فروشگاه گیفت کارت
 
خرید گیفت کارت
حقایقی از سری بازی Gears of War

در حال حاضر بسیاری از طرفداران مایکروسافت، به شدت مشتاق شوتر نسل هشتمی Gears of War 4 هستند؛ عنوانی که قرار است به ریشه ها بازگردد. در همین راستا، به تازگی آقای Cliff Bleszinski خالق و کارگردان سابق سری Gears of War اطلاعات جالبی در مورد حقایق داستان این سری به اشتراک گذاشته است. پس تا ادامه مطلب با ما همراه باشید.

چشمان مارکوس آبی روشن است چون چشم های پدرم هم به همین رنگ بود.

آنیا در واقع سینه های بزرگی دارد اما من برای جلوگیری از کارتونی شدن بازی، آن ها را کوچک کردم.

ما قرار بود یک اسلحه لیزر هم بسازیم ولی بازی بیش از حد وارد تکنولوژی میشد. بنابراین این طرح را لغو کردیم.

یک بار Rod با کلاه مارکوس (dorag) در کنفرانس E3 مایکروسافت حضور یافت و در اون لحظه من میدیدم که چقدر به این فرنچایز افتخار میکنه. 

سبک معماری Gears به دلیل خستگی من از سنگر ها و نفرت Jerry از خطر ویدیویی، به ذهنمان آمد. 

بنده قبل از پیوستن به مایکروسافت در یک هتل کار می کردم و هرروز به آهنگ Eminem گوش می دادم!

تا به حال هیچ نویسنده ای مسئول نوشتن داستان دو قسمت از Gears of War نبوده است. (همگی یک قسمت)

ساخت Gears 1 سخت بود. یک بازی جدید، داستان جدید، دوربین جدید، مالتی پلیر جدید، کنسول جدید... 

صدا پیشه شخصیت Maria خانم Courtney Ford بود؛ یکی از دوستانم در دوران دبیرستان که هنوز هم رابطه دوستانه داریم.

تصویر Dom و Maria در Gears of War 2 همانند تصویر خودم با دوست دختر قبلیم طراحی شده بود.

متن پشت عکس Dom و Maria در Gears of War 2 توسط خانم Tanya (jessen) Watson نوشته شده بود.

Dave کارگردان ارشد Gears of War 2 قصد داشت مرگ Tai را به صورت سقوط نمایش دهد اما من برای خودکشی با شاتگان پافشاری کردم...

شکنجه هایی که Locust ها می کردند، بر اساس اظهارات آشکار من از زندان Gitmo بود.

فامیلی مارکوس، Fenix نام گذاری شد چون بعد از اولین ازدواج ناموفقم همه چیزم رو از دست دادم و سپس از خاکسترم اوج گرفتم.

فامیلی Dom قرار بود Glynn باشد تا اینکه Rod جعبه سیگاری به نام Santiago روی میزم دید و اون اسم رو برای فامیلی Dom پیشنهاد کرد.

نام Baird بخاطر یکی از هم کلاسی های مزخرف دوران کودکیم انتخاب شد. (Mark Baird) از این رو Baird هم شخصیت مزخرفی دارد...

در بخش داستانی، آخرین تیر حدود 25% قوی تر ـه. بنابراین وقتی که پیش خودتون میگید "اه لعنتی... !" بدونید که تیر قوی تری دارید...!

نام Boomer از رباطی در Bubblegum Crisis الهام گرفته است.

من یکبار به تیم هنری بازی گفتم "در این دنیا هیچ جمجمه لعنتی ـی طراحی نکنید!" مثل اینکه همین یک بار گفتن کافی بود ... !

من همیشه دوست داشتم یک "تپانچه دور بُرد" در Gears of War طراحی کنم ولی Rod همیشه مخالفت می کرد و می گفت ایده احمقانه ایه.

امروز، من و Rod و Epic Games و Microsoft همگی با هم دوست هستیم. بیزینس و کار سر جای خودش، دوست ها همیشه با هم دوست هستن. 

بدرود

نوشته شده در: 3 شهريور 1394
دسته: مطلب متفرقه
این ویدئوها رو دیده‌اید؟
  • Gears of War in Five Minutes
  • دانلود تریلر Gears of War 5 Escape Mode Terminator
 
 
 
ثبت دیدگاه
 
جهت ثبت دیدگاه باید سه روز از ثبت نام شما گذشته باشد.
 

کار داداشمون درسته
من یکبار به تیم هنری بازی گفتم "در این دنیا هیچ جمجمه لعنتی ـی طراحی نکنید!" مثل اینکه همین یک بار گفتن کافی بود ... !
=)))))
دمش گرم ، خيلي خوب بود اين مطلب .
بازیساز های ایران هم باید الهام بگیرن ازینا و هر روز امینم گوش بدن..خدا رو چه دیدی شاید نسخه بعدی هف لایف رو ایرانیا ساختن
بازی عالیه
خوش ساخته بله خوش ساخت ....میخندی ....نخند
واقعا دمش گرم!!! از هتل رسیده به کجا!!! حداقل من یکی رو که خیلی به اینده امیدوار کرد ...
آنیا در واقع سینه های بزرگی دارد!!!
یکی از دوستانم در دوران دبیرستان که هنوز هم رابطه دوستانه داریم.
تصویر خودم با دوست دختر قبلیم طراحی شده بود.

من حرفی ندارم چه مسائلی در دنیای گیم هست و خبر نداریم.
بنده قبل از پیوستن به مایکروسافت در یک هتل کار می کردم و هرروز به آهنگ Eminem گوش می دادم!



بنده هم حالا شاید تو هتل نه ... ولی تو خونه که هر روز اهنگ Eminem گوش میدم :دی خوبه به آینده امیدوار شدم :دی
اینا همه تاثیرات صدای استاده ها ...
پس چی فکر کردی ؟؟؟؟
@arash_shady به این قدرت و عظمت و صلابت و ابهت و سهولت فست میخونه چرا بهش نیاد؟!:دی
مشاهده 1 پاسخ دیگر