بازی اورجینال
فروشگاه گیفت کارت
 
خرید گیفت کارت فروشگاه نخل مارکت
در The Last of Us: Part II امکان از دست دادن تمام مبارزات و سکانس‌های اسکریپت شده وجود دارد

در The Last of Us: Part II امکان از دست دادن تمام مبارزات و سکانس‌های اسکریپت شده وجود دارد

استودیوی ناتی داگ بارها اعلام کرده که The Last of Us: Part II بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین بازی تاریخ آن‌هاست و بازتابی از این موضوع را در طراحی مراحل خواهیم دید. این عنوان همچنان تجربه‌ای خطی ارائه می‌دهد اما مثل Uncharted 4 و Lost Legacy دارای مناطق بزرگ‌تر و آزادتری خواهد بود که بازیکن امکان یافتن محتویات فرعی بیشتر و کاوش در محیط را می‌دهد.

در واقع به لطف سبک طراحی خاص The Last of Us: Part II این احتمال وجود دارد که یک بازیکن تمام مبارزات، سکانس‌های اسکریپت شده، لحظات داستانی و مواردی دیگر را از دست بدهد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، آنتونی نیومن، کارگردان دوم بازی، چنین چیزی را در صحبت‌های اخیر خود تایید کرد. او همچنین افزود به احتمال زیاد بازیکنان در بار اول تمام محتویات بازی را پیدا نمی‌کنند:

"در این بازی به حدی طراحی مراحل را باز و آزادانه انجام داده‌ایم که امکان آن وجود دارد شما تمام مبارزات، سکانس‌های اسکریپت شده و لحظات داستانی را از دست بدهید. احتمالا بخشی از بازیکنان هرگز یک‌سری محتویات و لحظات را نمی‌بینند اما سایر بازیکنان با دیدن این‌ها حس کشف کردن به آن‌ها دست می‌دهد و حس شادی و جادویی منحصر به‌فرد به آن‌ها القا می‌شود که با خود می‌گویند چنین چیزی را بخاطر اینکه به این بخش از منطقه آمدم و کاری که انجام دادم می‌بینم."

بازی The Last of Us: Part II در روز 30 خرداد برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.

نوشته شده در: 2 خرداد 1399
دسته: مطلب متفرقه، The Last of Us: Part II
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • دانلود گیم پلی بازی The Last of Us II
  • دانلود گیم‌پلی بازی The Last of Us Part 2
  • دانلود گیم پلی بازی The Last of Us Part 2
 
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه باید سه روز از ثبت نام شما گذشته باشد.
 

در THE LAST OF US: PART II امکان از دست دادن تمام مبارزات و سکانس‌های اسکریپت شده وجود دارد
عه چه جالب راس میگی چون اصلا قرار نیست بخریمش lmao
ایول به نکته جالبی اشاره کردی رفیق شاید منظورش همین بوده
خب حالا چه کاریه باریو دو بار بازی کن.

اول داستانیو روش تمرکز کن دوم با جزئیات بازی کن

اگه خیلی گرفتد باری چند مرتبه تموم کن
من یادمه گاد و انچارد هر کدوم 10 به بالا تموم کردم
@dante61
قرار نیست در روند اصلی داستان تغییری وارد بشه ، بعدم مدت هاست که معلوم شده بازی صرفا خطی نیست و بازتره و جزئیات بیشتری پیدا کرده و به حالت sandbox نزدیک شده
عزیز کاش بقیه نظراتم می‌خوندی بحث تموم شده دیشب، در مورد این مصاحبه بود، می دونم سعی کردن آزادتر کنن روند مراحل رو
حالا دوستان چون از داستان بازى راضى نيستن دارن كلا ناتى داگ رو مى كوبن !!

يعنى چه دروغ گويى ؟ ناتى داگ كى دروغ گفته ؟

يك بار متن مصاحبه رو لطفا درست بخونيد بعد بيايد بكوبيد ، قبلا هم اعلام كرده بودن اينطورى هست مثلا اون مبارزه فروشگاه تو تريلر گيم پلى E3 2018 گفتن اصلا ممكنه براى يكى اتفاق نيافته و طرف از يك مسير كاملا متفاوت پيشروى بكنه ....
ارزش تجربه بازى هم اين مورد خيلى بالا مى بره
دوست عزیز فکر کنم فقط نظر اول رو خوندی و ادامه بحث با آرمین و دوستان رو ندیدی، من در مورد مصاحبه نظر دادم بعدشم گفتم اگه نصف ادعایی که کرده درست باشه فوق‌العاده است چون همچین چیزی ندیدم در بازی های داستان محور... بعدشم دوستان گفتن منظور چیز دیگه ای بوده و...
دانته61
نه متاسفانه. من مقاله گیمینگ بولت رو نخوندم و نمیخونم چون حرفای آنتونی نیومن توی ویدیوی Inside Gameplay که 20 May منتشر شد گفته و ممکنه گیمینگ بولت هم منظور نیومن رو اشتباه فهمیده باشه. طبق اون ویدیو که ممکنه هنوز ندیده باشیش، نیومن میگه
There are actually entire story moments, entire combat encounters, like full scripted sequences that you may completely miss
کاملا مشخصه داره میگه لحظات داستانی، یا مبارزات و سکانس‌های اسکریپت شده‌ای وجود دارن که ممکنه کاملا از دستشون بدید و نبینیدشون. معنیش این نیست که هر چه هست و نیست رو ممکنه نبینید. یه سری چیزا رو میبینید تحت هر شرایطی. یه سری چیزا رو هم تا سرک نکشید نمیبینید. در ادامشم میگه نیومن. میگه با این که میدونستیم ممکنه همه بازیبازا همه چیز رو نبینن ولی اینجوری کردیم که یه سری لحظات رو باهاش مواجه میشید و یه سری چیزا رو کشف میکنید حس کنید به خاطر کاری بوده که شما کردید.
که حالا مترجم یا نویسنده مقاله گیمینگ بولت کلمه entire رو که دیده فکر کرده منظورش اینه تمام لحظات داستانی یا تمام مبارزات ممکنه دیده نشن. منظورش اینه سکانس کامل یا مبارزه‌ی کاملی هست مثلا توی فلان مرحله که ممکنه اصلا اتفاق نیوفته براتون و ازش رد نشید و برید به کاتسین اصلی مرحله بعد.
خب من نسخه اصلی مصاحبه رو هم خوندم دوستان و باید بگم که ترجمه نویسنده محترم واو به واو درسته و حتی تیتر هم عیناً همونه، و از همین تعجب می کنم که چطور همچين ادعایی کرده آقای نیومن! خیلی عجیبه! اگه حتی نصف ادعاش هم درست باشه فوق‌العاده است! من تا حالا همچین چیزی ندیدم در بازی های داستان محور، باورش خیلی سخته، البته باید دید چطوری پیاده شده واقعاً
منظورش این نیست که قسمتهای اساسی داستانیو از دست ممکنه بدی ( چون‌ چنین چیزی تو‌بازی داستان محور معنایی نداره و داستان برای خیلیا که اهل گشت و گذار نیستن ، بد میشه)
منظورش اینه که بازی قابل جستجوعه و با گشتن‌ممکنه یکسری اطلاعات جدید در مورد دنیای بازی بدست بیاری( مثل نسخه قبلی منتهی اینجا به‌همراه کات سین و‌گسترده تر)
یا ممکنه مثلا به جای‌خاصی بری‌و‌یکی از‌کرکتر‌های فرعی یه داستانی براش‌پیش بیاد و‌از گذشته ش با خبر بشی و شخصیت پردازیش در‌نهایت قویتر بشه
ولی مسلما چیزی نیست که یه پلیر عادی با از دست دادنش ضرر کنه‌ در داستان اصلی
منظورش این نیست گفته برای تموم کردن بازی دوبار باید انجامش بدی در اون حدم که تصور میکنی نیست
مشاهده 1 پاسخ دیگر
مقاله ای که نوشته بودم رو کامل بخونین این بخش هم به صورت کامل توضیح داده شده که بازی کاملا خطی نیست.
http://pardisgame.net/story-32362-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87%E2%80%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-The-Last-of-Us-Part-II.html
آرمین جان اون رو میدونم در مورد این خبر می‌گم که گفته تمام مبارزات و فلان...
تو بازی مسیری که برای ادامه داستان میری رو خودت انتخاب میکنی. برای مثال رودخانه رو تو با قایق رد میکنی من از پل شکسته عبور میکنم و این باعث میشه اتقاقات متفاوتی باتوجه به انتخاب های هر شخص بیوفته ...
چی!!!! ؟ آخه چطور ممکنه! بازی ذاتاً داستانی خطیه! من که باورم نمیشه این دیگه از اون حرفا بود، بهتر با دروغگویی کار رو بدتر نکنن
ترجمه تیتر و متن ایراد داره. قطعا به هر حال با پیشروی داخل بازی یه سری از کاتسین‌ها رو به شکل قطعی باید تماشا کنیم تا بازی پیش بره. آنتونی نیومن صرفا میگه یه سری از کاتسین‌ها و لحظات داستانی هستن که ممکنه نبینیم و از دستشون بدیم. خواستن یه حس آزادی طور بدن که به این فکر کنی اگر این جا مثلا نمیرفتی این اتفاق نمیوفتاد و تو بودی که اون لحظه رو خلق کردی. اینجا یه طوری گفتن انگار شما میتونی اسپیدران طور بدون دیدن هیچی بازی رو تموم کنی.
Postman
منم از همین تعجب کردم رفیق! جالبه گفته تمام مبارزات!
(البته من نسخه اصلی مصاحبه رو نخوندم عزیزان چون خیلی وقته دنبال نمی کنم اخبارش رو بر طبق این خبر می‌گم)
این ارزش تکرار پذیری بازی رو بالا میبره ، بسیار عالی