بازی اورجینال
فروشگاه گیفت کارت
 
خرید گیفت کارت فروشگاه نخل مارکت
شایعه: Forza Motorsport 8 دارای یک بخش داستانی سینمایی خواهد بود

فرضیه هایی در مورد Forza Motorsport 8 در سطح اینترنت منتشر شده است . . .

به گزارش پردیس‌گیم از عرضه Forza Motorsport 7 نزدیک به سه سال می‌گذرد. استودیوی Turn10 یک سال به تعطیلی رفت و حالا صحبت از بازگشت به پروژه بعدی Forza است. احتمالا اولین سرنخ خود را از این که آن‌ها چه جهتی را در پیش گرفته‌اند، به دست آورده‌ایم، ما هم‌اکنون می‌دانیم که آن‌ها تاکید زیادی بر روی شبیه‌سازی بیشتر Forza بعدی دارند اما قطعا این تمام موضوع نیست! جوزف روبینو (Joseph Rubino) که کارگردان بخش تصویربرداری در Rockstar بوده است و بر روی عنوان‌هایی مثل Max Payne 3 و GTA V و RDR2 کارکرده است و همچنین کارگردان سینمایی هنری AC Odyssey نیز بوده است، در سال ۲۰۱۸ برای کار در قسمت‌هایی که در عکس زیر اشاره شده است به Microsoft Studios پیوست.

فرضیه هایی در مورد Forza Motorsport 8 در سطح اینترنت منتشر شده است . . .

در این ماه او به استودیوی دیگر Microsoft یعنی Obsidian منتقل شد تا بر روی بازی نقش‌آفرینی بزرگ بعدی این استودیو کار کند.

اما در صفحه Vimeo او، آخرین ویدئو، او را نشان می‌دهد که به یک صحنه فیلم‌برداری Motion Capture اشاره می‌کند که در آن یک ماشین اسپرت در صحنه فیلمبرداری قرار گرفته است.

فرضیه هایی در مورد Forza Motorsport 8 در سطح اینترنت منتشر شده است . . .

در حالی که Forza Horizon به شکل فوق‌العاده ای در این نسل پیاده شد، به نظر می‌رسد Forza Motorsport که نسبت به نسل قبل کوچک‌تر شده است‌‌. به نظر می‌رسد که این یکی از راه‌هایی است که Turn10 امتحان می‌کند تا Forza Motorsport را به تکامل برساند. به شخصه این موضوع مرا نسبت به بازی جدید این سری هیجان‌زده می‌کند. خب قطعا شما کسی با این تجربه را برای بازنمایش ساده، تصاویر ماشین‌ها و چیزهای کوچک دیگر استخدام نمی‌کنید (البته که آن‌ها هم در غیر اینصورت این شغل را نمی‌پذیرند). در زمان ساخت FM7 و نسخه‌های قدیمی‌تر سری، آن‌ها هم ویژگی‌های بالا را داشتند اما کارگردان سینمایی در تیم سازنده وجود نداشت. او نقش خود در تیم سازنده را جزئی از تیم رهبری‌کننده داستان و روایت بازی عنوان کرده است، که نسخه‌های قبلی Forza Motorsport چنین چیزی را نداشتند. در ویدئوی موجود در Vimeo همان صحنه‌ای را که در آن ماشین وجود داشت را نشان می‌دهد که بازیگری در حال اجرا است. بخش داستانی ممکن است چیزی شبیه به بخش داستانی F1 یا چیزی فراتر از آن باشد. بازنمایش‌ها، مونتاژها، تریلرها و چیزهای دیگر همگی توسط Turn10 در بازی‌های قبلی سری انجام شده‌اند. آن‌ها بیشتر از ۲ سال است که در حال کار بر روی بازی هستند و قطعا این مدت فقط برای کار بر روی چیزهای ساده‌ی بالا استفاده نشده است. البته که نمی‌دانیم چرا این خبر حتی برای ما هم اینقدر هیجان‌انگیز است چرا که تعداد زیادی از بازی‌های سبک ورزشی در این نسل مثل FIFA و NBA و حتی بازی‌های مسابقه‌ای دیگری مانند F1 چنین چیزی داشته‌اند.

نظر شما چیست؟ به نظر شما وجود بخش داستانی در Forza Motorspot 8 شما را هیجان‌زده می‌کند؟

نوشته شده در: 2 خرداد 1399
دسته: مطلب متفرقه، Forza Motorsport 7
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • Forza Motorsport 7 – Demo
  • تریلر لایو اکشن دیدنی به مناسبت عرضه Forza Motorsport 7
 
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه باید سه روز از ثبت نام شما گذشته باشد.
 

اکانتم برگشت هووورااا
کسی اینجا اهل سیم ریسنیگ هست؟
من بازی می کردم هم گرن توریسمو هم فورزا، البته فورزا موتوراسپرت شبیه سازی مخلوط با آرکید
فقط مثل پی بک نشه، همینطوریشم خوبه نیازی به بخش داستانی نداره
هی سم اسکی
زیاد خودتو خسته نکن این سونی فنا همونان که کیلزون رو بهتر از هیلو و متروید پرایم معرفی میکننخیلی اوضاع عوض نشده ولی اگه سریز X موفق تز باشه مثل سال 2012 اکثرشون میشن همونایی که از نسل ششم ایکس باکس فن بودن و اصلا از بچگی با مسترچیف بزرگ شدن
نه والا شما توهم زدی درباره بنده فک میکنی یه پروفایل الی دارم یعنی بحث منطقی سرم نمیشه. هیلو همیشه بالاتر از کیلزون بوده و احتمالا اگر کیلزون دیگه ای ساخته بشه باید یه معجزه رخ بده که بتونه رو دست هیلو بلند بشه. من کیلزون 2 و 3 رو بازی کردم. از نظر داستانی که اوته صرفا شخصیت خود سو چنکو جذاب خلق شده. از نظر موسیقی هم مشخصا هیلو بالاتره ولی کار کیلزون هم توی موزیک خوب بود نسخه 2 و 3 رو دارم میگم. از نظر صداگذاری هم هیلو هم کیلزون 2 و 3 کیفیت کاریشون بالاست. از نظر گرافیک خب انصافا کیلزون چیزی کم نداره و هر دو از نظر گرافیکی قوی هستن. سر گیمپلی کاملا مشخصه که هیلو قویتره ولی کیلزون 2 و 3 پتانسیل رقابت باهاش رو داشتن کامل. سه سلیقه من کیلزون 2 و 3 بیشتر نزدیکه ولی بازم میگم مشخصا هیلو گیمپلی بهتری داره. صرفا بحث سلیقه شخصیه. بخش آنلاین هم که هیلو سالیان ساله تکلیفش مشخصه و کیلزون حرف خاصی واسه زدن جلوش نداشته.

اما میرسیم به شدوفال. که بنده از دقیقه اول بازی تا آخرش سرطان گرفتم و یک جنبه لذتبخش درباره این بازی واسه من وجود نداشت به جز گرافیکش. گان پلی، موزیک، داستان همه چیزش تو در و دیوار بود برای من. صرفا چون قرض گرفته بودمش تمومش کردم که تمومش کرده باشم. به نظرم همون متایی که گرفت هم زیادش بود.
جواب این کامنت و کامنت های پایینی
به طور کلی اکثر سونی فنا ینی 80 درصد به بالا همینطوری ان که من گفتم حالا ممکنه 2 تا استثنا پیدا بشه ولی شما هم پایین یه بهانه همون مدلی آوردی که چون روی جلد نوشتن فلانه پس ایراد به حساب نمیاداینا حتی به بازی مثل Fight Simulator هم گیر میدن برای این موضوع که اسمش شبیه سازه دیگه جه برسه به GT حالا هرچند که گیم پلی GT هم خیلی کم داشت
مایکروسافت نسل بعد با forza گرافیک فوق العاده ای رو نشون میده، حالا هی شما بگو کارش اسونه، ساخت بازی ریسینگ کاری نداره، اگر کاری نداشت الان سونی و هزار تا شرکت دیگه ریسینگ های متا زیر 80 نمیگرفتن...
مخالفت مسخره ی این افراد رو درک نمیکنم...
اصلا از کوبیدن سبک چی به این افراد میرسه؟
از سال 2017 فورزا موتور اسپورت نداشتیم یعنی 3 سال، یه شایعه بود که گفتن انقد بازی رو دقیق میخوان بسازن که فضای کثیف هم روی سرعت تاثیر گذار باشه!!!
شایدم گرم بودن لاستیک و هزار تا چیز دیگه اون هایی که F1 میبینن این هارو میدونن...
آره ساخت بازی ریسینگ از یه چیزی مثل اکشن ادونچر آسون تره
در آخر بگم همه چیز بستگی داره، اینجوری نیست که بیای بگی آره ساخت همه ی rpg ها و اکشن ادونچر ها سخت تر از یه بازی ریسینگ هست اصلا ایم رو از ذهنت بنداز بیرون...
آقا انصافا خداوکیلی گرن توریزمو اسپورت از نظر محتوا بود که ضربه خورد خود فورتزا 5 هم محتوای کمش بود که زمینش زد تا حدودی. این قضیه توی توریزمو با نبود بخش آفلاین زمان لانچ بدتر شد و گرنه محاله کسی گرن توریزمو اسپورت رو بازی کنه و بگه از نظر گیمپلی چیزی کم داره از فورتزا. در ضمن رویکرد پولی فونی واسه گرن توریزمو خیلی بیشتر سمت شبیه سازی دقیقه تا موتور اسپورت. موتور اسپورت 70 درصد شبیه سازه 30 درصد آرکید ولی گرن توریزمو 90 شبیه سازه 10 آرکید. همچین چیزی با هر چه پیشرفت تکنولوژی و هر چی دقیقتر شدن شبیه سازی گرن توریزمو باعث میشه از نظر فان بودن فاصله بگیره و قضیه چالش بشه و نتونه متای خوب بگیره. دیگه وقتی گرن توریزمو اسپورت رسما پشتیبانی FIA رو داره مشخصه تا چه حد بیشتر از این که دنبال یه تجربه آرکید باشه دنبال واقعگرایی هست و اینم تا زمانی که کسی بازیش نکنه متوجه نمیشه. من فورتزا موتور اسپورت 4 رو بازی کردم و به نظرم 10/10 بود.
گرن توریزمو 5 هم بازی کردم اون هم 10/10 بود. ولی از بُعد شبیه سازی گرن توریزمو 5 با اختلاف دقیقتر بود. این نکته منفی واسه موتور اسپورت 4 نیستا کلا دارم میگم. اصلا هدف موتور اسپورت این نیست که همچین راهی رو پیش بگیره.
تورو خدا من میگم سونی فنا تهش بازی های ضعیفشونم شاهکار میدونن میگین نه
پوست من قبل از فن بوی بازی این کامنت رو بخون
بازی GT Sport جدا از اینکه خیلی بیش از حد شبیه ساز و ریل شده بود و کلا جذابیت گیمینگش کم شده بود ولی جالبه بدونی خیلی چیزا از فورزا کم داشت بازی GT کلا 160 تا ماشین داره یعنی در حد بازی های نسل ششم الان همین فورزا موتواسپورت 7 خودش 700 تا ماشین داره بعد بخش آفلاینش عملا خالی بود یه چندتا مسابقه ساده و و تایم ریکوردینگ بود که عملا مود های نسل ششمی ان و حالا هیچ جذابیتی ندارن
جدا از nتا محدودیت بی دلیل و بچگانه که بازی که خودش خسته کننده هست رو خسته کننده تر میکنه
این مسابقات آنلاینش کلا چندتا بخش بود برای بخش اصلی آنلاینش که باید نیم ساعت صبر کنیم بعد بریم توی یه بازی جدا از لگ ها و... و باحال ترین قسمتش قسمت کاپ و چمپیونشیپ آنلاین بود که بخوای بازی کنی باید دو هفته صبر کنی ینی میزنی شروع بازی دوهفته بعد بازیت میاد
حالا همین قسمتای آنلاین بازی کلا بعد دوبار بازی کردن خسته کننده میشن راستی آیتم های پولی بازی هم اونقدر گرون بودن که اصلا کسی نمیخریدشون و n تا نکته دیگه
بازی متاش 75 بعد سونی فنا میگن شاهکاره و فقط چون تکنولوژیش خیلی جلوئه خیلی ریله و مردم و منتقدا نمی فهمن و حقش 100 بوده
یه سری آدمام مثل خودت پست من با پیچوندن حرفای قدیمی توی کلمه های قلمبه سعی میکنن یکم خودشون رو توجیه کنن ولی تهش فقط خودتون سونی فنا رو میتونین راضی کنین
مشاهده 4 پاسخ دیگر
خيلى ممنون از بعضى دوستان كه پشت سر من باز شروع به چرت و پرت گفتن كردن (:

بزارين منظورمو روشن بگم :

قطعا بازى سازى كار بشدت سختى هست حتى ساخت يه عنوان ايندى با كلى كارمند هم مى تونه بعضى مواقع سخت باشه ، من منظورم اصلا اين نيست عناوين ريسينگ مثل اب خوردن ساخته ميشن ، من دارم ميگم يه عنوان ريسينگ حتى اگه از نو هم ساخته ( همون از ٠ ) باز راحت تر هست تا ساخت يه يك بازى ديگه از صفر !!

البته نسبتا دوستان درست ميگن و واقا مقايسه درستى نيست چون تعداد كارمندا و كلى موارد ديگه مى تونه تاثير گذار باشه !! ولى الان پلى گراند فكر كنم شايعه شده در حال ساخت يه عنوان RPG هست ( دقيق يادم نيست ) الان اگه ازشون در اين مورد پرسيده بشه خب معلومه قطعا ميگن از نو ساختن يه عنوان ريسينگ سختره تا از صفر شروع كردن يه بازى تو همچين سبك هايى ....

من هم نگفتم سونى ريسينگ نسازه بره اكشن ادونچر بسازه ، گفتم سونى همچين حركت غير منطقى هم انجام نميده خب قطعا ما مى دونيم عناوين كلا ورزشى نمى تونى گوتى بشن ( يك مورد اونم خيلى سال پيش اتفاق افتاد كه اخرين بار هم قطعا خواهد بود ) و به جز چند بخش محدود كانديد و جوايز خاصى بدست نميارن ، كه حرف من هم كاملا درسته از لحاظ فروش هم شايد خوب بفروشن مثل همين GT ولى ايا فروششون به سبك هاى ديگه ميرسه ؟ ريسينگ كم طرفدار ترين سبك تو صنعت گيم هست مى تونين برين تمام امار ها رو ببينين و حرف من هم تاييد مى كنه ، همين پرديس گيم هم راجب پر فروش ترين و كم فروش ترين سبك ها يه ايتم ويدئويى ساخته ديدن اون هم كفايت مى كنه (:
"مثلا سونى بايد بودجشو بده براى ساخت همچين عناوينى وقتى مى تونه همون رو رو كلى عنوان بهتر و پرفروش تر خرج بكنه ؟" و "من هم نگفتم سونى ريسينگ نسازه بره اكشن ادونچر بسازه ، گفتم سونى همچين حركت غير منطقى هم انجام نميده" و "باشه فروش عناوين ريسينگ از بقيه سبك ها بالاتره ، خودت رو هى گول بزن !! "و" بازى هاى ريسينگ كه انچنان فيزيك و جهان خفنى ندارن "
عین جمله های خودته من حرف تو دهنت نذاشتم :))
ولی خب فقط خواستم در مورد فروش بازی های ریسینگ بگم
حرفت درسته این سبک در برابر RPG و... واقعا فروشش کمه کلا کمتر کسی میاد بگه سبک مورد علاقه م ریسینگ یا فایتینگه چون اینا بازیا اکثرا از نظر هسته خیلی شبیه همن
ولی یه چیزی اینکه سبک ریسینگ در مجموع کم فروشه ولی دلیل نمیشه بهش نیازی نباشه الان تقریبا هرکسی که کنسول میخره اکثرا یه بازی ریسینگ یا فایتنیگ رو میخرن برای همین هم هست که هر کنسول تقریبا یه ریسینگ و فایتینگه خیلی پرفروش داره مثلا توی سویچ ماریو کارت و اسمش براس توی ایکس باکس وان تکن 7 و فورزا و توی پی اس GT و استریت فایتر
یک سوال توی صندوق پیام خصوصیم زده یک پیام جدید ولی میرم داخلش هیچی نشون نمیده
ظاهرا یه بحث شدیدی درگرفته بین علما درباره این که ساختن بازی ریسینگ سخت هست یا نه. گفتم منم فتوا بدم. اولا از جنبه مطلق بخوایم بهش نگاه کنیم کلا ساختن تمام بازی‌ها سخته. شما یه دوز هم میخوای بسازی کار آسونی نیست.
ولی درجه بندی توش زیاده طبیعتا. از این نظر که ساختن یه بازی ریسینگ چقدر میتونه سخت باشه. خیلی بستگی به این داره که تا چقدر همه سیستم‌ها رو بخوای از صفر طراحی کنی یا نه. همه ماشینا رو از صفر طراحی کنی یا نه. در مورد فورتزا، فکر نمیکنم مثلا ساختن فورتزا موتوسر اسپورت 7 برای ترن 10 خیلی سخت بوده یا چالش داشته چون نگاهش که میکنی همون فورتزا 6 هست با پیست‌های جدید و ماشین‌های بیشتر واقعا با بهبود‌های خیلی نسبی و جزیی. بازم همینم ساختنش آسون نیست ولی نسبت به فورتزا موتور اسپورت 5 که مجبور بودن از 4 به 5 همه چیز رو از نو بسازن فرق داره اوضاع. گرن توریزمو اسپورت هم همینه. ساختن گرن توریزمو اسپورت خیلی سخت‌تر از فورتزا 7 بوده چون گرن توریزمو اسپورت از 0 ساخته شده ولی فورتزا 7 شماره 7 و 6 پشتش بودن. بین اسپورت و 5 که هر دو از پایه ساخته شدن حالا باید بررسی بشه هر کدوم چه مواردی رو میخواستن پیاده سازی کنن و بحثش طولانی میشه و خب به درد هم نمیخوره همچین مقایسه‌ای. ساختن هر دو خیلی سخت بوده.

اما درباره این که نسبت به بقیه سبک‌ها چقدر سخته، واقعا مقایسه‌ی مسخره‌ایه مگر این که مقایسه بین یه نسخه ای که مشتق شده از قبلی‌هاش باشه مثل موتور اسپورت 7 با یه بازی جدید. مثلا ساختن گیرز 5 خیلی سخت‌تر از فورتزا موتور اسپورت 7 بوده مشخصا. ولی فورتزا 5، نمیشه قطعی گفت. هزار تا مشکل پیش میاد وقتی داری یه چیزی رو از بیس و پایه میسازی. مثلا قطعا ساختن کوآنتوم بریک از فورتزا 6 سخت‌تر بوده. یا چمیدونم گاد آو وار 2018 از گیرز 5 ساختنش سخت‌تر بوده چون گیرز 5 خودش به پشتوانه گیرز 4 ساخته شده. در حالی که گاد از صفر ساخته شد. در کل این مقایسه‌ها مسخرست. رها کنید.
پست من
اصلا مسئله سختی آسونی نیست مسئله اینه که Exodus اول گفت بازی های ریسینگ اصلا فیزیک و جهان خوبی ندارن بعد گفت جای اینکه روی ریسینگ کار کنیم روی اکشن اونچر کار کنیم بهتره بعد آخرش گفت اصلا ریسینگ فروشی نداره
هر سه تا جمله اشتباه بید
موافقم با نظر شما
بحث درواقع از مسائل دیگه‌ای شروع شد و به اینجا رسید ولی همونطور که خودم هم طی کامنتام بارها این موضوع رو تکرار کردم که : «از لحاظ سختیِ ساختن بازی هم که کلا بحث دیگه‌ای مطرحه! هرکدوم سختی های خودشون رو دارن و اصلا نمیشه مقایسشون کرد!»
با این حال لازمه یه سری نکات رو هم در نظر بگیرید. شاید فورتزای ۵ از پایه تغییر کرده باشه اما نمیشه گفت مثلا فورتزای ۶ به تغییرات جزیی بسنده کرده. چون یه سری ویژگی ها هستن که برای اولین بار به بازی اضافه میشن و باز یعنی همونا از صفر ساخته شدن مثل تغییرات آب و هوا که به فورتزا ۶ اضافه شد و افزایش تعداد ماشین ها و پیست ها در هر نسخه که همونطور که گفتم فورتزای ۷ بیش از ۷۰۰ و فورتزای ۶، ۴۵۰ ماشین و فورتزای ۵ فکر کنم ۲۰۰ ماشین رو دارن که نشون میده ماشینای زیادی از صفر طراحی میشن برای هر نسخه به علاوه‌ی پیست ها و ویژگی های دیگه. پس ادامه‌ی ساخت یه عنوان رو نمیشه با این دید سمتش رفت که همیشه از بازی‌ای که جدید ساخته میشه ساخت آسون تری داشته باشه. شاید آسون تر باشه و شاید نباشه و این بستگی به تغییرات هر نسخه با نسخه‌ی قبلیش داره.
و همونطور که گفتم کلا این مقایسه رو ابدا نمیشه انجام داد چون سختی های ساخت هر بازی با بازی دیگه متفاوت هست و قابل مقایسه نیستن و نه میشه گفت ساخت ریسینگ سخت تره و نه آسون تر
من که توش توهین و اسپم نمی بینم
ولی علی پاور که سونی فن بود که...
من تقریبا مطمئنم این همون گلدبرگ 68 تو گیمفا هست. لحنش و کلمه بندی و جمله بندی و همه چیزش همونه.
مشاهده 1 پاسخ دیگر
شاید اون هم شاید ریسینگ کم طرفدار باشه ولی فورزا طرفدار داره فروش هورایزن و ماه ها داخل جدول بودن فورزا هورایرن این رو ثابت میکنه پس بیخودی تلاش نکنید
باشه فروش عناوين ريسينگ از بقيه سبك ها بالاتره ، خودت رو هى گول بزن !!

كلا بحث با شما مايكرو فن ها بيهوده هست چيزى براى دفاع و بحث ندارين مياين رتبه برند ها و غيره رو به رخ ميكشين XDD

من دارم با منبع ميگم امار فروش عناوين ريسينگ كم هست شماها مياين در جواب چرت و پرت ميگين ....
باشه من دارم چرت و پرت میگم همون گرن توریسمو نصفه و نیمه هم پرفروش ترین ip سونی هست
تلاشت ستودنی هست
مشاهده 1 پاسخ دیگر