فروشگاه گیفت کارت
 
خرید گیفت کارت
گزارش: بازی Crash Bandicoot 4 تا 3 برابر بزرگ‌تر از سه‌گانه اصلی است

شرکت Activision اوایل هفته پیش از بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time رونمایی کرد و اگرچه بسیاری از طرفداران منتظر تجربه دوباره این بازی با شخصیت محبوب‌شان هستند، اما خیلی از آن‌ها هم قیمت 60 دلاری این بازی را زیر سوال بردند. در هر حال Crash Bandicoot N. Sane Trilogy یک بسته شامل 3 بازی به قیمت 40 دلار بود، پس Activision چطور می‌خواهد قیمت 60 دلاری برای فقط یک بازی را توجیح کند؟ به‌نظر می‌رسد Crash Bandicoot 4 از جمع سه‌گانه اصلی با هم بزرگ‌تر است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، با توجه به یکی از تبلیغ‌های فروشگاه GameStop که کاربری در توئیتر به‌نام Broski تصویر آن را منتشر کرد، بازی Crash Bandicoot 4 بیش از 100 مرحله دارد.


بازی اول Crash Bandicoot دارای 26 مرحله، بازی دوم 27 مرحله و بازی سوم هم 32 مرحله داشت که یعنی آن‌ها جمعا 85 مرحله بودند؛ البته ما نمی‌دانیم مدت زمان هر مرحله Crash Bandicoot 4 چقدر است، اما براساس این اعداد می‌توان نتیجه گرفت که با یک بازی کاملا AAA طرف هستیم. 

بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time در روز 2 اکتبر (11 مهر) برای دستگاه‌های PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

نوشته شده در: 8 تير 1399
دسته: خبر
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • دانلود موسیقی متن بازی Crashday
 
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه باید سه روز از ثبت نام شما گذشته باشد.
 

کرش فقط ماشینی....البته خدایی 3گانه هم خیلی شاخ بود.
ساخته نسخه جدید بی احترامی به بازیه بنظرم.. اکتیه پوللل پرست ول کنه کرشم نیست.
خداکنه مثه کود هرسال عرضه نکنه :دی
امیدوارم بازی بسازن که خاطره هامونو خراب نکنن باهاش و مثل cod شیردوشی نکنه باهاش اکتی
ezio
پلتفرمر طوری نیست که توش back tracking داشته باشه
از جمله ویژگی های‌مترویدوانیا هم همینه
گم شدن ، پیدا کردن راه جدید ، پیشروی و...
حالا یه مترویدوانیا ممکنه پلتفرمینگ هم بذاره ولی تمرکز اصلیش جستجو برای باز کردن راه و سیستم مبارزه ست
یه حس گم شدن و سردرگمی تو مترویدوانیا ها هست که تو پلتفرمر ها نیست
درحالیکه یه پلتفرمر خالص مثل دانکی کنگ یا ماریو کمتر به این موارد می پردازه
hollow knight بیشتر با اوری مقایسه میشه تا ماریو
کلا کنترل یه پلتفرمر باید بی نهایت دقیق باشه
برای همین مثلا بری نقد یه ماریو رو بخونی در خیلی از موارد مینویسه : tight controls
چرا؟ چون کنترل بازی باید اونقدر خوب باشه که پرش اشتباه گیمر نداشته باشه و input lag کم باشه
وگرنه پلتفرمر خوبی نیست
تو مترویدوانیا ها (متاسفانه) کنترل اونقدر دقیق نیست چون تمرکز اونقدر رو پلتفرمینگ نیست
الان دارک سولز هم‌توش پلتفرمینگ داره ولی خب کنترلش افتضاحه و بسیار محدود به کار رفته
tnx
پس مترویدوینیا بیش تر مبارزه و کاوش و حل پازل هست
و پلتفرمر چالش در اجرای درست پریدن از این سکو به آون یکی
به گرد پای ماریو نمیرسه
اخه اکتیویژنم بازی بساز‌نیست ریمیک‌خوب‌میسازه. پلتفرمر یه طراحی level خیلی خاصی می طلبه هرکسی مال ساختنش نیست
rayman legends معرکه بود رقیب غیر نینتندویی خوبی برای ماریو هست
البته بگم من اتفاقا میخوام یه پلتفرمر دو بعدی بیاد بزنه تو پوز ماریو
ماریو های سری new super Mario bros اخیر خیلی تکراری شدن ( برخلاف ادیسه و world و گلکسی که فوق شاهکارن )
باید نینتندو یه فکری به حال ماریوی دو بعدی بکنه
اتفاقا منم میخواستم همینو بگم الان اسم بازی New هست ولی اصلا جدید نیست بازی سال 2006 واقعا نو و توپ بود توی Wii و DS ولی الان عملا همش همون نسخه رو میدن با کمترین تغیر ممکن حتی از نظر گرافیک فقط رزولیشن فرق داره و در برابر دانکی کنگ و حتی سوپر ماریو ثری دی لند هم از نظر گرافیک کم داره.. گیم پلی هم که بماند
همون کلا نسازنش بهتره و روی MARIO MAKER کار کنن
***.
لنتی فریادت فقط همون جمله رجیه :)
مشاهده 5 پاسخ دیگر