فروشگاه گیفت کارت
 
خرید گیفت کارت مای گیفت ارزان ترین گیفت کارت ها
جنگ خان‌ها هیولا

Outlast مصاحبه

صفحه شخصی من - مسئول مصاحبه های سایت پردیس گیم
تصویر نویسنده
مصاحبه اختصاصي پرديس گيم با Philippe Morin!

مصاحبه اي خواندني با آقاي Philippe Morin از استديو Red Barrels از طراحان ارشد عنوان موفق Outlast كه پيش از براي PS4 و PC عرضه شده است .براي علاقه مندان به اين بازي و كساني كه آشنايي با اين استديوي بازيسازي ندارند قطعا مطالعه اين مصاحبه كه مستقيما و بصورت اختصاصي در تحريريه پرديس گيم تهيه شده است خالي از لطف نخواهد بود .

پرديس گيم :سلام لطفا خودتان را معرفی کنید و بگویید چطور شد استدیو Red Barrels را تاسیس کردید؟
Philippe Morin : من Philippe Morin هستم. اولین کار خودم را در سال 1998 در Ubisoft Montreal به عنوان طر اح بازی شروع کردم. من در چند بازی اکشن ادونچر مثل Prince of Persia: The sands of Time و Assassin’s Creed فعالیت داشتم. من همچنین در شماره اول بازی Uncharted با Naughty Dog همکاری داشتم. من همچنین در سال 2011 به EA Montreal رفتم و در انجا برروی یک فرنچیز جدید کار کردم که متاسفانه کنسل شد. در این پروژه بود که با Hugo Dallaire و David Chateauneuf همکار شدم. در ژانویه 2011 بود که من این کمپانی را تکر کردم و با دوستانم یک استدیو را تشکیل دادیم. 3 ماه بعد ما یک تریلر را درست کردیم و 15 ماه بعد مشغول به جمع آوری هزینه برای پروژه جدید خود شدیم. در جولای 2012 ما کار تولید Outlast را شروع کردیم که این بازی در سپتامبر 2013 برای PC عرضه شد.

پرديس گيم : ایده تیمارستان mount massive چطور به ذهنتان رسید؟
Philippe Morin : چندین بار تیمارستان ها و ایده های آنان در فیلم ها مشاهده و استفاده شده اند, ولی این ایده در بازی های رایانه ای کم تر استفاده شده است چرا که در این ایده ها تیمارستان به شکل یک محیط واقع بینانه دیده نمی شود. ما از این ایده خوشمان آمد و بازی را در جایی قرار دادیم که مردم حاضر در تیمارستان دشمنان شما نباشند. ولی هنوز هم آنان ممکن است کارهای خطرناکی انجام بدهند چرا که آنان به جرم موارد جنایی دیوانه خوانده می شوند.


پرديس گيم : چرا سبک اولین بازی خود را Survival Horror انتخاب کردید؟
Philippe Morin : ما برای انتخاب این سبک به یک چیز نگاه کردیم آن هم تجربیات گذشته ما در بازی های اکشن ماجرايي و سرمایه گذاری روی یک چالش جدید بود. Outlast اولین پروژه survival horror بود ولی ما، قادر به استفاده از آنچه در بازی های Prince of Persia, Splinter Cell و Uncharted بودیم.


پرديس گيم : فروش بازی را در PS4 و Xbox One چطور ارزیابی می کنید؟
Philippe Morin : از نظر ما این بازی برروی این پلتفرم ها در حال اجرا است، ولی ما کنترلی به میزان فروش بازی در کشورهای دیگر نداریم.


پرديس گيم : با وجود اینکه Unreal Engine 3 از Wii U پشتیبانی می کند و Oulast به مانند ZombieU گزینه مناسبی برای این کنسول هست و با توجه به درخواست طرفداران Nintendo آیا برنامه ای برای پورت Oulast دارید؟
Philippe Morin : هم اکنون هیچ برنامه ای نداریم. این کار با کنترلر Wii U میتواند جالب باشد ولی باید گفت بازی های با درجه سنی M برروی این کنسول فروش خوبی ندارند. برای مثال Ubisoft گفته است Watch Dogs آخرین بازی با درجه سنی M بروی Wii U است.


پرديس گيم : هم اکنون ژانر Survival Horror را چطور ارزیابی می کنید؟
Philippe Morin : از نظر من،ما علاقه زيادي به انتقال احساسات خود داریم, و ما فکر می کنیم ژانر survival horror بزرگترین چیز برای رسیدن به آن است. ما دوست داریم این علایق را به طرز های گوناگون با پیچیدگی زیاد در بازی بعد خود بگنجانیم.


پرديس گيم : در آخر چه صحبتی با طرفداران خود در سایت پردیس گیم و علاقه مندان خاورمیانه ( بخصوص ايران) دارید؟
Philippe Morin : من فکر میکنم این فوق العاده باشد که بازی ما مخاطبانی در خاورمیانه ( ايران ) دارد. ما از حمایت کاربران شما ممنونیم و به اين خاطر بسيار خوشحال هستيم.

با تشکر از وقتي كه در اختيار بنده مهدي اسماعيل زاده و تحريريه پرديس گيم قرار داديد.



نوشته شده در: 16 بهمن 1393
دسته: مصاحبه، Outlast
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • Outlast 2
  • OUTLAST
  • OUTLAST
 
گیم آموز
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه، باید وارد شوید!
 

واقعا پيشرفت و حركت خوبي بود تبريك :) خوب شد نگفتيد كه ايرانيا همه نسخه كپي رو زدن به رگ وگرنه فحش ميداد
اشتباه زدم میخاستم بلایکم
بسی حال کردم با کارتون
دمت گرم لایک داری
دوستان بازی assassins creed rouge در تاریخ 10 مارچ رو pc میتونید تجربه کنید
متبع:Ubisoft instagram پیج اصلی یوبیسافت میتونید ببینید
جالب بود تا حالا مصاحبه اختصاصی پردیس ندیده بودم
ممنون از مصاحبه عالیتون بینهایت جذاب بود, خسته نباشین
اگر میدونست مخاطبای توی ایران بازیشو 100% کپی استفاده می کنن بازم میگفت فوق العاده است؟!!
تاره از حمایتمونم تشکر کرده بنده خدا!!خبر نداره. . .
سلام شما که مصاحبه مکنید بگید تو ایران خرید یه گیم چقدر گرون میشه شاید مثل روسا واسه ما هم سی دی کی ارزون دادن
اونا که انقدر بیکار نیستن بشینن چنین سوالاتی بپرسن
اگه تا این حد بیکار بودن اصلا مصاحبه نمیکردن