 Pro تجربه‌ای فوق‌العاده را ارائه می‌دهد. نرخ فریم بر روی 30 فریم بر ثانیه قفل شده است، اما گاهی اوقات در برخی میان‌پرده‌های خاص، کمی افت فریم دیده می‌شود. شما می‌توانید ویدئوی منتشر شده توسط Digital Foundry را در قسمت پایین تماشا و یا دانلود نمایید. Death Stranding روز جمعه بر روی PS4 منتشر می‌شود و نسخه‌ی PC نیز اوایل تابستان 2020 در دسترس قرار می‌گیرد.

نکته: کیفیت‌های HD و Full HD به صورت دستی آپلود شده‌اند و هیچگونه افت کیفیتی در مقایسه با ویدئوی منتشر شده توسط Digital Foundry صورت نگرفته است.

دانلود با کیفیت Full HD - دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت SD 

تماشا به صورت تمام صفحه

نوشته شده در: 13 آبان 1398
دسته: مطلب متفرقه، Death Stranding
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • دانلود تریلر بازی Death Stranding
  • دانلود تریلر بازی Death Stranding
  • Deadly Stranding
 
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه، باید وارد شوید!
 

Death stranding می‌تونه یک بازی جذاب باشه
ای خدا گوست آف توشیما کی میاد
مشاهده 2 پاسخ دیگر
البته اون چیزی که از دث استرندینگ دیدم یه محیط ساده، روند آرام و بدون درگیری های شلوغ بوده برخلاف هورایزن که محیط شلوغ همراه با پوشش گیاهی و جنگلی فرآوان ، اکشنهای سریع و زیاد، تعداد دشمنان بالا و... داشته به همین دلیل طبیعی هست که دث استرندینگ در بعضی جنبه های بصری فراتر از هورایزن عمل کرده باشه.
البته یه چیزایی داخل ویدیو بهشون اشاره شده که یه مقدار فراتره
مثل اون جا که میگه تو برخورد با بی تی ها محیط به طور کامل به شکل داینامیک شروع به تغییر میکنه و بعد از تموم شدن مبارزه هم آثارش میمونه (غیر از ساختمونا رو زمین هم پر جنازه ماهی بود)
یا مثلا شکل رندر شدن بی تی ها وقتی به شکل داینامیک هر جای محیط ممکنه باشن با اون حجم از پارتیکل انجامش کار ساده ای نیست واقعا
و همه ی اینا روی سخت افزاری داره اجرا میشه که خیلی دیگه پیر به حساب میاد
...Captain@
اینکه طبیعت DS عه و به وضوح مشخصه که اون چیزی که قصد ارائه اش رو داشتن رو محقق کردن و به نظرمن تو این مورد قیاس اش با هورایزن کار درستی نیست.
همینکه DS تونست ۲ تا نقطه ضعف هورایزن که انیمیشن ها و TC بودن رو پوشش بده و تا حد زیادی بهبود ببخشه کافیه.
هورایزن هرچقدر از لحاظ بصری فتورئال و خیره کننده بود ، از لحاظ انیمیشن صورت و بدن (مخصوصا صورت که بشدت تو ذوق میزد) درسطح بالایی قرار نداشت ولی DS این نقطه ضعف رو کاملا پوشش داد و انیمیشن ها خیلی نرم و چشم نواز هستن.
راجب TC (انعکاس و تأثیر واقع گرایانه نور بر پوست که نقش اساسی تو فتورئال بودن پوست داره و اینجا فرصت برای توضیح کاملش ندارم و لطفا خودتون برید و حتما با ویدئو و تصویر راجبش اطلاعات کسب کنید تا متوجه تمام نکات بشید) هم انصافا نمیشه از هورایزن ایراد گرفت چون دستیابی بهش حتی برای متخصصای استودیو های بزرگ CGI تو جهان که تصاویر دیجیتالی رندر شده تولید میکنن هم مثل کابوس میمونه و حالا شما فرض کنید دستیابی بهش تو گیم چقدر سخته و تا به حال به جز ۲ تا انجین که RAGE (انجین انحصاری راکستار) و NDG Engine (انجین انحصاری ناتی داگ) باشن ، هیچ انجین دیگه ای موفق به دستیابی بهش نشده بود و تو همین ۲ تاهم این ویژگی به صورت محدود فقط برای صورت کاراکتر ها تو آخرین تولیدی هاشون که RDR2 و آنچارتد ۴ باشن پیاده شده ولی اینطور که من مطالعه کردم DS تو نسخه PRO تونسته تا حد بشدت محدودی اینو پیاده کنه که درهرحال پیشرفت چشمگیری نسبت به هورایزن به حساب میاد.
بازم میگم اینو که هورایزن یه قدم رو به جلو تو نسل هشت بود
با این توضیحاتی که من دیدم پروژه‌ی بعدی گوریلا از لحاظ فنی اصلا تو یه سطح جدا و جدیدی قرار میگیره
مرسی علی جان.تو دو سه پست قبلی این مورد رو میگفتم که چقدر گسترشش داده دسیما رو
خواهش میکنم احسان جان. خودمم سعی می کنم حتما بازی رو تجربه کنم