فروشگاه گیفت کارت
 
خرید گیفت کارت هیولا پلتفرم آنلاین عرضه بازی
نگاهی به نقدها و نمرات بازی Star Wars Jedi Fallen Order؛ عنوانی که انتظارش را می‌کشیدیم

از سال 2013 که EA حق امتیاز ساخت بازی‌های Star Wars را دریافت کرد، فقط 2 بازی Battlefront ساخته شدند که هردو دارای یک بخش داستانی کوتاه و صرفا اضافه بودند. اکنون استودیوی Respawn با ساخت Jedi: Fallen Order قصد ارائه یک تجربه تک‌نفره داستانی خوب و راضی کننده را دارد و زمان آن رسیده تا ببینیم توانسته به این هدف برسد یا نه.

در ادامه می‌توانید نگاهی به خلاصه برخی نقدها بیندازید. در صورت انتشار نمرات بیشتر و تغییر در میانگین نمرات، این پست به‌روزرسانی خواهد شد:

Gamers Heroes: 100/100

"Jedi: Fallen Order درست مثل کاری که Arkham Asylum با بازی‌های Batman کرد، معیار جدیدی برای عناوین Star Wars شده است. این بازی نه تنها یک عنوان عالی از Star Wars محسوب می‌شود، بلکه بهترین بازی سال است."

IGN: 90/100

"Star Wars Jedi: Fallen Order تمام زمان‌های از دست رفته‌ای که شاهد یک بازی تک‌نفره اکشن ماجراجویی و داستانی از این سری نبودیم را جبران می‌کند و بازگشت باشکوه Jedi است."

MMORPG.com: 90/100

"من به‌شدت از تجربه Star Wars Jedi: Fallen Order لذت بردم. مبارزات احساس بسیار خوبی دارند، هر چند که ممکن است تکراری شوند و گیم‌پلی شمشیر لیزری یکی از بهترین‌ها در یک بازی از Star Wars است. جنبه‌های زیادی از Jedi: Fallen Order را دوست داشتم و امیدوارم در آینده چیزهای بیشتری از Respawn ببینیم. فعلا فکر می‌کنم این همان بازی از Star Wars است که منتظرش بودیم."

Guardian: 80/100

"Jedi: Fallen Order در احیای مجدد یکی از ژانرهای بسیار دوست‌داشتنی Star Wars که دل‌مان برای آن تنگ شده بود، کار خود را به‌طور دقیق انجام می‌دهد. این بازی به سطح انتظارات می‌رسد اما سپس همانجا متوقف می‌شود و فراتر نمی‌رود چراکه مجموعه‌ای از شخصیت‌ها و ماجراجویی‌هایی دارد که به‌طور ویژه جذاب و تازه نیستند ولی این حس را می‌دهند که از آن کهکشان دور و خاص آمده‌اند."

GameSpot: 80/100

"درست است که Fallen Order برخی ویژگی‌ها را از سایر بازی‌های اکشن قرض گرفته، اما این اجزا در مبارزات، طراحی محیط و داستانی جالب دست به دست یکدیگر می‌دهند تا آنچه دنیای Star Wars را شایسته بارها بازگشت به خودش می‌کند را بسازند. حتی با وجود برخی مشکلات، Fallen Order نمایان‌گر یکی از رضایت بخش‌ترین عناوین Star Wars در سال‌های اخیر است."

Power Unlimited: 78/100

"با نگاهی به گیم‌پلی می‌فهمیم که Jedi: Fallen Order چندان هم اصیل و اوریجینال نیست اما به شما انگیزه لازم برای ادامه بازی کردن را می‌دهد و قطعا تا زمان عرضه Rise of Skywalker شما را مشغول نگه می‌دارد."

USgamer: 70/100

"Star Wars Jedi: Fallen Order به‌سختی خود را برای تبدیل شدن به بهترین بازی اکشن سال نزدیک می‌کند اما به دلیل مشکلاتی در ریتم داستانی و مشکلات فنی زیاد، کم می‌آورد. در هر حال، این اولین قدم برای ورود به جهانی بزرگ‌تر در فرانچایزی است که از زمان خریداری توسط EA با مشکلاتی دست‌وپنجه نرم می‌کند."

میانگین نمرات نسخه PS4 در متاکریتیک: 84 از 20 نقد

میانگین نمرات نسخه PC در متاکریتیک: 90 از 11 نقد

میانگین نمرات نسخه Xbox One در متاکریتیک: 85 از 10 نقد

نمرات بین پلتفرم‌های مختلف پراکنده هستند و شاید OpenCritic منبع بهتری برای متای این بازی باشد:


نوشته شده در: 25 آبان 1398
دسته: مطلب متفرقه
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • دانلود گیم پلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order
  • دانلود تریلر Star Wars Jedi: Fallen Order
  • دانلود تریلر حماسی Star Wars Jedi Fallen Order
 
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه، باید وارد شوید!
 

پردیس را خدا آزاد کرد
خوانندگان عزیز توجه فرمایید خوانندگان عزیز توجه فرمایید
ایننننتتترنتتتت آزاد شد
چقدر بدبختیم که باید وصل شدن نت رو تبریک بگیم
FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!
....just say it, cry out
من از خیر deat stranding گذشتم انگار همه ش طبل توخالی بود ، فک کنم بهتره اینو بخرم بازی خوبیه، در هر صورت ممنون که اطلاع رسانی کردین
خب با این نمرات یه سکیرو و یه کپکام موند برای vga
که من نظرم رو کپکام بدبخت هست چطور میشه دو نسخه عالی از مانستر هانتر و اویل 7 و ریمیک اویل 2 که کلا یه بازی نو بود با سناریو مشابه و Dmc5 sf5 بسازی و نگیری بالاخره لیاقت داره هرچند فرام سافتور هم تو این نسل فوق العاده بود اما انصافا کپکام چند سبک مختلف بازی ساخت
و بعد evil 6, dr4 خوب بود شده
چرا که نه!
وقتی یه بازی مکانیزم ومبارزات بازی های موفق رو با هم ترکیب کنه و به درستی توی خودش جا بده چرا نباید موفق بشه ، امیدوارم بازی از نظر فروش هم به موفقیت لازم برسه تا ea یکم مثل قبل توجه بهتری به بخش تکنفره بازی هاش داشته باشه و دست استودیوهای تحت نظرش رو برای ساخت بازی های داستان محور با کیفیت باز تر بگذاره ، (ما از بازی های ea کم خاطره نداریم)
در اولین فرصت حتما بازی رو تجربه میکنم ولی چیزی که بیشتر برام جالبه اینکه منتقد gamers heroes این بازی روی از لحاظ معیار و الگو با نسخه ی اول بازی بتمن مقایسه کرد !!؟
سری بتمن خودش الگویی برای بقیه ی بازی های هم سبک خودش شد ، این بازی چیزی جز تقلید از بازی های بزرگ دیگه نیست ( بماند که هنوز هیچی نشده بهترین بازی سال هم شد)
فکر کنم منظور gamers heroes از این حرف اینه که تا قبل از نسخه asylum بازیهای بتمن اصلا در حد اسمش نبودن و چیز جالب توجهی برای ارائه نداشتن تا اینکه نسخه asylum عرضه شد و همه چی عوض شد این نسخه از star wars هم همین کارو انجام داد
Crystal sky عزیز، خب اگر اینم منظورش باشه زر زده.
Kotor از بهترین بازی های تاریخ گیم هست که استار وارز هست و این بازی بهش نزدیک هم نشد
تبریک به همه پردیسی های عزیز بنزین 3هزار تومنی
بله دیگه مثل اینکه باید موتور هم بزاریم کنار پای پیاده بریم.
به به انصافا باعث خوشحالیم شد
ترکیب مبارزات سری سولز و پازل ها و دانجنهای زلدا مثل اینکه واقعا جواب داده امیدوارم همین روند رو برای اینده به کار بگیرن
بازی از نظر کیفیت بصری و داستان مورد تحسین قرار گرفته اما همونجور که انتظارش رو داشتم گیمپلی ارجینالی نداره و ترکیبی از چند بازی بزرگه. عنوانی هم که ارجینال نباشه اما تجربه لذت بخشی ارائه بده لایق متای 80 - 85 هستش. گیمپلی ارجینال و المان های تازه چیزیه که از بازی های میازاکی،نینتندو،راک استدی و کوجیما(قبل از دث استرندینگ)، ken levine انتظار میره، پروژه این افراد و استودیوهاس که همیشه منبع الهام سایرین بوده.
درسته که گیمپلیش رو ترکیب بازیای دیگه ساختن اما به نظر من که خیلی هم خوبه من خودم خیلی دوست دارم این چیزایی که این عنوان قرض گرفته رو توی بازیای بیشتری هم ببینم چون که واقعا لذت بخشن و خیلی هم تکراری نمیشن مگه هدف گیم غیر از لذت بردنه؟
مگه من گفتم بازی بدی هستش یا لذتبخش نیست؟ گفتم در بحث گیمپلی خلاقیت ندارهع. ارزشی که عنوانی مثل Sekiro یا Half Life یا سری arkham خلق کردن چنین بازی هایی نمی تونن به وجود بیارن، در کنار لذت بردن هدف چیزای خیلی مهمی مثل رساندن پیامی خاص به مخاطب،ارائه چیزی جدید و الگو شدن برای سایرین هم هستش، گیمپلی ای که هر بخش از اون برگرفته از یک بازی دیگه باشه برای خودش هویت نداره و زود فراموش میشه چون نمی تونه الگوی سایرین باشه اما تا وقتی صنعت گیم پابرجا باشه کسی half life و dark souls و bioshock رو فراموش نمی کنه. در مورد فیلم های سینمایی هم چنین موضوعی برقراره، هدف سرگرمی هستش اصولاََ اما این وسط پیام فیلم و رعایت استانداردهای فیلمسازی هم اهمیت داره. مثلا John Wick خیلی سرگرم کننده اس اما به طور حتم به سرعت فراموش میشه اما فیلمی مثل pulp fiction تا ابد توی ذهن مخاطب می مونه.
مشاهده 1 پاسخ دیگر