نماوا
 
MSI
 
دیجی ااکانت
 
 
 
 
تلگرام pardisgame
فروش گیفت کارت
#1
22 خرداد 1397 ساعت 12:27:25 (72 روز پيش)
seofara
تاریخ عضویت:1397/03/08
تشکر کرده: 0
تشکر شده: 0 بار
 گوگل ادوردز چیست؟

گوگل ادوردز چیست؟


همانطور که می دانید ادوردز سیستم تبلیغاتی شرکت گوگل است که در آن تبلیغ کنندگان می توانند بر روی کلیدواژه های خاص سرمایه گذاری کنند تا تبلیغات آن ها در نتایج جستجو دیده شود. از آنجایی که تبلیغ کنندگان مجبور هستند برای این کلیک ها هزینه ای پرداخت کنند، نحوه درآمدزایی شرکت گوگل از موتور جستجوی گوگل مشخص می شود. اطلاعات این صفحه به شما کمک می کند درک درستی از نحوه کار گوگل ادوردز، جزییات مزایده های آن، فرآیند مزایده و نمره کیفیت داشته باشید.

آیا گوگل ادوردز کارساز و موثر است؟
بسته به رقابتی بودن کلیدواژه هایی که شما بر روی آن سرمایه گذاری می کنید و ارتباط این کلمات کلیدی به تبدیل های واقعی، گوگل ادوردز ممکن است برای کسب و کارتان موثر باشد یا نباشد. برای بیشتر کسب و کارها، این سیستم تبلیغاتی بسیار موثر بوده است. اگر شما نیز هزینه خود را برای کلیدواژه های نادرست هدر ندهید یا تبلیغات ضعیفی ننویسید می توانید کلیک خوبی به دست آورید. درباره میزان تاثیر تبلیغات گوگل ادوردز این پست را بخوانید.

در آمد گوگل ادوردز
هزینه استفاده از گوگل ادوردز چقدر است؟
فاکتورهای زیادی می تواند بر روی هزینه تبلیغ در این سیستم تاثیر بگذارد. شما می توانید اطلاعات جامع و کاملی در مورد هزینه ها، نحوه کار مزایده ها و متوسط هزینه به ازای کلیک را در راهنمای ما به دست آورید. برای اینکار سری به آموزش ویدئویی امتیاز کیفیت و سیستم مزایده گوگل ادوردز بزنید.

چگونه می توان در گوگل ادوردز تبلیغ کرد؟
کسب وکارها می توانند با یادگیری گوگل ادوردز و ایجاد حساب در گوگل ادوردز از تبلیغات آن استفاده کنند.

گوگل ادوردز چگونه کار میکند
مزایده در گوگل ادوردز چگونه کار می کند؟

موقعیت واقعی تبلیغ شما توسط تبلیغ و رتبه آن مشخص می شود. هرچقدر رتبه تبلیغ شما بیشتر باشد احتمال به دست آوردن موقعیت اول در نتایج جستجو نیز بیشتر می شود. پس از مشخص شدن رتبه بندی و جایگاه تبلیغ‌تان، هزینه واقعی که به ازای هر کلیک پرداخت خواهید کرد (CPC) بر اساس CPC تبلیغی که پس از تبلیغ شما قرار دارد، مشخص می‌شود. تنها یک استثنا برای این قانون وجود دارد و آن هم زمانی است که شما تنها پیشنهاد یا پایین ترین پیشنهاد مزایده را داده باشید؛ در این شرایط بایستی حداکثر مزایده (maximum bid) که مشخص کرده اید را برای هر کلیک پرداخت کنید. سیستم مزایده در ادوردز افرادی که با امتیاز کیفیت (Quality Score) پایین مزایده را انجام می دهند به شدت جریمه می کند. افرادی که امتیاز کیفیت بالایی دارند رتبه بالاتر و CPC کمتری دریافت خواهند کرد.

مزایده های گوگل چند بار برگزار می شود؟
مزایده ها میلیاردها بار در هر ماه برگزار می شود. نتیجه چنین مزایده هایی این است که کاربران می توانند تبلیغات مرتبطی که به دنبالش هستند را پیدا کنند، تبلیغ کنندگان قادرند با کمترین هزینه با مشتریان احتمالی ارتباط برقرار کنند و گوگل از این طریق درآمد قابل توجهی کسب نماید.

مزایده گوگل ادوردز
مزایده های گوگل چگونه کار می کند؟
زمانی که یک کوئری در گوگل انجام می شود، موتور جستجوی گوگل این درخواست را پردازش و مزایده ای را اجرا خواهد کرد که سپس موقعیت تبلیغات و CPC هر تبلیغ کننده را مشخص می کند.

چگونه می توان در مزایده گوگل شرکت کرد؟
زمانی که بر روی کلیدواژه های مرتبط با کوئری جستجو شده توسط کاربر سرمایه گذاری می کنید، برای شرکت در مزایده واجد شرایط خواهید بود. حداکثر هزینه به ازای کلیکی که مشخص کرده اید (maximum bid)، امتیاز کیفیت و مرتبط بودن، نقش مهمی در تعیین نمایش تبلیغات در نتایج گوگل دارد.

نحوه کار گوگل ادوردز

زمانی که وارد مزایده می شوید چه اتفاقی رخ می دهد؟
بعد از اینکه تبلیغ کننده کلمات کلیدی که قصد سرمایه گذاری بر روی آن را دارد شناسایی کرد، گوگل کلیدواژه را از اکانت شما دریافت می کند. این کلمه با مزایده و تبلیغ مشخص شده مرتبط است.

متوسط هزینه به ازای هر کلیک چیست؟
هزینه متوسطی که شما در طول زمان، با هر بار کلیک جستجو کننده بر روی تبلیغات می پردازید.

CPC چیست؟
CPC یا هزینه به ازای هر کلیک، مقدار هزینه ای است که یک تبلیغ کننده به ازای کلیک کاربر بر روی تبلیغاتش پرداخت می کند.

CPC چگونه کار می کند؟
CPC بر اساس رقابتی بودن کلیدواژه ها، حداکثر مزایده و امتیاز کیفیت شما تعیین می شود.


نحوه کار گوگل ادوردز
امتیاز کیفیت گوگل چیست؟

امتیاز کیفیت (Quality Score) معیاری است که توسط گوگل برای تعیین مرتبط بودن و مفید بودن تبلیغ برای کاربر استفاده می کند و در اصل بر اساس CTR (نسبت کلیک به بازدید) تبلیغ، مرتبط بودن کلمات کلیدی و کیفیت صفحات فرود است. هر چقدر امتیاز کیفیت شما بالاتر باشد بهتر است. کلیدواژه هایی با امتیاز کیفیت بالاتر در هزینه شما صرفه جویی خواهند کرد و رتبه بهتری برایتان به ارمغان می آورند.

گوگل چگونه پرداخت های شما را تعیین می کند؟
هزینه ای که توسط تبلیغ کننده پرداخت می شود، بر اساس تعداد کلیک هایی تعیین می شود که شرکت تبلیغ کننده دریافت کرده است. پس واضح و مبرهن است که تبلیغ کننده تنها به ازای کلیک هزینه پرداخت می‌کند و نه تعداد بازدید تبلیغات.

رتبه تبلیغ در گوگل چیست؟
رتبه تبلیغ در گوگل به موقعیتی اطلاق می شود که تبلیغ شرکت در موتورهای جستجو نشان داده می شود. این رتبه بر اساس حداکثر مزایده و امتیاز کیفیت تعیین می شود.

رابطه امتیاز کیفیت و CPC:
امتیاز کیفیت و CPC از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند؛ زیرا این دو معیار، در کنار هم موقعیت تبلیغ در موتورهای جستجو را مشخص می سازند.

رتبه تبلیغ در برابر امتیاز کیفیت:
رتبه تبلیغ (Ad rank) برای تبلیغ کننده از اهمیت بیشتری برخوردار است، زیرا رتبه به دست آمده موقعیت تبلیغ را نشان خواهد داد. از سوی دیگر امتیاز کیفیت بر اساس مرتبط و مفید بودن تبلیغ برای جستجو کننده تعیین می شود و تنها بخشی از فرایند قرار گرفتن تبلیغ در یک موقعیت مناسب است. از سال 2013، امتیاز کیفیت گوگل روز به روز ارزشمندتر می شود و امتیاز کیفیت متوسط از 7 به 5 تغییر کرده است.

موقعیت تبلیغ در ادوردز چیست؟
موقعیت تبلیغ (ad position)، موقعیتی در نتایج موتور جستجوست که در آن تبلیغ مرتبط نشان داده می شود.

CPC واقعی چیست؟
CPC واقعی مقدار هزینه ای است که تبلیغ کننده هر باری که کاربر بر روی تبلغیش کلیک می کند پرداخت خواهد کرد. این مقدار بر اساس سایر تبلیغ کنندگانی که در مزایده شرکت کرده اند متغیر خواهد بود و همیشه پایین تر از حداکثر قیمت کلیکی است که انتخاب می‌کنید.

گوگل چگونه CPC واقعی را محاسبه می کند؟
CPC واقعی با تقسیم کردن رتبه تبلیغ رقیب زیر آن بر امتیاز کیفیت به علاوه $.01 تعیین می شود.

روش های مزایده گوگل ادوردز

روش های جایگزین مزایده چه روش هایی هستند؟
روش های جایگزین در برگیرنده CPM (هزینه به ازای هزار نمایش) و CPA یا هزینه به ازای اقدام (مثلا به ازای هر خرید) است.

مزایده CPM چیست؟
مزایده CPM بر اساس نمایش است و می توان در کنار مزایده CPC از آن استفاده کرد.

CPC در برابر CPM:
CPC هزینه ای است که بر اساس تعداد کلیک های دریافتی تبلیغ کننده محاسبه می شود. این در حالیست که CPM هزینه ای است که بر اساس تعداد نمایش (impression) ها تعیین می گردد. هر دو روش را می توان به صورت همزمان به کار برد.

کلیدواژه های ادوردز چیست؟
کلیدواژه ها در ادوردز کلمات یا عباراتی هستند که تبلیغ کننده بر روی آن سرمایه گذاری می کند و امیدوار است تبلیغش بر اساس این کلمات در نتایج موتورهای جستجو نشان داده شود. به عنوان مثال اگر شما فروشنده آنلاین کفش هستید، ممکن است بخواهید بر روی عباراتی همچون کفش نایک سرمایه گذاری کنید. پژوهش کلیدواژه فرآیند استفاده از ابزار و داده هاست که در تعیین کلمات کلیدی مرتبط به شما کمک می کند.

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو چیست؟
بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا همان سئو مجموعه فعالیت هایی است که باعث بهبود دیده شدن سایت یا صفحه مورد نظر در نتایج موتورهای جستجو از طریق روش های طبیعی می‌شود. اینکار را می توان به کمک قرار دادن کلیدواژه های جستجو شده در محتوا مورد استفاده قرار داد. در این شرایط، موتور جستجو می تواند سایت شما را سریع تر بیابد و به نمایش بگذارد. اتوریتی سایت و لینک‌های پروفایل نقش مهمی در رتبه بندی سایت در موتورهای جستجو دارند.
شبکه نمایش گوگل چگونه کار می کند؟

شکبه نمایش گوگل (Google display network) یا به اختصار GDN یک شبکه بسیار بزرگ از سایت هایی است که به گوگل اجازه می دهند، تبلیغات افراد را در آن قرار دهد. این کار به شما اجازه می دهد، بیش از 90 درصد از کل کاربران اینترنتی را در اختیار داشته باشید. تبلیغ کنندگان عموما کلیک های ناشی از شبکه نمایش را کم هزینه تر از شبکه جستجو می دانند. بسته به روش هدف گذاری، نرخ کلیک ممکن است بالا و CPA پایین باشد.

گروه تبلیغاتی در گوگل ادوردز چیست؟ گروه تبلیغاتی چگونه کار می کند؟
گروه تبلیغاتی ظرفی برای تبلیغ، کلیدواژه ها و صفحات فرود شماست. گوگل دوست دارد افرادی که کمپین های ادوردز را با ساختار قوی ایجاد می کنند تشویق نماید و به آن ها پاداش دهد. نباید تمامی کلمات کلیدی خودتان را در گروه تبلیغاتی یکسان قرار دهید. آن ها را در قالب های مرتبط سازمان دهی کنید.

مرتبط بودن در گوگل ادوردز به چه معناست؟
مرتبط بودن اندازه گیری ارتباط کلیدواژه ها به تبلیغات است. همچنین مرتبط بودن به منطقی بودن کلمات کلیدی و صفحات فرود تبلیغ شما نیز بستگی دارد. هر چقدر ارتباط کلیدواژه و تبلیغ بالاتر باشد، نرخ کلیک و امتیاز کیفیت بهبود پیدا می کند.

چگونه می‌توان نرخ تبدیل را بهبود داد؟
بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) فرایند بهینه سازی تبلیغات، صفحات فرود و طراحی کل سایت برای افزایش نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری است. برای اطلاعات بیشتر راهنمای بهینه سازی نرخ تبدیل را مطالعه کنید.

من در گوگل تبلیغ می کنم. چگونه می توانم کارکرد تبلیغ را بسنجم؟
بهترین و سریع ترین روش برای سنجش کارایی PPC گوگل این است که عملکرد کمپین خود را با تبلیغ کننده های مشابه در صنعت خود مقایسه کنید. ما در وبلاگ سئو فرا اطلاعات مختلفی درباره بهبود عملکرد کمپین ها منتشر کرده ایم، برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ سئو فرا مراجعه کنید.

برای دریافت مشاوره تلفنی، شماره تلفن : 02166596285-66596286 - 66596285 - 66596290



از طراحی سایت و اپلیکیشن تا تحول کسب و کار شما


#طراحی_سایت


#سئو


#طراحی_لوگو


#ساخت_اپلیکیشن


#طراحی_گرافیکی


#برنامه_نویسی_نرم_افزار_تحت_ویندوز


#برنامه_نویسی_تحت_وب_و_اندروید


#سئو_و_طراحی_سایت


#طراحی_وب_سایت


#طراحی_وب


#طراحی_سایت_حرفه_ای


#طراحی_سایت_فروشگاهی


#طراحی_سایت_هوشمند


#طراحی_سایت_seo


سئو با بهترین طراحی سایت سئوفرا


 


سایت ما : https://www.seofara.com

seofara آفلاین
 نقل قول