فروشگاه گیفت کارت
 
خرید گیفت کارت مای گیفت ارزان ترین گیفت کارت ها
هیولا پلتفرم آنلاین عرضه بازی خرید گیفت کارت
بازبینی به روز شده dead space(فضای مرده )

بازبینی به روز شده dead space(فضای مرده )
–ما به EA  رفتیم و روز سختی را با بازی ترسناکی از Ea  پشت سر گذاشتیم.
شما در این بازی وارد یک فضای ناخرسند lsdaac Clarke می شوید ، عضوی از گروه نجات فضای مرده ، Clarke خودش را نیازمند کمک سریعتر از corporal Dwarne hichs می بیند ، یک مرد بازنده ! ... بازی به صورت داخلی در EA طراحی می شود و هیجان زیادی از همان نگاه اول در چند ماه قبل به ما وارد کرد. در نهایت ما موفق به آزمایش ورژن ایکس باکس 360 شدیم تا ببینیم تا چه حد این پیش نمایش که دیدیم در خورتوجه بوده است.
بازی به راحتی وارد داستان شد. اگرطرفدار بازی های علمی تخیلی هستید، داستان فضای مرده برای شما آشنا خواهد بود. مثل شروع خیلی از داستان های علمی تخیلی ، یک گروه می روند تا یک کشتی را بررسی کنند ( در اینجا uss lshimura) که تماس با آن از بین رفته است. و همانند همان بازی هایی که شما با آن آشنا هستید همه چیز برای این تیم خیلی بد پیش می رود. درحقیقت کشتی شما با پایان زودرسی در بازی مواجه می شود. و در فضای مرده ، lsaac   بر روی کشتی می باشد.... که همه چیز را شخصی می کند.

 
هدف اصلی پیدا کردن این شخص و بیرون رفتن از آنجا با همراهانتان می باشد. البته از آنجا که می دانید بازی آسان نخواهد بود، چیزهای مرموزی نیز وجود دارند که باید پرده از آنها برداشت به خصوصی اینکه چه بلایی سر 1000 خدمه کشتی آمده است. برای اضافه کردن حالت اورژانسی ، lshimvra به تعمیراتی نیز نیاز دارد. البته این با این حقیقت پیچیده می شود که جانورانی نیز وجود دارند که برسر راهتان قرار می گیرند.
چه بلایی سر همه آمده ! ما نمی خواهیم طرح را خراب کنیم اما می گوییم : در آخر clark در می یابد که خیلی از تهدیدهای مرگ آوری که پیدا می کند چیزی است که از خدمه ی کشتی به جا مانده است. بلایی که سر آنها آمده چیزی است که شما باید با اکتشاف کشتی ان را در یابید. روش بازی فضای مرده برای بازیکنان اکشن های سوم شخص آشنا می باشد. شما می گردید ، اکتشاف می کنید ، معماها را حل می کنید و به طور استراتژیک موجوداتی که بر سر راهتان سبز می شوند را از بین می برید.  دشمنان شما تنها با شلیک به سرشان از بین نخواهند رفت. شما باید اعضای مهم مثل دست و پا را قبل از کشتن بکنید. شما گزینه های زیادی برای  انجام این کار دارید وقتی بازی را اکتشاف می کنید و اسلحه های جدیدی می خرید و در آینده ، مغازه های ماشینی هستند که به شما جنس می فروشند. شما باید با یک چاقو ساده بازی را شروع کنید اما چیزهای زیادی را در صورت داشتن پول به دست می آورید. همچنین می توانید لباس خود را عوض کنید.

 
علاوه بر کالاهایی نظیر اسلحه ها و لباس ، دستگاههایی نیز به شما سلامتی و مهمات نیز ارائه می دهند. شما می توانید نوع آیتم های موجود در ماشین را با پیدا کردن برد آیتم های جدید اضافه کنید. شما پول و مهمات بیشتری را با اکتشاف دقیق تر به دست می آورید. اما یکی از مهمترین آیتم ها گره های به خصوصی می باشند که می توانید در محیط های کاری که در کشتی هست از آن استفاده کنید. شما می توانید از آنجا برای قوی کردن ویژگی های به خصوصی در لباس یا اسلحه استفاده کنید. این برای ادامه حیات ضروری است.
همانطور که همه این چیزها استاندارد به نظر می رسند، فضای مرده دارای یک پیچیدگی از نوع Bioshock می باشد البته به خاطر اضافه شدن قدرت های به خصوصی که می توانید به دست بیاورید مثل آهسته کردن زمان و حرکت اشیا و... در کل این ها در حل معماها به درد می خورند. عناصر دیگر فضا و جاذبه صفر می باشند که شما را وارد ان نواحی می کند که قبل از اینکه لباس شما از هوا خالی شود می فهمید چگونه از اتاق گذر کنید. اگرچه این دیوانگی به نظر می رسد اما چیزی که ما بازی کردیم خیلی خوب بود. تنوع زیادی وجود دارد و عناصر داستان ، جذابیت را حفظ می کنند.

 
کنترل فضای مرده به خوبی کار می کند اگرچه ما مشکلاتی در عادت کردن به دوربین داریم که به اصلاح نیاز دارد و باید با دکمه سمت راست آن را نگاه داشت. غیر از این دویدن ، تیراندازی و استفاده از توانایی های به خصوص اغلب خوب کار می کند. کنترل ها برای ایکس با کس 360 به خوبی تعیین مکان شده اند.
تصاویر بازی ما را با نورپردازی و سطح بالای جزئیات تحت تاثیر قرار می دهند. سینماتیک بازی با استفاده از موتور بازی تصاویر تأثیر گذاری را ایجاد می کند و زاویه و اندازه ی خوبی از shemura نشان می دهد. کشتی بزرگ مکان ترسناکی است پر از تصاویر آزار دهنده. اگر شما تصاویر کریهی که در سالن راه می روند را کنار بگذارید ، خودکشی از یک اوج تکنولوژی به یک دخمه ی آزار دهنده تبدیل می شود که در آن تنها نخواهید بود. شما ، خون ، و علائم زیادی از اتفاقات بدی که اتفاق افتاده را می بینید. برای اضافه کردن وحشت ، می توانید تا درجات مختلفی با اجساد تعامل داشته باشید. مثل جعبه های لگدکوبی شده. در مورد موجوداتی که شما می بینید از یک سری چیزی زشت تا چیزهایی که خدا می داند چه می باشند تنوع دارند. بعضی از آنها شبیه موجودات بازی The thing اثر John carpen می باشند. خوشبختانه این جانوران به خوبی می میرند، از نظر عملکردی قسمتی از بازی که در حال آماده سازی که ما بازی کردیم روی ایکس باکس 360 به خوبی کار می کنند.
صدای این بازی بسیار در بازی اثر گذار است. به نظر نقش حیاتی در بازی  صدای وحشت بر انگیز ان است. صداها به هم خیلی خوب می آیند و بسیار اثرگذار هستند. برای مثال شما صدای پاهای قژقژ کننده ای را وقتی در کشتی را ه می روید می شنوید. صدای اسلحه ها کاملا ً به خوبی شنیده می شوند. اما این ها جزئیات کمی از چیزی هستند که بسیار شیوا می باشند مثل انحراف که اتفاق می افتد وقتی درجاذبه صفر به دنبال امورتان هستید ترکیب همه ی این فاکتور ها تجربه ی خیلی عالی را به همراه گرافیک ایجاد می کند. صدایی که ما شنیدیم در بعضی مکان ها هماهنگی خوبی ندارند ( بعضی کاراکترها خوب به نظر می آیند درحالیکه بقیه صدایی شبیه اپرا دارند ) اما در نسخه نهایی این مشکل برطرف خواهد شد.


بر اساس چیزی که ما بازی کردیم ، فضای مرده آغاز خوبی برای بازی اصلی می باشد. داستان به نظر زیاد از ترس علمی تخیلی که شما از نمایش های بازی انتظار داشتید منحرف نمی شود. و چند ایده جالب در نمایش وجود دارد چند فصل اولی که ما بازی کردیم خیلی خوب و واقعا ً جالب بود. ما مشتاقیم باقی را ببینیم تا بفهمیم چگونه همه آنها در کنار هم قرار می گیرند. فضای مرده قرار است برای ایکس باکس و ps3 14 اکتبر و برای pc 20 اکتبر منتشر شود .

نوشته شده در: 7 مهر 1387
دسته: مطلب متفرقه، Dead Space
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • CTR OST 1
 
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه، باید وارد شوید!