شاتل‌لند - گیم‌سنتر
 
 
فروش محصولات MSI
 
 

آموزش آنریل انجین 4آموزش آنریل انجین 4 UE4

آموزش بازی سازی اندرویدآموزش بازی سازی اندروید

آموزش گیم میکر استودیوآموزش گیم میکر استودیو

آموزش سی شارپ یونیتیآموزش سی شارپ یونیتی

آموزش یونیتی سه بعدیآموزش یونیتی سه بعدی

آموزش یونیتی دو بعدی Unity2Dآموزش یونیتی دو بعدی Unity2D

آموزش واقعیت مجازی یونیتیآموزش واقعیت مجازی یونیتی
 
موضوع: بازبینی و بررسی Max payne
 
 
گارانتی کنسول‌های بازی
فروش گیفت کارت
دانلود فیلم و سریال - مدیاسیتی
فروشگاه اورجینال کی
#1
27 خرداد 1396 ساعت 16:53:10 (65 روز پيش)
amir9098
ARO


تاریخ عضویت:1393/11/16
تشکر کرده: 137
تشکر شده: 234 بار
احساس امروزم:
مریضم
 
 pc 
 بازبینی و بررسی Max payne

برخی بازی ها به دلیل ابتکار های خاص در ذهن گیمر ها باقی می مانند. مکس پین که یک بازی سوم شخص سبک شوتر است و توسط رمدی توسعه یافته و در سال 2001 توسط مایکروسافت منتشر شده قطعاً یکی از این بازی های فراموش نشدنی است. بعد ها این بازی توسط راک استار گیمز برای پلی استیشن ۲ و ایکس باکس منتشر شد.در  16جولای ۲۰۰۲ هم یک نسخه مکینتاش از این بازی توسط مک سافت در آمریکای شمالی و فرال اینتراکتیو در دیگر نقاط دنیا منتشر شد در سال 2009 این بازی به عنوان یک بازی قابل دانلود برای ایکس باکس 360 منتشر شد و در سال 012۲ نیز در پلی استیشن استور برای پلی استیشن 3 منتشر گشت. جالب است بدانید این پایان کارنبود و در آوریل سال 2016 این بازی به عنوان یک بازی قابل دانلود برای پلی استیشن 4 بر روی پلی استیشن استور قرار گرفت اما چه چیز باعث محبوبیت این بازی تا به این حد شد؟ بازی که اگراحتمالا هنوز آن را بازی نکرده اید هنوز هم به شدت به شما توصیه می کنیم آن را از دست ندهید.



 داستان بازی حول یک پلیس نیویورک به نام مکس پین می گردد که سعی دارد انتقام زن و بچه اش که توسط جنایتکارانی صورت گرفته را بگیرد. بازی نحوه روایت و صداگذاری سینما گونه ای دارد. داستان به کمک کمیک استریپ هایی که به شکل میان پرده پخش می شوند با صداگذاری بسیار عالی روایت می شود و خبری از دمو های همیشگی بازی ها نیست اما همان طور که گفتیم صداگذاری به قدری قوی است که جو بازی را به بهترین نحو ممکن انتقال می دهد. فضای بازی هم مثل داستان آن بسیار تاریک است و خیابان های نیویورک در سرما را به تصویر می کشد. ایستگاه های مترو و خیابان های تاریک و صدا های آژیر و... در قسمت هایی از بازی مکس پین وارد کابوس هایی می شود و شما حتی در کابوس های او هم باید بازی کنید. کابوس هایی که معمولاً محیطی تاریک و بی انتها دارند و با صدای گریه بچه و... همراه است. این المان ها و فضا سازی ها در بازی های رایانه ای کاملًا بدیع بود اما به شدت در واقعی تر جلوه دادن بازی کمک کرد. داستان بازی هم با این که روند خطی داشت بسیار پیچیده بود، و از باند های مافیایی گرفته تا فساد پلیس را به میان می کشید. با تمام این ها گیم پلی این بازی بود که گیمر ها را مجذوب خود کرد آن هم با استفاده از تکنیکی با نام Bullet Time تکنیکی که با سری فیلم های ماتریکس مورد توجه قرار گرفت. در این تکنیک اتفاقات به شکل اسلوموشن صورت می گیرند اما فیلمبردای سرعت نرمال خود را دارد. نکته جالب در مکس پین این بود که در هر زمانی از بازی و در صورتی که ساعت شنی نشان دهنده این توانایی پر بود می توانستید از این تکنیک لذت ببریدو حقیقتاً که استفاده از آن در زمان تیراندازی ها و دیدن گلوله ها در هوا بسیار لذت بخش بود.بازی مکس پین سه قسمت داشت که فضای بازی سوم کاملًا متفاوت بود.



در بازی دوم علاوه بر مکس پین می توانستید در نقش مونا ساکس هم بازی کنید.در سال ۲۰۰۸ فیلمی بر مبنای این بازی ساخته شد که نه مورد توجه اهالی سینِما و نه حتی دوستداران بازی قرار گرفت و انتقاد های زیادی را با خود همراه کرد، حتی اسکات میلر، یکی از تهیه کننده های بازی در ابتدا به شدت از فیلم و تغییر شروع آن (در فیلم دلیل انتقام گیری مکس پین نه در ابتدا بلکه در میانه آن مشخص می شود!) انتقاد کرد، البته بعد ها، احتمالاً به دلایل تجاری، حرف خود را عوض کرد.


نویسنده:رضا رهنمای مقدم و احمدرضا امیدوار


ما انسان ها مانند شهاب هایی در آسمان هستیم که یک روزی ناپدید می شیم پس تا وقتی هستیم باید بدرخشیم


دیالوگی از فیلم 48 hourse to live

amir9098 آفلاین
 نقل قول  وبلاگ 
2 کاربر از amir9098 بابت این پست تشکر کرده اند.
maximum of pain , sezar79